Ok, 10 mil dat zij het zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 23:35 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik zet mijn 10 miljoen alien dollar in op dat het niet gaat gebeuren.
Ik zie vaak ook meer sceptici dan UFO-geinteresseerden bij dit soort topics. Waar ik erg om moet gniffelen altijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ach zo gaat het altijd. Je kunt je standpunten wel duizend keer nuanceren, voor sommige skeptici zijn alle UFO-geinteresseerden alu-hoedjes en zijn ze allemaal even idioot en geloven ze allemaal hetzelfde.
Inderdaad, beide kanten maken zich schuldig aan het hinderen van een goede, open discussie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef MonteCristo het volgende:
Ik zie ook vaak UFO-geïnteresseerden sceptici honend uitlachen of direct op de man te spelen.
Out of the box denken moet je zelf doen, die verantwoordelijkheid moet je niet bij een ander leggen, want dan zit je slechts in iemand anders zijn box te denken.quote:Dat nodigt niet bepaald sceptici uit om out of the box te denken
dat lijkt me nou nog eens vet!! echt mijn favo serie samen met family guyquote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ok, 10 mil dat zij het zijn
[ afbeelding ]
Waardeloosheid bedoel je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:02 schreef SpecialK het volgende:
Het is "outside the box" trouwens.
Om toch nog even wat random waarde aan dit topic toe te voegen.
quote:"Thinking outside the box" and "thinking beyond the box" (also called "thinking out of the box" or "thinking outside the square" ) is to think differently, unconventionally, or from a new perspective. This phrase often refers to novel or creative thinking.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thinking_outside_the_box
Zeker weten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef SpecialK het volgende:
Die beschrijving klopt dus niet. Out of the box is een term in (oa.) de software wereld waar iets met minimale configuratie werkt. Straight out of the box.
Thinking doe je altijd nog outside the box. Het komt van dit experiment af:
http://en.wikipedia.org/wiki/Candle_problem
quote:The notion of something outside a perceived "box" is related to a traditional topographical puzzle called the nine dots puzzle.
Christopher Columbus's Egg Puzzle as it appeared in Sam Loyd's Cyclopedia of Puzzles.
Samuel Loyd (January 30, 1841 – April 10, 1911),[1] born in Philadelphia and raised in New York, was an American chess player, chess composer, puzzle author, and recreational mathematician.
Ik betwijfel alles, altijd.quote:
Je hebt je momenten.quote:Je weet donders goed dat SpecialK altijd iets van waarde toevoegt aan een topic.
Dat is ook een leuke!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:56 schreef Paddestoel85 het volgende:
ALS ze wel echt komen, krijgt iedereen 50 euro gestort die heeft gereageerd in dit topic, dan ben ik zo blij dat die geld toch niet meer boeit, PROMISE!
Maar het zal wel weer eens niet.
Maar dan kan ik het niet laten om ook te reagerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:56 schreef Paddestoel85 het volgende:
ALS ze wel echt komen, krijgt iedereen 50 euro gestort die heeft gereageerd in dit topic, dan ben ik zo blij dat die geld toch niet meer boeit, PROMISE!
Maar het zal wel weer eens niet.
Ik wed om een FOK! abo dat er geen aliens komen die in een ruimteschip landen tijdens de olympische spelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog steeds geen takers voor de weddenschap?
stapt dadelijk Family Guy uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:06 schreef valandil25 het volgende:
[..]
dat lijkt me nou nog eens vet!! echt mijn favo serie samen met family guy
Goed moment om ook te reageren. En ik help Piet mee om voor de meute iets moois op tafel te zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:18 schreef YpS het volgende:
[..]
Maar dan kan ik het niet laten om ook te reageren
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
As the aerial shot was not taken perpendicularly to the formation, we are not sure about the time displayed, but we think that at least the date can be considered correct. When you compare pictures 1 and 2, you can see that the formation tells the following time and date: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012. We have no idea what this particular time might mean. Hope someone will find out why this date should be significant.
http://www.cropcircleconnector.com/2012/mantondrove/comments.html
white widow ken ik al hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:03 schreef Erkannn het volgende:
ze zijn welkom bij mij, ik zal ze dan ook gelijk voorstellen aan Jack Herrer, White Widow en Haze
Ik mis een beginpunt voor de tijd. Je kunt onlmogelijk zo'n exact tijdstip vastleggen als je het begin daarvan aan de interpretatie van mensen overlaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
As the aerial shot was not taken perpendicularly to the formation, we are not sure about the time displayed, but we think that at least the date can be considered correct. When you compare pictures 1 and 2, you can see that the formation tells the following time and date: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012. We have no idea what this particular time might mean. Hope someone will find out why this date should be significant.
http://www.cropcircleconnector.com/2012/mantondrove/comments.html
zijt gij een alien dan?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
zijt gij een alien dan?
Maar ook jij bent welkom, dan zal ik je wel voorstellen aan Jack Herrer en Haze
Nou, we komen er iig snel achter. Het is zo 4 augustus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:07 schreef wytdyk het volgende:
Ik had een keer ergens gelezen dat in een nieuw ontdekte steen van de Maya's stond dat Quatzlcoatl, hun god die uit de lucht was neergedaald, in het laatste jaar van de Maya-kalender terug zou keren.
Gezien de recente ontdekkingen in Mexico heeft men sterkte vermoedens dat Quatzlcoatl een buitenaards wezen was.
Hier de nieuwe artifacts die gevonden waren:
Ik denk dat de aliens die op 4 augustus terugkeren Quatzlcoatl en zijn leger is, en hetzelfde is als het Beest in Openbaringen.
Denk zelfs dat hij, als de economie straks instort, de baas van de Nieuwe Wereld Order wordt... en dat we allemaal gechipt worden met een betaalchip
Wat zet jij daar op in?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:07 schreef wytdyk het volgende:
Ik had een keer ergens gelezen dat in een nieuw ontdekte steen van de Maya's stond dat Quatzlcoatl, hun god die uit de lucht was neergedaald, in het laatste jaar van de Maya-kalender terug zou keren.
Gezien de recente ontdekkingen in Mexico heeft men sterkte vermoedens dat Quatzlcoatl een buitenaards wezen was.
Hier de nieuwe artifacts die gevonden waren:
Ik denk dat de aliens die op 4 augustus terugkeren Quatzlcoatl en zijn leger is, en hetzelfde is als het Beest in Openbaringen.
Denk zelfs dat hij, als de economie straks instort, de baas van de Nieuwe Wereld Order wordt... en dat we allemaal gechipt worden met een betaalchip
nou... die gap mag me dan flink de kont kussenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:07 schreef wytdyk het volgende:
Nou .... ik denk het niet.. Ik geloof best dat er ander leven is maar in deze mate geloof ik er gewoonweg niet in.. dus kan ik er ook niet bang voor zijn..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef wytdyk het volgende:
Ja lach maar!
Ik denk dat je zo bang zult worden dan je niet meer kunt slapen! Wat als er echt kwaadaardige aliens landen? Grote praatjes, maar ik denk dat degene die er nu niet in geloven het meest in hun broek schijten!
Maar denk jij echt dat 'ze' komen as zaterdag?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef wytdyk het volgende:
Ja lach maar!
Ik denk dat je zo bang zult worden dan je niet meer kunt slapen! Wat als er echt kwaadaardige aliens landen? Grote praatjes, maar ik denk dat degene die er nu niet in geloven het meest in hun broek schijten!
Wat zet jij in op het landen van de Aliens?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef wytdyk het volgende:
Ja lach maar!
Wie zegt dat de aliens kwaadaardig zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef wytdyk het volgende:
Ja lach maar!
Ak Ak AkAkAkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat de aliens kwaadaardig zijn?
Oh kut is dat al zaterdag? 4 augustus klinkt nog zo ver wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar denk jij echt dat 'ze' komen as zaterdag?
Je hebt nog genoeg tijd om een overlevingspakket te kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh kut is dat al zaterdag? 4 augustus klinkt nog zo ver weg
Je draaft een beetje door.....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef wytdyk het volgende:
Heb ik al gezegd, het is Quatzlcoatl die ons gaat chippen!
Zie je niet dat de hele invoering van de Euro e.d. opgezet spel is om het te laten instorten op het moment dat het "Beest", dat is die alien terugkeert?
Laatst in het nieuws dat Spanje niet gered kan worden van een bankroet. En wat denk je als er gebeurt als er zo'n groot land instort?
Het is allemaal heel mooi gepland.
En als je de Openbaringen een keer leest, dan komen die profetieen wel heel erg overeen met wat er in de werkelijkheid ana het gebeuren is.
Maar dat is meer iets voor BNW..,
Wie heeft dit alles dan opgezet? De aliens niet, want die komen zaterdag pas.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef wytdyk het volgende:
Heb ik al gezegd, het is Quatzlcoatl die ons gaat chippen!
Zie je niet dat de hele invoering van de Euro e.d. opgezet spel is om het te laten instorten op het moment dat het "Beest", dat is die alien terugkeert?
Als ze komen zijn het niet the good guys, want rechtstreekse inmenging in een beschaving (in ontwikkeling) is niet toegelatenquote:
Heb jij voorbereidingen getroffen voor zaterdag en zo ja welke?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef wytdyk het volgende:
Hier hebben ze een zelfportret in het graan gemaakt
[ afbeelding ]
De disk die hij vasthoudt is code met een boodschap dat ze op 4 augustus 2012 terugkeren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link die bevestigt ivm de datum ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef wytdyk het volgende:
Hier hebben ze een zelfportret in het graan gemaakt
[ afbeelding ]
De disk die hij vasthoudt is code met een boodschap dat ze op 4 augustus 2012 terugkeren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien, maar als je Marcel Messing erop naslaat zal je zien dat hij precies dezelfde conclusies deelt. En hij is wel een persoon die toegang heeft gehad tot bronnen waar jij en ik normaal geen toegang tot hebben (en dan bedoel ik dus echt echt geen toegang).quote:
Tja.. ik ben heel benieuwd....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien, maar als je Marcel Messing erop naslaat zal je zien dat hij precies dezelfde conclusies deelt. En hij is wel een persoon die toegang heeft gehad tot bronnen waar jij en ik normaal geen toegang tot hebben (en dan bedoel ik dus echt echt geen toegang).
Maar het blijft een mooi onderwerp om over te speculeren. Want alle tekenen zijn er. Het is alleen nog wachten op een grote redder die ons uit de ellende zal halen en waar iedereen achteraan loopt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij voorbereidingen getroffen voor zaterdag en zo ja welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |