Pfff dit wordt boringquote:
maar dat doen we toch iedere zaterdag?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Jullie zullen raar op je neus kijken zaterdag
hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
maar dat doen we toch iedere zaterdag?
Ik schrijf een gedicht voor je als ze niet landen (of althans, als het niet in het nieuws komt, theepot theorie)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem jij de weddenschap aan?
Nee, 60 Euro op een goed doel, prijs van de champagne.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik schrijf een gedicht voor je als ze niet landen (of althans, als het niet in het nieuws komt, theepot theorie)
Geinfestijn?quote:
Mijn gedichten zijn veel meer waardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, 60 Euro op een goed doel, prijs van de champagne.
Tja, dat vind ik ook, put up or shut upquote:
Je blijft draaien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn gedichten zijn veel meer waard
Piet, ga toch koken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, 60 Euro op een goed doel, prijs van de champagne.
Wat shut up?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik ook, put up or shut up
Als je wilt dat ik een gedicht maak over draaien is dat ook goed hoor. Kan over vanallesquote:
Je blijft draaien en draaien, commit je voor 60 Euro voor een goed doel of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik een gedicht maak over draaien is dat ook goed hoor. Kan over vanalles
Maar zeg nou eens eerlijk, zou jij toegeven dat er aliens bestaan als je ze zag? Of moeten ze eerst voor je koken?
Commit je voor 60 Euro voor een goed doel mochten ze niet landen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:17 schreef badabingie het volgende:
pietje wacht eerst af wat de wetenschap ervan vindt...
is graag afhankelijk van die club
Maar hoe weet jij nou of ze landen? Wie weet komt het wel helemaal niet in het nieuws...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Commit je voor 60 Euro voor een goed doel mochten ze niet landen?
goede doelen bestaan helemaal niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Commit je voor 60 Euro voor een goed doel mochten ze niet landen?
Piet is een goed doel natuurlijk, daarvan kan hij voor ons koken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef badabingie het volgende:
[..]
goede doelen bestaan helemaal niet..
wie bepaald of iets een goed doel is?
juist de bedenkers en zakkenvullers van die doelen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat nog meer van de zotte is dat mensen denken dat ze de enige zijn achter de kookpan het universum, want de kans daarop is statistisch gezien erg groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |