Yep, alleen nog in seizoen 3 is de jury nog hetzelfde , vanaf seizoen 4 word de hele jury of een paar juryleden vervangen volgensmijquote:
Ik moet toegeven dat ze wel toffe filmpjes makenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Die vorige met Betty White was echt een triljard keer leuker.
Ja, 2011 was niet zo'n goed jaar voor Christina Aguilera kwa uiterlijk, maar nu ziet ze er naar mijn mening er bijna beter uit dan ooit.quote:
Ondertussen is bekend dat dit inderdaad volgend seizoen ook in de Nederlandse versie zo gaat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het nieuwe detail in de Amerikaanse Voice en dus waarschijnlijk in Nederland ook, is dat de coaches in de battle-ronde talenten van elkaar mogen stelen. A battles tegen B, A wordt gekozen door de coach, de andere drie coaches mogen dan kiezen om B alsnog in hun team op te nemen.
In een ronde tussen de battles en de liveshows in, kiezen de coaches uiteindelijk welke 5 van hun team doorgaan naar de liveshows.
Omgerekend zou dat in Nederland best wel weinig zijn maar heeft daar denk ik ook met te veel zenders ofzo te maken..quote:Op woensdag 12 september 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
Derde seizoen The Voice VS opent op 12 miljoen kijkers
Het derde seizoen van The Voice in Amerika is van start gegaan met 12 miljoen kijkers. Dat is een score waar John de Mol volgens mij best tevreden mee is. Vorig seizoen opende weliswaar op bijna 18 miljoen kijkers, toen stond de auditieshow pal achter de Super Bowl geprogrammeerd. Met deze score van 12 miljoen ligt The Voice op het gemiddelde niveau van de afgelopen serie.
NBC zendt maandag, dinsdag en woensdag een aflevering van The Voice uit. Vanavond staat de show recht tegenover de seizoensopener van X Factor, wat bij bedenker Simon Cowell heel wat kwaad bloed heeft gezet. Het wordt dus spannend wie van de bevriende rivales Christina Aguilera en Britney Spears de meeste kijkers trekt.
Bron
Mijn hemel, 12 miljoen mensen die naar hetzelfde programma kijken, dat kun je je toch haast niet voorstellenZelfs met het inwoneraantal dat de US heeft.
Is ook zo. En er zijn daar waarschijnlijk ook heel veel regionale zenders en regionaal is dan bijvoorbeeld heel Florida of New York.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omgerekend zou dat in Nederland best wel weinig zijn maar heeft daar denk ik ook met te veel zenders ofzo te maken..
Haha, dat wou ik eigenlijk ook in m'n post vragen maar ik dacht dat dat misschien beetje domme vraag zou zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo. En er zijn daar waarschijnlijk ook heel veel regionale zenders en regionaal is dan bijvoorbeeld heel Florida of New York.
Wat ik me opeens afvraag: je hebt natuurlijk ook te maken met tijdsverschil, als het bijvoorbeeld om 9 uur 's avonds wordt uitgezonden, dan is het ergens anders in Amerika misschien 4 uur 's middags? Kijken mensen dan gewoon overdag, of wordt het meerdere malen uitgezonden
Nee manquote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha, dat wou ik eigenlijk ook in m'n post vragen maar ik dacht dat dat misschien beetje domme vraag zou zijn
Geen idee.. Is het niet gewoon 1 land is 1 tijdzone?
Dat zal wel dan, misschien gewoon alles op centrale tijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man
New York nu: 10:33 uur
Los Angeles nu: 07:33 uur
En bij de aankondiging van America's got Talent zie je sowieso altijd staan 8/9 CT (wat dat nou precies betekent weet ik niet eens, maar het is dus ergens 8 uur en ergens 9 uur Central Time denk ik?).
Dan is het dus denk ik toch in de ene stad 's avonds op tv en in de andere 's middags?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zal wel dan, misschien gewoon alles op centrale tijd.
Chistina Aguilera zal het wetenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het dus denk ik toch in de ene stad 's avonds op tv en in de andere 's middags?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |