Geef mijn adres op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil dit echt doen, wel met een vrouw dan, die hetero is. Puur om het schrijven, hoef geen ouwe trekvlek die me op gaat zoeken.![]()
Maarja, wil ook geen adresgegevens geven, kut dat het niet via een organisatie gaat!
quote:
Die ziet er schattig uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Thebest546 het volgende:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-465369
pittig
Transgendertje misschienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef gelestipjes het volgende:
dat is sowieso een nogal vaag profiel, volgens de tekst een hetero man, volgens de info onderaan een lesbische vrouw. Verwarrend.
En halverwege zijn/haar verhaal staat er weer ''Hi, I'm John'' terwijl er bij de naam 'Jennafer' staat. Wat weer klinkt als een meisjesnaam. Wat is False Impersonation, Armed Burglary, en PTAC eigenlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef gelestipjes het volgende:
dat is sowieso een nogal vaag profiel, volgens de tekst een hetero man, volgens de info onderaan een lesbische vrouw. Verwarrend.
Iemand voordoen die je niet bent, gewapend spullen gestolen, PTAC weet ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En halverwege zijn/haar verhaal staat er weer ''Hi, I'm John'' terwijl er bij de naam 'Jennafer' staat. Wat weer klinkt als een meisjesnaam. Wat is False Impersonation, Armed Burglary, en PTAC eigenlijk?
Party = groep, dus deel van een groep die een misdaad pleegdequote:
Thanks. Toch vaag dat er dan niet bij staat wat voor misdaad, of niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Party = groep, dus deel van een groep die een misdaad pleegde
Maar dat kun je opzoeken. Als ik het zo snel even bekijk false imprisonmentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Toch vaag dat er dan niet bij staat wat voor misdaad, of niet?
Moet je even naar de database van de desbetreffende gevangenis gaan, daar kan je alles vinden over iemand. Littekens, tattoo's, alles.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Toch vaag dat er dan niet bij staat wat voor misdaad, of niet?
Dat zei iemand hier eerder in dit topic ook al, maar heb het helaas nog steeds niet kunnen vinden.. (Ben helaas niet handig met die dingen)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even naar de database van de desbetreffende gevangenis gaan, daar kan je alles vinden over iemand. Littekens, tattoo's, alles.
http://offender.doc.state.wi.us/lop/home.do overigens staat die info over tattoos en piercings er lang niet overal bij, dat verschilt volgens mij per gevangenis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier eerder in dit topic ook al, maar heb het helaas nog steeds niet kunnen vinden.. (Ben helaas niet handig met die dingen)
Ja, daar zat ik dus al op.. Maar ik wou eergisteren ofzo Morris Pendleton #503189 zoeken en als ik die daar in typ komt er dus gewoon niks.. Terwijl hij wel op de site staat van writeaprisoner.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
http://offender.doc.state.wi.us/lop/home.do overigens staat die info over tattoos en piercings er lang niet overal bij, dat verschilt volgens mij per gevangenis.
Ja, al die mannen met ontbloot bovenlijf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb een aantal profielen gelezen. de meeste spelen mooi weer en ik geloof ze gewoon nietbij de meeste lijkt het wel een datingsite..
en zeggen dat ze van kinderen houden, van eerlijkheid. en romantisch zijn blablablaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ja, al die mannen met ontbloot bovenlijf.!
Was dat niet die vrouwelijke pedo die eigenlijk een man is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef Dromer het volgende:
Van die vrouwen die langer moeten zitten word je ook niet vrolijk. Als ze niet hun moeder of grootouders met voorbedachte rade hebben vermoord zijn ze wel over de nieuwe vriendin van hun ex heengereden of hebben ze hun baby gedood. Kwam ook nog een vrouwelijke pedo tegen.
Zo las ik er ook 1 die nog min of meer zat te klagen ook, dat zijn leven min of meer was afgepakt. Want ja "we all make mistakes". Kijk je vervolgens waar ie voor vastzit, heeft ie iemand vermoord. Bij een inbraak kan ik me nog voorstellen dat je gaat voor het "we maken allemaal fouten" maar bij een moord lijkt me dat toch niet echt meer van toepassing.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en zeggen dat ze van kinderen houden, van eerlijkheid. en romantisch zijn blablablanee echt ik geloof het meteen.. beter geven ze gewoon toe dat ze verknipt zijn, als ik met een perfect iemand wil schrijven zoek ik wel op datingsites.
Deze: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-473856quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Was dat niet die vrouwelijke pedo die eigenlijk een man is?
Lekker ding hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Deze: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-473856
Hoe weet je dat het een meisje was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef gelestipjes het volgende:
wel apart dan dat ze hetero is maar een meisje seksueel heeft misbruikt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Thebest546 het volgende:
het lijkt me leuk om gewoon contact te hebben met iemand die zegt dat ie onschuldig is en dat je dan dat gaat uitzzoeken als een detective.
Jaloerse man gespot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Micson het volgende:
Vrouwen die een nat broekje krijgen van het schrijven met gevangenen
Een goed uitziende jongen die met veel discipline zo'n lichaam heeft gebouwd en iedere cheerleader op z'n high school in bed zou kunnen krijgen heeft iemand verkracht? Bizarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Melancholie het volgende:
Deze: http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-15370984
Wel een verkrachter helaas.
Nou ja, volgens sommigen was ie onschuldig en was het "slachtoffer" een meid die het niet kon verkroppen dat ie haar had afgewezen. Maar goed, ik weet niet wie die site heeft opgericht, misschien wel familie van die vent of zo. Dan is het logisch dat ze roepen dat ie onschuldig is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Een goed uitziende jongen die met veel discipline zo'n lichaam heeft gebouwd en iedere cheerleader op z'n high school in bed zou kunnen krijgen heeft iemand verkracht? Bizar
Het zijn niet alleen maar ranzige oude ventjes die vrouwen verkrachten hoor. Verkrachting gaat verder dan alleen lust en zin in seks. Ik denk dat verkrachting vooral te maken heeft met machtsgevoelens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Een goed uitziende jongen die met veel discipline zo'n lichaam heeft gebouwd en iedere cheerleader op z'n high school in bed zou kunnen krijgen heeft iemand verkracht? Bizar
Hoe wil je dit dan uitzoeken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Thebest546 het volgende:
het lijkt me leuk om gewoon contact te hebben met iemand die zegt dat ie onschuldig is en dat je dan dat gaat uitzzoeken als een detective.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dit zal wel een woordgrapje zijn in een van die profielen ?
Despite my circumstances, I am very outgoing
Wat willen ze doen met je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef mynameisearl het volgende:
Ik ga even onder een kloon reageren, ja ik heb hier veel posts
Ik zou je sterk adviseren om afstand te houden, ik weet uit eigen ervaring dat gedetineerden enorm manipulatief zijn, heb zelf lang gezeten, ook met gasten die nog langer dan mij moesten, en die maakten enorm misbruik van onzekere personen met de beste bedoelingen. Ga trouwens ook geen gevangenen trollen, 98% zijn gewoon eenzame sloebers die geen uitweg zien, laat ze met rust, het heeft geen enkele zin om wrok gevoelens te hebben tegen dit soort personen.
Wil je echt weten hoe het toe gaat met lang gestraften? Stel je vragen hier en ik beantwoord ze.
Fysiek niet zoveel, maar er zijn er genoeg in staat om mensen geestelijk uit balans te brengen, zelf had ik daar geen behoefte aan, maar er zijn genoeg mensen die minder fijn in hun schoenen staan, en die worden vaak met name financieel misbruikt, het begint heel klein, en voordat je het weet staan dat doort mensen zwaar in de schulden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met je?
Ze kunnen niets, er zitten duizeden kilometers tussen
Apart..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Fysiek niet zoveel, maar er zijn er genoeg in staat om mensen geestelijk uit balans te brengen, zelf had ik daar geen behoefte aan, maar er zijn genoeg mensen die minder fijn in hun schoenen staan, en die worden vaak met name financieel misbruikt, het begint heel klein, en voordat je het weet staan dat doort mensen zwaar in de schulden.
Ik heb "collegas" gehad die echt gewetenloos waren, schreven brieven dat ze een kind met kanker hadden, en dat ze geld nodig hadden om particulier te laten behandelen, je moest eens wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apart..
Als je iemand hebt die je echt wilt manipuleren merk je dat toch?
Aha, zo dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Ik heb "collegas" gehad die echt gewetenloos waren, schreven brieven dat ze een kind met kanker hadden, en dat ze geld nodig hadden om particulier te laten behandelen, je moest eens weten![]()
Je kunt het zo gek niet verzinnen, ik heb in de gevangenis zelf genoeg seks gehad met personeel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef winka het volgende:
Nou ze kunnen je natuurlijk zo manipuleren dat je geld stuurt of cadeaus. En je verleiden om langs te komen? Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat doen. Die zien er een romantisch avontuurtje in omdat criminelen in hun ogen aantrekkelijk zijn.
Of ze proberen je te laten dokken voor een advocaat?
Nee niet nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aha, zo dus.
Kutvolk is dat ja
Tof dat jij niet zo bent.
Of manipuleer je me nu?![]()
Waarom moet een succesvolle man als jij dan de gevangenis in?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Nee niet nodig
De dag dat ik de bak uit kwam had ik een baan op HBO/WO niveau, in de bak trouwens heel veel geld (tonnen) verdiend door software voor justitie te bouwen, heb een eigen software team opgezet, de meeste jongens hebben daar ook brood in kunnen vinden, net zoals ik
Lang verhaal, maar raakte chronisch depressief, kwam in contact met de verkeerde persoon om een hele verkeerde actie te plegen, ik durf 16 jaar na dato gerust te zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, ik denk dat het nog beste te vergelijken met een soort van shellshock syndroom, van de laatste 6 maanden voor het misdrijf weet ik nog slechts flarden en grote lijnen. Maar ik ben nooit voor de verantwoording weggelopen, en heb een negatief iets in een positief iets omgezet. Oja als je trouwens wilt weten waarom alle gevangenen filmnet hebben (of hoe het nu ook heet),quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom moet een succesvolle man als jij dan de gevangenis in?
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar raakte chronisch depressief, kwam in contact met de verkeerde persoon om een hele verkeerde actie te plegen, ik durf 16 jaar na dato gerust te zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, ik denk dat het nog beste te vergelijken met een soort van shellshock syndroom, van de laatste 6 maanden voor het misdrijf weet ik nog slechts flarden en grote lijnen. Maar ik ben nooit voor de verantwoording weggelopen, en heb een negatief iets in een positief iets omgezet. Oja als je trouwens wilt weten waarom alle gevangenen filmnet hebben (of hoe het nu ook heet),
Maar wat heb je nu gedaan dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar raakte chronisch depressief, kwam in contact met de verkeerde persoon om een hele verkeerde actie te plegen, ik durf 16 jaar na dato gerust te zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, ik denk dat het nog beste te vergelijken met een soort van shellshock syndroom, van de laatste 6 maanden voor het misdrijf weet ik nog slechts flarden en grote lijnen. Maar ik ben nooit voor de verantwoording weggelopen, en heb een negatief iets in een positief iets omgezet. Oja als je trouwens wilt weten waarom alle gevangenen filmnet hebben (of hoe het nu ook heet),
Overval mijn partner in crime vond het nodig om ook geweld te gebruiken, dit in tegenstelling tot wat van te voren afgesproken was.quote:
Misschien vraag ik nu te veel... Maar zou je er wat meer over willen vertellen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Overval mijn partner in crime vond het nodig om ook geweld te gebruiken, dit in tegenstelling tot wat van te voren afgesproken was.
Misschien is hij pas gaan trainen toen hij in de gevangenis kwamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Gevonden:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef Luxuria het volgende:
Damn vorige week zag ik iemand die in zijn persoonlijke omschrijving beschreef hoe hij iemand dood heeft geschoten, maar kan hem niet meer vinden.
quote:I love cats, new wave music and drawing.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gevonden:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-85632
En dan na dat hele verhaal ook nog dit eronder
[..]
Mooi toch. Met een beetje slijmen krijg je vast wel een handtasje los bij hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:13 schreef Luxuria het volgende:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-61443065
'I was raised with good morals and values'quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-759174
Lijkt me toch zielig om die te trollen met een taart met een vijl erin
Waarom heeft iedereen op die site trouwens een religie?![]()
Hey iedereen laat zich wel eens teveel leiden door emoties dat kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
'I was raised with good morals and values'
Crime: Homicide.
Oh hell yeah good morals.
Dus als ik even emotioneel word vind jij het goed als ik ff iemand overhoop knal?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hey iedereen laat zich wel eens teveel leiden door emoties dat kan de beste overkomen
Het duurt over het algemeen jaren voor iemand de doodstraf krijgt. Daarnaast wordt hij van de site af gehaald wanneer hij is geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef MrBaas het volgende:
Maar hoe weet ik of mijn brief aankomt als hij nog leeft, er staat nergens een datum waarop ze hem onder stroom gaan zetten.
90% van de dames dus niet al hoe wel ook een groot aantal mannen er zullen zijn die er met open ogen in lopen ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apart..
Als je iemand hebt die je echt wilt manipuleren merk je dat toch?
Je kan sowieso met een beetje googlewerk uitvinden of er een executie geplanned staat voor desbetreffend persoon. Overigens zal deze persoon naar alle waarschijnlijkheid "gewoon" een spuitje krijgen, electrocuties komen bijna niet meer voor (al krijgen ze in enkele staten waar electrocutie nog wel voorkomt meestal de keuze, of een spuitje of de stoel).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef MrBaas het volgende:
Maar hoe weet ik of mijn brief aankomt als hij nog leeft, er staat nergens een datum waarop ze hem onder stroom gaan zetten.
Je weet niet wat er op zo'n moment door iemand heen is gegaan. Zelfs de mensen met de beste opvoeding en moralen kunnen op verkeerde momenten zo doordraaien dat ze iets doen waar ze nooit achter hebben gestaan. Oordelen is wel zo makkelijk als je niet weet wat er op dat moment speelde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Daniane het volgende:
'I was raised with good morals and values'
Crime: Homicide.
Oh hell yeah good morals.
Hij heeft een vrouw en haar kindje vermoord. Ik schrik elke keer weer als ik iets opzoek over iemandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Queso_Manchego het volgende:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-910135
Zijn huisdieren ook al toegestaan?
Bah, wat goedkoop, door die foto krijg je symphatie voor die vent. Dan ga je eens verder zoeken en kom je bij http://www.clarkprosecutor.org/html/death/row/baerf.htm uit..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Queso_Manchego het volgende:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-910135
Zijn huisdieren ook al toegestaan?
quote:On the afternoon of February 25, 2004, Cory Clark and her 4-year-old daughter were alone in their home near Lapel. Her 7-year-old daughter was at school and her husband was outside the state. Baer entered the residence and used a knife to slit the throat of Cory Clark, then chased down 4-year-old Jenna and slit her throat as well. Baer had attempted to rape Cory before her death. Baer had been working at a nearby construction site that day, left work, committed the murders, then returned to the job. The apparent motive was to feed a drug habit and a deviate sexual appetite. Baer also faces Rape and Burglary charges in Marion and Hamilton Counties.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Bah, wat goedkoop, door die foto krijg je symphatie voor die vent. Dan ga je eens verder zoeken en kom je bij http://www.clarkprosecutor.org/html/death/row/baerf.htm uit..
[..]
Nou, ik vind het ook nogal vreemd dat je sympathie voor iemand krijgt puur omdat ie met een kat op de foto staat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Bah, wat goedkoop, door die foto krijg je symphatie voor die vent. Dan ga je eens verder zoeken en kom je bij http://www.clarkprosecutor.org/html/death/row/baerf.htm uit..
[..]
Tja, ik kan het ook niet verklaren, het valt uiteindelijk onder dezelfde noemer als "dat meisje heeft zo'n schattig hoofd, die kan noo..... oh mijn god ze heeft haar halve familie uitgeroeid met een kapmes!". Bepaalde fotos zijn zo gemaakt dat ze een bepaald idee/bepaalde symphatie oproepen, en dat heb ik al gauw bij mensen die zo met een kat op de foto staan. Aard van het beestjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook nogal vreemd dat je sympathie voor iemand krijgt puur omdat ie met een kat op de foto staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |