SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Leen een kopje suiker, net als in Lucky number slevinquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn buurmeisje best wel sexy is geworden met de jaren .... moet ik toch maar iets mee bedenken
Mathijs woont in zo'n buurt dat zijn buren net zo ver weg wonen als de supermarktquote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leen een kopje suiker, net als in Lucky number slevin
Ik zag laatst ook 2 buurmeiden. 1 tje heeft een auto, dus ik mag er legaal op fappen. Die ander doe ik voor de zekerheid maar nietquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn buurmeisje best wel sexy is geworden met de jaren .... moet ik toch maar iets mee bedenken
Daar ben ik bij Dex ook een beetje bang voor, vooral omdat hij al zo stuk zit. Die Koreaan heeft echter wel last van zijn arm, dat scheelt.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:33 schreef DutchSL het volgende:
Jammer voor Elmont, nu brons pakken (zijn broer vier jaar geleden ging er ook zo uit en kon toen zich niet meer opladen voor brons).
O deze is zeer zeker minderjarig, maar ik ben 19 dus kan best met een 16 jarige iets doen ... 15 jarige misschien ook nog wel........ toch? TOCH?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook 2 buurmeiden. 1 tje heeft een auto, dus ik mag er legaal op fappen. Die ander doe ik voor de zekerheid maar niet
Natuurlijk. Ze zien er toch uit als 20quote:Op maandag 30 juli 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O deze is zeer zeker minderjarig, maar ik ben 19 dus kan best met een 16 jarige iets doen ... 15 jarige misschien ook nog wel........ toch? TOCH?
Hij moet niet tegen de Koreaan, maar tegen een Mongoliër.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar ben ik bij Dex ook een beetje bang voor, vooral omdat hij al zo stuk zit. Die Koreaan heeft echter wel last van zijn arm, dat scheelt.
Bouwmeester net derde, staat nu ook derde.
Franse triple link rechterflank danquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
Debuchy wil graag naar Newcastle volgens Cabaye, clubs moeten nog wel onderhandelen
Oh ik ging er van uit dat hij tegen de verliezer van de andere halve finale moest maar dat is dus tegen de herkansersquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij moet niet tegen de Koreaan, maar tegen een Mongoliër.
Ja, verliezer van de halve finale uit de eerste helft van het schema moet tegen de winnaar van de herkansing uit de andere helft en vice versa.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik ging er van uit dat hij tegen de verliezer van de andere halve finale moest maar dat is dus tegen de herkansers
Ja ook wel logisch. Ik heb via die stream die Mongolier wel zien judoën. Moet opzich wel te doen zijn als hij zich nog kan opladen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, verliezer van de halve finale uit de eerste helft van het schema moet tegen de winnaar van de herkansing uit de andere helft en vice versa.
Daar mag hij niet inquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen tieten posten, FOK! wil geen gedoe met Google AdsDaar hebben we andere subforums voor!
Hebben jullie hiervoor een radar ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen tieten posten, FOK! wil geen gedoe met Google AdsDaar hebben we andere subforums voor!
LOL zo ken ik hem niet meerquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Rijst gaat wel fan worden van de nieuwe RW van Ajax denk ik
[ afbeelding ]
Dit is net zo NSFW als die foto die GJE posten.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Rijst gaat wel fan worden van de nieuwe RW van Ajax denk ik
[ afbeelding ]
True, wordt steeds minder wat mag helaasquote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
Eerst waren het alleen tieten met zichtbare tepels volgens mij, maar nu is het de bedoeling dat zelfs chicks in bikini alleen nog in B&H en KPD staan geloof ik. Dan zijn ze nog best coulant geweest voor deze reeks
Dat jij meteen de behoefte voelt om te fappen wil niet zeggen dat het NSFW isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is net zo NSFW als die foto die GJE posten.
MODERATOR HAAL DIT WEG!
Ach joh, plaatjes kijken word je ook moe van. Je kunt beter op een zonnige dag gewoon door de stad gaan lopen, is er ook heel wat te zien hoor. Of gewoon heel veel alcohol drinken dan lijkt alles mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, wordt steeds minder wat mag helaas
Au ....... dat deed pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat jij meteen de behoefte voelt om te fappen wil niet zeggen dat het NSFW is
Mee eensch! Als je het van de plaatjes hier moet hebben, dan heb je een sneu leven en dienen er maatregelen genomen te worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach joh, plaatjes kijken word je ook moe van. Je kunt beter op een zonnige dag gewoon door de stad gaan lopen, is er ook heel wat te zien hoor. Of gewoon heel veel alcohol drinken dan lijkt alles mooi
Als alle chicks er zo bij lopen als op dat gifjequote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach joh, plaatjes kijken word je ook moe van. Je kunt beter op een zonnige dag gewoon door de stad gaan lopen, is er ook heel wat te zien hoor. Of gewoon heel veel alcohol drinken dan lijkt alles mooi
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
GJE wil een ban omdat hij op vakantie gaat zeker.
Over wie gaat het nou ome Toefjesquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is weer erg dom. Mod zegt: mag niet, legt uit waarom, en je gaat gewoon verder.
Daarom het woordje "weer" denk ikquote:
Ja, waarom reageer ik ookquote:
Ik open de laatste paar dagen meer silver packs dan bronze packs. Daardoor kwam ik er gisteren niet eens aan toe om op beide accounts alle 400c en 1.5k packs te openenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, waarom reageer ik ookEA stopt de laatste tijd wel erg veel troep in mijn bronzen pakjes trouwens.
'Niets eens'quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open de laatste paar dagen meer silver packs dan bronze packs. Daardoor kwam ik er gisteren niet eens aan toe om op beide accounts alle 400c en 1.5k packs te openen
Ik kan al mijn bronze packs op 2 accounts wel in 2 uren tijd ofzo openen, maar ik wil nu silver packs openen en ook wat winst maken met silvers.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
'Niets eens'
Jij bent uberhaupt de enige hier die daar aan toekomt
Wat is jouw doel met winst maken nog? Aangezien FUT 12 op zijn einde gaat lopen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan al mijn bronze packs op 2 accounts wel in 2 uren tijd ofzo openen, maar ik wil nu silver packs openen en ook wat winst maken met silvers.
Er kunnen nog dure IFs en transfers uitkomen die ik wil hebben. Voor de rest weet ik nog niet wat ik met mijn coins wil doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is jouw doel met winst maken nog? Aangezien FUT 12 op zijn einde gaat lopen.
Heb je die dure silver If nog?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er kunnen nog dure IFs en transfers uitkomen die ik wil hebben. Voor de rest weet ik nog niet wat ik met mijn coins wil doen.
Hij reed je over hèquote:
Cadeau gehadquote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoezo heb je nou weer een FOK! abonnement![]()
![]()
capuchon_jongenquote:
Why?quote:
Hij vond me een aardige user, en er was een poll geplaatst, meeste stemmen krijgt abo. Ik had meeste stemmenquote:
Maar goed dat de poll op tijd dicht was danquote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij vond me een aardige user, en er was een poll geplaatst, meeste stemmen krijgt abo. Ik had meeste stemmen
Pak je ook snoep aan van vreemde mannen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij vond me een aardige user, en er was een poll geplaatst, meeste stemmen krijgt abo. Ik had meeste stemmen
Jatochquote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar goed dat de poll op tijd dicht was dan
Winnaar FOK abo
omgquote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jatoch![]()
Had even wat mensen gevraagd via de DM om op me te stemmen
Hier zit niks achterquote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Pak je ook snoep aan van vreemde mannen?
Wilde wel eens zien wat zo'n abo inhoudt.quote:
Bedankt voor het erkennen van hockey als grote sportquote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
Belachelijk dat zo'n grote sport als Hockey wel gebruik mag maken van technologische hulpmiddelen, en dat bij een sport als voetbal dit niet kan.
Ja toch? Ze spelen het helemaal in India.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedankt voor het erkennen van hockey als grote sport
Alleen dames hockeyquote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedankt voor het erkennen van hockey als grote sport
Dat ligt gewoon aan de eigenwijze mongooltjes bij UEFA en FIFA natuurlijk..belachelijk dat de grootste sport op aarde hopeloos achter loopt met dat soort dingen, maar goed..het gaat de goede kant op nu.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
Belachelijk dat zo'n grote sport als Hockey wel gebruik mag maken van technologische hulpmiddelen, en dat bij een sport als voetbal dit niet kan.
De rol van de clubs speelt ook wel mee hoor, als die nou gezamelijk eens wat zouden eisen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de eigenwijze mongooltjes bij UEFA en FIFA natuurlijk..belachelijk dat de grootste sport op aarde hopeloos achter loopt met dat soort dingen, maar goed..het gaat de goede kant op nu.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jatoch![]()
Had even wat mensen gevraagd via de DM om op me te stemmen
ja is goedquote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
Zometeen GTA? Dan zet ik de xbox even op mijn kamer
Die van AS Roma neem ik aan?quote:
Blijft in packs maar dan voor Sevilla. Prijs gaat niet zoveel stijgen en zeker niet nu fifa zijn einde nadert.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van AS Roma neem ik aan?
Ik miste net een UP Aboubakar voor 2.3k, hij stond er echt net op en nog had ik hem niet
EDIT: nee, dus wel die van Palmeiras
Dan wordt die toch duurder omdat hij uit packs gaat?
Het was ook niet serieus bedoeld maar ik bedoelde dus: dan wordt de Palmeiras versie duurder, en wat als hij een UP krijgtquote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijft in packs maar dan voor Sevilla. Prijs gaat niet zoveel stijgen en zeker niet nu fifa zijn einde nadert.
Ja zal ik het zo bestellen! Die met alle uitbreidingen of hebben jullie die toch nietquote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
GTA was tof ja, moeten we vaker doen.
Thorb, ga gta kopen
Koop de Complete Edition manggquote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zal ik het zo bestellen! Die met alle uitbreidingen of hebben jullie die toch nietMoet 'ie wel snel binnen zijn want zaterdag ga ik weg
http://www.gamesshoppen.n(...)ty-city-p-14680.html deze toch gewoonquote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop de Complete Edition mangg
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.gamesshoppen.n(...)ty-city-p-14680.html deze toch gewoon
2500 of de jumbo's zou ik doen, doe ik bij brons iig. Meestal de jumbo'squote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Maver24 het volgende:
Wat is beter, zilvere 2500 packs openen of de 3750 packs,
moet toch wat doen met me coins,
haha
Logisch toen was je 8 ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik mocht SA nooit spelen van mijn moeder
De hoer!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik mocht SA nooit spelen van mijn moeder
Truequote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Logisch toen was je 8 ofzo
Maarja toen ik 8 was mocht ik wel GTA2 spelen![]()
En dan zul je zien dat niemand het gaat spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
OK IK GA HET EVEN BESTELLEN GEEN PANIEK GEEN PANIEK
Dat dacht ik dus ook al!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat niemand het gaat spelen.
gaan we morgen even spelenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
OK IK GA HET EVEN BESTELLEN GEEN PANIEK GEEN PANIEK
Nee, die mag ook geen COD spelen dus dan ook geen GTAquote:
Battlefield 3 dan, die heb ik al! Of Red Dead Redemptionquote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die mag ook geen COD spelen dus dan ook geen GTA
Het order, niet je pakketquote:
W/equote:
Wat maakt een de/het fout nou uitquote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent vervelend sinds je je abonnement hebt
Altijd al hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent vervelend sinds je je abonnement hebt
Tuurlijk niet, kutspel.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
Zeker niemand heeft black ops hier voor de xbox of wel?
Zegt iemand die battlefield heeftquote:
Dit dusquote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Battlefield is geniaal. Als je in een leuk groepje zit met wat vrienden dan is het echt lachen. Daar moet je echt samen wat voor elkaar krijgen, dat is bij cod wel anders.
Ik heb BF BC2 ook maar vond Black ops gigantisch veel leuker. MW3 vond ik dan weer kut maar BF3 vind ik er wel tof uitzien alleen niet echt leuk voor de console waar COD dat wel is.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat is een stuk leuker. Vond Bad Company 2 in de tijd wel toffer dan dat ik BF 3 nu vind.
Daarom vind ik BF leuker, je moet wat slimmer spelen en niet als een mongool rennen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb BF BC2 ook maar vond Black ops gigantisch veel leuker. MW3 vond ik dan weer kut maar BF3 vind ik er wel tof uitzien alleen niet echt leuk voor de console waar COD dat wel is.
BF is veel meer geduld hebben terwijl je bij COD lekker kunt rushen wat ik leuker vind. Met BF schiet je daar niets mee op!
Verschillende soorten shooters houdt het leuker! De een vind het leuker om wat meer conservatief te spelen en de ander vind het leuker om de spawns in te rennen en teams meer te maaien.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom vind ik BF leuker, je moet wat slimmer spelen en niet als een mongool rennen.
word niet misschien wel wordt*quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Word er nog GTA gespeeld op de xbox vnv?
ik wil welquote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Word er nog GTA gespeeld op de xbox vnv?
Ruben Schaken heeft ze welquote:Op maandag 30 juli 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
Detox die heeft niemand hier.
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n lelijk dingquote:Op maandag 30 juli 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
Detox die heeft niemand hier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Rijst koopt een koptelefoon omdat er een grote B op staat
okquote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin aan om een ticket naar londen te kopen en dan 's ochtends met het vliegtuig heen op vrijdag en dan op zondag avond weer terug! Beetje chillen daar met de OS!
Hoeveel kost de volgens jouw mooiste koptelefoon op de markt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
LelijkMooiste koptelefoons op de markt.
Ik zou het niet doen. Je zegt dat je geen hipster bent en toch ga je dat ding kopen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
LelijkMooiste koptelefoons op de markt.
Dan nog koop je geen beats. Beats kunnen van waarde zijn als je nog enigzins hip hop luistert en daar zijn ze ook voor gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat moet je dan ook met koptelefoons van 200 euro
Tenzij je DJ't
Die dingen hebben gewoon overmatig veel bas erinquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog koop je geen beats. Beats kunnen van waarde zijn als je nog enigzins hip hop luistert en daar zijn ze ook voor gemaakt.
Robben lijkt me niet zo iemand die daar naar luistert.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog koop je geen beats. Beats kunnen van waarde zijn als je nog enigzins hip hop luistert en daar zijn ze ook voor gemaakt.
Dat ziet er toch niet uitquote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Robben lijkt me niet zo iemand die daar naar luistert.
[ afbeelding ]
Weer een nieuwe teamquote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
IF Pukki wil ik een team mee maken maar ik heb de coins er niet voor
Mij eerlijk gezegd wel, het gros van oranje luistert daar denk ik naar en Robben vind ik wel zo'n wiggerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Robben lijkt me niet zo iemand die daar naar luistert.
[ afbeelding ]
HJBquote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
RobbeN:
Welke drie nummers draai je volgens je i-pod het meest?
Stromae - Alors on danse, Rihanna - Rude Boy, Black Eyed Peas - I gotta feeling![]()
Dat zei ik eergister al hierquote:
quote:
LAMAquote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
filmpje gedownload, even wat subs bij gedownload, loopt het niet synchroon
![]()
![]()
Hoe fix ik dit?
23 jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een bosmongoolik had hem in mn starterteam bij fifa 11
Beetje late reactie maar ik open al een paar dagen die van 2.5k en ik heb al een aantal leuke spelers gekregen. Nu nog een IFquote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Maver24 het volgende:
Wat is beter, zilvere 2500 packs openen of de 3750 packs,
moet toch wat doen met me coins,
haha
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
En Andy Carroll wordt verhuurd aan West Ham
2 miljoen loan fee en een optie tot koop van 17 miljoen pond.quote:
Hij moet naar een ploeg die cross abused!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 miljoen loan fee en een optie tot koop van 17 miljoen pond.
Alsof iemand dat gaat betalen voor die randdebiel
Man Utd met Valenciaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij moet naar een ploeg die cross abused!
quote:
Kom nu GTAquote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking fenomeen is hetquote:Op maandag 30 juli 2012 20:38 schreef WezepAFCA het volgende:
TOTY Zusi gekocht voor 50k, eerste potje speelde hij best goed maar ben benieuwd hoe hij het blijft doen.
Als hij er net als bij Newcastle weer 20 inlegt wel jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jou moeder zit bij mij
Holy shit, den Chamberlain zijn pijpmuilquote:Op maandag 30 juli 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij er net als bij Newcastle weer 20 inlegt wel ja
Zoek anders je hete docente Nederlands eens op.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jou moeder zit bij mij
Grappig!quote:
ik ga er niet van uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij er net als bij Newcastle weer 20 inlegt wel ja
IK VIND HEM WEL LEUK!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek anders je hete docente Nederlands eens op.
Mijn team is zo goed als af. Iemand nog leuke verbeteringen? Heb nog zo'n dikke 300k geloof ik.
[ afbeelding ]
Verder lees ik het mobiel wel, ben er weer vandoor.
[..]
Grappig! [ afbeelding ] fail.
VDMquote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
not this shit again
eigenlijk vind ik het wel grappig
Is toch nice..?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goede competitiestart
gr gr
Zijn onderschrift
Bewijs!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Marcio Azevedo dit jaar nog niet in een pack gehad dus ik heb nu bijna alle dure BraSilvers (boven de 10k) wel in een pack gehad, alleen Manoel nog niet
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik zo'n geluk kan hebben. Willen jullie nog bewijs zien of geloven jullie het wel
De wereld is ten eindequote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet minder ijsthee drinken, volgens mij zie ik twee stoere(n)boiis
ben je zat? ;squote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet minder ijsthee drinken, volgens mij zie ik twee stoere(n)boiis
Nee maar zou me best lam willen zuipen, alleen moet ik morgen weer werken dus daar heb ik alleen mezelf mee. Daarnaast lost het niks op.quote:
Una di merda, ga jij me de les spellen makker? Dacht het niet, kloppen hebben?quote:
Volgens mij ook niet.. Hey, wtf waarom jat je me ava merdaquote:
Of zijn broertje! Waarschijnlijk gewoon zijn 2e persoonlijkheid.quote:
Arjan of Wouter?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
Dit is diezelfde als die ook vandermer had
Wat zeik jij man?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of zijn broertje! Waarschijnlijk gewoon zijn 2e persoonlijkheid.
Ik kwam een mp4 speler tegen wat wel handig is aangezien ik geen dure shit mee kan nemen op vakantie. Maar als ik het mapje openen is het leeg maar er is wel al 1.2gb bezet. Valt dit op te lossen
Die waren het nietquote:
Vraag aan GJE.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of zijn broertje! Waarschijnlijk gewoon zijn 2e persoonlijkheid.
Ik kwam een mp4 speler tegen wat wel handig is aangezien ik geen dure shit mee kan nemen op vakantie. Maar als ik het mapje openen is het leeg maar er is wel al 1.2gb bezet. Valt dit op te lossen
Tis een kloon van jou.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is niet veboden hier tekomen denk ik?
Rechtermuisknop, formaterenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat doe ik toch indirect. Jij mag me ook wel helpen anders hoor!
even formatteren ofzo? weet niet precies hoe dat zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat doe ik toch indirect. Jij mag me ook wel helpen anders hoor!
quote:
Wilde ik net gaan proberenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even formatteren ofzo? weet niet precies hoe dat zit.
Marcie maar die is op vakantie!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Stoerenboii het volgende:
Fock, wat een schijtniveau hier.. Dacht van, hier vind je niveau terug maar dan steelt onmiddellijk iemand je naam + usericon..
Nog extreem rechtsen hiero?
en formatteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Wilde ik net gaan proberenDefragmenteren
?
Held, zou ik met hem samen een verzet kunnen oprichten?quote:
Je penor in de usb aansluiting stoppenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil hoeren neuken in GTA IV hoe doe ik dat?
Snachts beetje op straat rijden met mooie auto en als je schaars geklede dame ziet onmiddellijk stoppen en er naar toe gaan. Enige sex die ik tot nu toe heb gehad ondanks ik al 74 jaar ben.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
s nachts naar Bohan rijden en toeteren als je naast een hoer staat. En dan naar een donker steegje rijden, de daad doen en doodslaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie bashen me toch altijdquote:
Je capslock zit vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |