Ok, 10 mil dat zij het zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 23:35 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik zet mijn 10 miljoen alien dollar in op dat het niet gaat gebeuren.
Ik zie vaak ook meer sceptici dan UFO-geinteresseerden bij dit soort topics. Waar ik erg om moet gniffelen altijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ach zo gaat het altijd. Je kunt je standpunten wel duizend keer nuanceren, voor sommige skeptici zijn alle UFO-geinteresseerden alu-hoedjes en zijn ze allemaal even idioot en geloven ze allemaal hetzelfde.
Inderdaad, beide kanten maken zich schuldig aan het hinderen van een goede, open discussie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef MonteCristo het volgende:
Ik zie ook vaak UFO-geïnteresseerden sceptici honend uitlachen of direct op de man te spelen.
Out of the box denken moet je zelf doen, die verantwoordelijkheid moet je niet bij een ander leggen, want dan zit je slechts in iemand anders zijn box te denken.quote:Dat nodigt niet bepaald sceptici uit om out of the box te denken
dat lijkt me nou nog eens vet!! echt mijn favo serie samen met family guyquote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ok, 10 mil dat zij het zijn
[ afbeelding ]
Waardeloosheid bedoel je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:02 schreef SpecialK het volgende:
Het is "outside the box" trouwens.
Om toch nog even wat random waarde aan dit topic toe te voegen.
quote:"Thinking outside the box" and "thinking beyond the box" (also called "thinking out of the box" or "thinking outside the square" ) is to think differently, unconventionally, or from a new perspective. This phrase often refers to novel or creative thinking.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thinking_outside_the_box
Zeker weten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef SpecialK het volgende:
Die beschrijving klopt dus niet. Out of the box is een term in (oa.) de software wereld waar iets met minimale configuratie werkt. Straight out of the box.
Thinking doe je altijd nog outside the box. Het komt van dit experiment af:
http://en.wikipedia.org/wiki/Candle_problem
quote:The notion of something outside a perceived "box" is related to a traditional topographical puzzle called the nine dots puzzle.
Christopher Columbus's Egg Puzzle as it appeared in Sam Loyd's Cyclopedia of Puzzles.
Samuel Loyd (January 30, 1841 – April 10, 1911),[1] born in Philadelphia and raised in New York, was an American chess player, chess composer, puzzle author, and recreational mathematician.
Ik betwijfel alles, altijd.quote:
Je hebt je momenten.quote:Je weet donders goed dat SpecialK altijd iets van waarde toevoegt aan een topic.
Dat is ook een leuke!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:56 schreef Paddestoel85 het volgende:
ALS ze wel echt komen, krijgt iedereen 50 euro gestort die heeft gereageerd in dit topic, dan ben ik zo blij dat die geld toch niet meer boeit, PROMISE!
Maar het zal wel weer eens niet.
Maar dan kan ik het niet laten om ook te reagerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:56 schreef Paddestoel85 het volgende:
ALS ze wel echt komen, krijgt iedereen 50 euro gestort die heeft gereageerd in dit topic, dan ben ik zo blij dat die geld toch niet meer boeit, PROMISE!
Maar het zal wel weer eens niet.
Ik wed om een FOK! abo dat er geen aliens komen die in een ruimteschip landen tijdens de olympische spelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog steeds geen takers voor de weddenschap?
stapt dadelijk Family Guy uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:06 schreef valandil25 het volgende:
[..]
dat lijkt me nou nog eens vet!! echt mijn favo serie samen met family guy
Goed moment om ook te reageren. En ik help Piet mee om voor de meute iets moois op tafel te zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:18 schreef YpS het volgende:
[..]
Maar dan kan ik het niet laten om ook te reageren
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
As the aerial shot was not taken perpendicularly to the formation, we are not sure about the time displayed, but we think that at least the date can be considered correct. When you compare pictures 1 and 2, you can see that the formation tells the following time and date: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012. We have no idea what this particular time might mean. Hope someone will find out why this date should be significant.
http://www.cropcircleconnector.com/2012/mantondrove/comments.html
white widow ken ik al hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:03 schreef Erkannn het volgende:
ze zijn welkom bij mij, ik zal ze dan ook gelijk voorstellen aan Jack Herrer, White Widow en Haze
Ik mis een beginpunt voor de tijd. Je kunt onlmogelijk zo'n exact tijdstip vastleggen als je het begin daarvan aan de interpretatie van mensen overlaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
As the aerial shot was not taken perpendicularly to the formation, we are not sure about the time displayed, but we think that at least the date can be considered correct. When you compare pictures 1 and 2, you can see that the formation tells the following time and date: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012. We have no idea what this particular time might mean. Hope someone will find out why this date should be significant.
http://www.cropcircleconnector.com/2012/mantondrove/comments.html
zijt gij een alien dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |