das best een grote gemeentequote:
10/12quote:
Die ga ik binnenkort verwerken in de totaalstand van deze periode.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:04 schreef Dagobert het volgende:
Moet er nog wat met de stand van het oude topic gebeuren?
Maak af (de regels met de puntjes)quote:Papegaaitje leef je nog
Ieja Deja
Ja, meneer ik ben er nog
Ieja Deja
'k Heb m'n .....
En .......
Ieja Deja
Poef!
Sorry FP, ik ga toch voor de officiele versie.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef Dagobert het volgende:
eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
Wel goed gegoktquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor Sinatra was het Anka, maar het liedje is oorspronkelijk Frans
Weet niet waar het over gaat, maar zeg maar tegen haar dat ik jou gelijk geefquote:Op maandag 30 juli 2012 15:44 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Was mijn vraag nog aan het bijschaven en aan het ruzien met dochter.
Bedoel je hiermee dat Paul Anka goedgerekend wordt of dat je de naam van die Fransoos wilt lezen?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat Paul Anka goedgerekend wordt of dat je de naam van die Fransoos wilt lezen?
quote:
Dat is fout. Voorletter voornaam is wel goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef outtayourleague het volgende:
Voor de vraag van Flits zou ik Jules Dassin willen proberen.
Wie?quote:is een figuur uit de Griekse mythologie. Hij is een zoon van de Trojaanse koning Priamos en Hekabe, en daarmee een broer van Paris, Helenos, Troïlos en van Kreousa, Kassandra en Polyxena. Hij was getrouwd met Andromache en had met haar een zoon, Astyanax.
werd beschouwd als de voornaamste beschermer van Troje gedurende de Trojaanse oorlog.
In tegendeel!quote:
Yepyepquote:
nokia is zeker weten een plaats in finland.. daar dankt men haar naam dan ook aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die komen uit Salo, vandaar dat ik dat wist
Maar Nokia is wel een plaats in Finland iddquote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die komen uit Salo, vandaar dat ik dat wist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Klopt, in ieder geval nog de eerst komende 5 miljoen jaarquote:
Stand #2764quote:Op maandag 30 juli 2012 17:30 schreef Grumpey het volgende:
Heej, dat moet Salo zijn. Precies de periode dat ik ook nog echt naar F1 keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
zo jdusquote:
Stand #2764quote:
Stand #2764quote:
Stand #2764quote:
Opgezocht, en het is 1967, dus dit valt binnen de marge.quote:
Heb het gecheckt en dat is onjuist.quote:
Wut? Hoger of lager?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:07 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Heb het gecheckt en dat is onjuist.
quote:
WTF dan word ik genaaidquote:
SMS is niet hetzelfde als 1MB Dataverkeer natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
WTF dan word ik genaaid. Net ff teruggezocht, staat in die welkom in blabla SMS'jes toch echt max 83 ct.
Nee, maar je krijgt die Welkom in België SMS'jes toch, met daarin de opsomming wat je in het buitenland betaalt. Daar staat dus 83 ct per MB.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:29 schreef Dagobert het volgende:
[..]
SMS is niet hetzelfde als 1MB Dataverkeer natuurlijk
sms in europa kost per 1 juli nog maar 10ct...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
WTF dan word ik genaaid. Net ff teruggezocht, staat in die welkom in blabla SMS'jes toch echt max 83 ct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Een termiet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:33 schreef RanTheMan het volgende:
Deze 5 tot 10 millimeteris geel tot oranje van kleur, de vrouwtjes zijn vaak meer grijs of groen. De
heeft aan de onderzijde een gele, dichte en korte beharing, en op de bovenzijde en de poten een langere, zwarte beharing. De ogen zijn rood en kenmerkend zijn de tasters die erg kort zijn maar recht naar voren steken.
quote:
quote:
das goedquote:
in dat geval stel ik een makkelijke vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:49 schreef plagvreugd het volgende:
Maar persoonlijk vind ik niet echt dat ik een punt verdien hiermee
Stand #2764quote:
Stand #2764quote:
Stand #2764quote:
Gingerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef plagvreugd het volgende:
Welk woord verwijst in het Engels zowel naar een specerij als naar een haarkleur?
Yepyepquote:
Dan heb je gelijk, sorry dagoquote:
He Yankeequote:
Stand #2764quote:
Stand #2764quote:
Uiteraardquote:
Stand #2764quote:
Nooit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:50 schreef RanTheMan het volgende:
Wanneer gaat , naar eigen zeggen, Mart Smeets met pensioen?
nou gelukkig doet hij ons dat niet aanquote:
in welk jaar leef jijquote:
Dat antwoord past natuurlijk overal, maar ik reken het niet goed.. Het is in ieder geval sneller dan je verwacht...quote:
Klopt. In antwoord op de vraag van Rob Harmeling.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:59 schreef ß het volgende:
Heb je daar een bron voor? Tijdens de laatste aflevering van de avondetappe zei hij wat anders.
Zie mijn spoiler hierboven, maar ik reken hem maar goed...quote:
Stand #2764quote:
nopequote:
andere kant van de wereldquote:
juiste continentquote:
zo wordt het ook ordinair gokkenquote:
Stand #2764quote:
Costa Rica en Panama zijn goed, maar staan niet op de juiste plaats.quote:
Ja die moet ook ergens in t lijstje.quote:
Venezuela is fout (is Zuid-Am), Honduras goed.quote:
Yepyep.quote:
3 van de 5 goed. Ga niet exact zeggen welke twee fout zijn, want dan is het nogal een inkopper.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:21 schreef De.Marcus het volgende:
al die kleine landen ook![]()
ik doe 1 gok : guatemala, honduras, costa rica, nicaragua, panama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
check, goed, proceed!quote:
Yukoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:40 schreef outtayourleague het volgende:
Welke namen dragen de vier verschillende punten die bij judo worden toegekend? Graag van klein naar groot opschrijven!
In dat geval zou het antwoord van Dagobert toereikend zijn, want daar staan ze volgens mij wel in de goede volgorde.quote:
Gezien de reactie van Da Sandman moet ik -na opzoeken- constateren dat mijn eigen kennis niet meer up to date was. Dus is dit gewoon goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Yuko
Waza'ari
Ippon
En dan moet er nog ergens eentje tussen denk ik
quote:
ow jah.. ik gok op 9 meterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, er is geen middencirkel bij handbal. Gaat om het doelgebied (en dan dus de afstand tussen het doel en het bijbehorende doelgebied en niet de overkant)
Dan moet je wel hard kunnen gooienquote:
quote:
quote:
ik was in de war, in de gemiddelde sportzaal liggen er altijd 31 velden door elkaar ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dan moet je wel hard kunnen gooien
dan verwacht ik dat de 5 de penalty stip is en 9 de gestippelde lijn, dus zeg ik 8 meterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef Dagobert het volgende:
[..]
[..]
Zit op beide afstanden wel een lijn(tje), maar niet de cirkel.
Vier meter is de streep tot waar de keeper mag staan bij een penalty. De 9-meter is de vrijeworplijn (stippels). 8 meter is nietsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik was in de war, in de gemiddelde sportzaal liggen er altijd 31 velden door elkaar ofzo
[..]
dan verwacht ik dat de 5 de penalty stip is en 89 de gestippelde lijn, dus zeg ik 8 meter
dan houden we ongeveer 7 over, want zoveel is het niet tussen de stippellijn en de dichte lijn, tenzij ze met halve meters werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:11 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Vier meter is de streep tot waar de keeper mag staan bij een penalty. De 9-meter is de vrijeworplijn (stippels). 8 meter is niets
Dan mag je een penalty nemen, maar gescoord heb je nog nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan houden we ongeveer 7 over, want zoveel is het niet tussen de stippellijn en de dichte lijn, tenzij ze met halve meters werken
Ik dacht toch dat we er bijna waren....quote:
In één keerquote:
quote:
Wat isquote:In 2006 it became B-side of "Lethal Industry" as a remix by Richard Durand. The song had great success that it was adapted with vocals by Suzanne Palmer in 2002, it was also released as a single and titled
Da's een band, met het nummer Sex on Fire, uit 2008quote:
Ja dat vergat ik er nog bij te vertellen.quote:
ik ook niet, moest iets gokken tochquote:
quote:The nameis derived from KLM Royal Dutch Airlines flight number KL643, which is a non-stop service between Amsterdam and New York JFK.
Poeh, hehe. Dacht dat het iets bekender zou zijnquote:
nee volgensmij mr beanquote:
zo heet dat schilderij!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef outtayourleague het volgende:
Ik denk ook dat mr bean goed is. Hij moet een speech houden over whistler's mother...
Zo dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:55 schreef fluts_ het volgende:
bean the ultimate disaster movie
iets met mr bean iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |