SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Leen een kopje suiker, net als in Lucky number slevinquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn buurmeisje best wel sexy is geworden met de jaren .... moet ik toch maar iets mee bedenken
Mathijs woont in zo'n buurt dat zijn buren net zo ver weg wonen als de supermarktquote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leen een kopje suiker, net als in Lucky number slevin
Ik zag laatst ook 2 buurmeiden. 1 tje heeft een auto, dus ik mag er legaal op fappen. Die ander doe ik voor de zekerheid maar nietquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn buurmeisje best wel sexy is geworden met de jaren .... moet ik toch maar iets mee bedenken
Daar ben ik bij Dex ook een beetje bang voor, vooral omdat hij al zo stuk zit. Die Koreaan heeft echter wel last van zijn arm, dat scheelt.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:33 schreef DutchSL het volgende:
Jammer voor Elmont, nu brons pakken (zijn broer vier jaar geleden ging er ook zo uit en kon toen zich niet meer opladen voor brons).
O deze is zeer zeker minderjarig, maar ik ben 19 dus kan best met een 16 jarige iets doen ... 15 jarige misschien ook nog wel........ toch? TOCH?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook 2 buurmeiden. 1 tje heeft een auto, dus ik mag er legaal op fappen. Die ander doe ik voor de zekerheid maar niet
Natuurlijk. Ze zien er toch uit als 20quote:Op maandag 30 juli 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O deze is zeer zeker minderjarig, maar ik ben 19 dus kan best met een 16 jarige iets doen ... 15 jarige misschien ook nog wel........ toch? TOCH?
Hij moet niet tegen de Koreaan, maar tegen een Mongoliër.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar ben ik bij Dex ook een beetje bang voor, vooral omdat hij al zo stuk zit. Die Koreaan heeft echter wel last van zijn arm, dat scheelt.
Bouwmeester net derde, staat nu ook derde.
Franse triple link rechterflank danquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
Debuchy wil graag naar Newcastle volgens Cabaye, clubs moeten nog wel onderhandelen
Oh ik ging er van uit dat hij tegen de verliezer van de andere halve finale moest maar dat is dus tegen de herkansersquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij moet niet tegen de Koreaan, maar tegen een Mongoliër.
Ja, verliezer van de halve finale uit de eerste helft van het schema moet tegen de winnaar van de herkansing uit de andere helft en vice versa.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik ging er van uit dat hij tegen de verliezer van de andere halve finale moest maar dat is dus tegen de herkansers
Ja ook wel logisch. Ik heb via die stream die Mongolier wel zien judoën. Moet opzich wel te doen zijn als hij zich nog kan opladen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, verliezer van de halve finale uit de eerste helft van het schema moet tegen de winnaar van de herkansing uit de andere helft en vice versa.
Daar mag hij niet inquote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen tieten posten, FOK! wil geen gedoe met Google AdsDaar hebben we andere subforums voor!
Hebben jullie hiervoor een radar ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen tieten posten, FOK! wil geen gedoe met Google AdsDaar hebben we andere subforums voor!
LOL zo ken ik hem niet meerquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Rijst gaat wel fan worden van de nieuwe RW van Ajax denk ik
[ afbeelding ]
Dit is net zo NSFW als die foto die GJE posten.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Rijst gaat wel fan worden van de nieuwe RW van Ajax denk ik
[ afbeelding ]
True, wordt steeds minder wat mag helaasquote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
Eerst waren het alleen tieten met zichtbare tepels volgens mij, maar nu is het de bedoeling dat zelfs chicks in bikini alleen nog in B&H en KPD staan geloof ik. Dan zijn ze nog best coulant geweest voor deze reeks
Dat jij meteen de behoefte voelt om te fappen wil niet zeggen dat het NSFW isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is net zo NSFW als die foto die GJE posten.
MODERATOR HAAL DIT WEG!
Ach joh, plaatjes kijken word je ook moe van. Je kunt beter op een zonnige dag gewoon door de stad gaan lopen, is er ook heel wat te zien hoor. Of gewoon heel veel alcohol drinken dan lijkt alles mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, wordt steeds minder wat mag helaas
Au ....... dat deed pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat jij meteen de behoefte voelt om te fappen wil niet zeggen dat het NSFW is
Mee eensch! Als je het van de plaatjes hier moet hebben, dan heb je een sneu leven en dienen er maatregelen genomen te worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach joh, plaatjes kijken word je ook moe van. Je kunt beter op een zonnige dag gewoon door de stad gaan lopen, is er ook heel wat te zien hoor. Of gewoon heel veel alcohol drinken dan lijkt alles mooi
Als alle chicks er zo bij lopen als op dat gifjequote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach joh, plaatjes kijken word je ook moe van. Je kunt beter op een zonnige dag gewoon door de stad gaan lopen, is er ook heel wat te zien hoor. Of gewoon heel veel alcohol drinken dan lijkt alles mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |