Verwarrend allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
aliens zijn in ieder geval tijdsreizigers
Dat is echt zo. De mens werkt steeds meer met beeldschermen en steeds meer automatisering en zo dus onze spiermassa neemt af en onze vingers worden langer en behendiger. Verder zitten we minder in de zon dus onze huid wordt steeds bleker. En we worden steeds slimmer dus onze hersenen worden groter. En dan zien we er als een alien uitquote:
Als ik TRU lees heb ik niet de indruk dat de mensheid slimmer wordt.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is echt zo. De mens werkt steeds meer met beeldschermen en steeds meer automatisering en zo dus onze spiermassa neemt af en onze vingers worden langer en behendiger. Verder zitten we minder in de zon dus onze huid wordt steeds bleker. En we worden steeds slimmer dus onze hersenen worden groter. En dan zien we er als een alien uit
Je provocaties worden er ook niet beter op.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik TRU lees heb ik niet de indruk dat de mensheid slimmer wordt.
Wees dan slim en ga je onvrede ergens anders en op andere mensen botvieren.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Piet is een miskend genie. Wij hebben allemaal niet door hoe gezegend wij zijn met zo'n intellectueel zwaargewicht in ons midden!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je provocaties worden er ook niet beter op.
Zeker nooit in PUB geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heeft ie mooi dikke pechquote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Droopie het volgende:
straks land die ufo per ongeluk in syrie..
Het lijkt me helemaal mooi als ze zouden bekend maken dat hun beschaving minder oud is dan de onze, maar dat zij meer vooruitgang hebben gemaakt, omdat ze zich niet bezig hielden met oorlog voeren, religie ipv spiritualiteit nastreven en armoede en honger toe lieten.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als de bezoekers tijdens evenement bezoeken.
Al leven in Aarde zullen allemaal veranderen. Hoe wat het wordt en of eruit ziet kan wij allemaal staan gissen.
Ik hoop dat door bezoek van de bezoekers mensheid een betere leefstijl krijgen, zodat allen ermee gebaat heeft.
Het kan best dat men toen de bezoekers al geweest en mens hen als een god zag.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zet er een fles Moet & Chandon Grand Vintage blanc 2002 op dat ze niet komen opdagen.
Wat is er, geen bieders?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zet TS er op dat ze wel komen? Maakt TS 60 euro over op een goed doel naar mijn keuze?
Dat wordt pas achteraf bekend gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Cockwhale het volgende:
Komen ze dit keer ook weer in een doorzichtig geluidloos ruimteschip/pak die alleen te zien is met een quantum translocator brilletje die alleen in bezit is van niburu medewerkers?
valt mij ook altijd op inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch mooi dat niemand van the usual suspects het aandurft mijn weddenschap aan te nemen. Zo overtuigd van hun gelijk is met toch niet,
Ik durf het wel, maar denk ook dat ze niet komen, dus waarom zou ik wedden?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Duidelijk dus, niemand durft de weddenschap aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |