Nouja, ik zou mijn kinderen nooit naar een plaats of staat vernoemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
mooie naam toch¿
behalve als je denkt zoals een proleet die denkt;
"virginia¿ heuheuheuh, daar kan je virgin van maken huehuheuheu"
ah, dus toch geen Urk .Ous in de toekomst¿quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Nouja, ik zou mijn kinderen nooit naar een plaats of staat vernoemen.
De naam Viriginia voor een mensenkind bestaat al heel wat langer dan de V.S.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Nouja, ik zou mijn kinderen nooit naar een plaats of staat vernoemen.
Of ze zit nu jankend achter d'r bureauquote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef Mirjam het volgende:
misschien is Marianne zo geschokt dat ze eerst even haar haar goed moet doen alvorens te bedenken wat ze terug gaat sturen
Ik ga mijn kinderen nummers geven, veel handiger.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De naam Viriginia voor een mensenkind bestaat al heel wat langer dan de V.S.
Ander kan je ook nog gaan klagen dat je je kind niet naar cigaretten wil vernoemen :
O.us 2.0 beta ?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen nummers geven, veel handiger.
Het gaat vast om administratiepersoneel op een school o.i.d.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor bedrijf het is, als ik niet op kom dagen krijg ik echt niet zo'n uberschattig smsje hoor
Die zijn volgens mij allemaal dicht nuquote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat vast om administratiepersoneel op een school o.i.d.
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen nummers geven, veel handiger.
0.1 en opvolgend.quote:
De scholen wel maar ik denk dat de nieuwe inschrijvingen en dergelijke niet allemaal op de eerste schooldag verwerkt worden bijvoorbeeld, er zal wel wat te doen zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij allemaal dicht nu
Nou dat doen ze de week ervoor, je moet je altijd ruim van tevoren inschrijven hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De scholen wel maar ik denk dat de nieuwe inschrijvingen en dergelijke niet allemaal op de eerste schooldag verwerkt worden bijvoorbeeld, er zal wel wat te doen zijn
Die is nu waarschijnlijk met Agnes aan het bellen over de bijdehante houding van Virginiaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Coca_Cola het volgende:
Marianne heeft nog niets teruggestuurd.
Die zit nu schuimbekkend achter haar mobieltje het berichtje tig keer te lezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Coca_Cola het volgende:
Denk dat Marianne een ontslagbrief voor Virginia aan het opstellen is.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Coca_Cola het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |