Oke.quote:
Dat wordt rampzalig tegen Heerenveen Van Basten weet ervan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens moet ik eerst zien hoe van Bommel zichzelf houdt, die laat van oudsher ook af en toe zijn tegenstander lopen.
omgquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens moet ik eerst zien hoe van Bommel zichzelf houdt, die laat van oudsher ook af en toe zijn tegenstander lopen.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Afwezigheid #Manolev heeft niets met transfer of blessure te maken. Gewoon niet in selectie opgenomen #psvaja #JCSchaal reageer retweet
Hoe zou PSV zich dan in moeten dekken? Ze zijn alleen maar sterker geworden. Ajax daarentegen gaat met veel jeugdspelers spelen en moet enkele vaste krachten missen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat zowel PSV als Ajax supporters zich alweer aan het indekken zijn bij een eventueel verlies omdat het toch maar "een nutteloze prijs" is of "een oefenwedstrijd" terwijl stiekem iedereen wil dat zijn club hard wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk met wat maten bij mij bbq-en en de wedstrijd kijken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Dus het zijn alleen de ajax fans die zich aan het indekken zijn..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Hoe zou PSV zich dan in moeten dekken? Ze zijn alleen maar sterker geworden. Ajax daarentegen gaat met veel jeugdspelers spelen en moet enkele vaste krachten missen.
Natuurlijk willen beiden deze wedstrijd winnen, is toch een indicatie van de onderlinge krachtsverhouding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat zowel PSV als Ajax supporters zich alweer aan het indekken zijn bij een eventueel verlies omdat het toch maar "een nutteloze prijs" is of "een oefenwedstrijd" terwijl stiekem iedereen wil dat zijn club hard wint.
Ik wil winnen van Ajax. Die JCS mogen ze houden. Soit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Scarface88 het volgende:
Dat dus!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik wil winnen van Ajax. Die JCS mogen ze houden. Soit.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat ze weinig aanleiding hebben om zich in te kunnen dekken. Dus degene die dat wel doen, hebben gewoon angst voor Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dus het zijn alleen de ajax fans die zich aan het indekken zijn..
Het is toch ook gewoon zo'n wedstrijd die leuk is als je hem wint, maar dat het verder niet echt erg is als je hem verliest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Scarface88 het volgende:
Ik moet het nog zien hoor, vooral met onze verdediging. Heeft niet zoveel met indekken te maken, meer met dat ik eerst eens even wil aanzien hoe het elftal loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat ze weinig aanleiding hebben om zich in te kunnen dekken. Dus degene die dat wel doen, hebben gewoon angst voor Ajax.
Ze beginnen goed in ieder gevalquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Compliment het volgende:
Zin in de wedstrijd straks, eens zien hoe Narsingh het gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |