SunChaser?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:17 schreef debeterebob het volgende:
Wie was die dikke, werkloze dude die al die videoblogs maakte?
MarcoTM zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:17 schreef debeterebob het volgende:
Wie was die dikke, werkloze dude die al die videoblogs maakte?
SunChaser de onderzoeksjournalist, bedoelde ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long time no see manquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SunChaser de onderzoeksjournalist, bedoelde ik nietSunChaser was het eerste dat in me opkwam, ik ken MarcoTM niet. Nu wel, beetje. Verder mooi dat die disputen geschorst werden, wist ik niet, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
Zonder SunChaser was dat niet gebeurdquote:Op maandag 30 juli 2012 01:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
SunChaser was het eerste dat in me opkwam, ik ken MarcoTM niet. Nu wel, beetje. Verder mooi dat die disputen geschorst werden, wist ik niet, bedankt
Ga je nu weg.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
GeeftjeEngergie heeft gewonnen! ik ga er geen doekjes omdoen, hij is lief en zijn username klopt gewoon Proficiat!
Nee nee, de mensen laten stemmen, wat is dit nou.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
GeeftjeEngergie heeft gewonnen! ik ga er geen doekjes omdoen, hij is lief en zijn username klopt gewoon Proficiat!
Jeweetzelf.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toen met die chick was meesterlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Ben best vaak online in het weekend en 's avonds, imo.
Oh, die. Thanks. Haar heb ik sindsdien ook niet meer gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen met die chick was meesterlijk
Ik ook niet neequote:Op maandag 30 juli 2012 01:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, die. Thanks. Haar heb ik sindsdien ook niet meer gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |