De scholen wel maar ik denk dat de nieuwe inschrijvingen en dergelijke niet allemaal op de eerste schooldag verwerkt worden bijvoorbeeld, er zal wel wat te doen zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij allemaal dicht nu
Nou dat doen ze de week ervoor, je moet je altijd ruim van tevoren inschrijven hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De scholen wel maar ik denk dat de nieuwe inschrijvingen en dergelijke niet allemaal op de eerste schooldag verwerkt worden bijvoorbeeld, er zal wel wat te doen zijn
Die is nu waarschijnlijk met Agnes aan het bellen over de bijdehante houding van Virginiaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Coca_Cola het volgende:
Marianne heeft nog niets teruggestuurd.
Die zit nu schuimbekkend achter haar mobieltje het berichtje tig keer te lezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Coca_Cola het volgende:
Denk dat Marianne een ontslagbrief voor Virginia aan het opstellen is.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef Coca_Cola het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die zit nu schuimbekkend achter haar mobieltje het berichtje tig keer te lezen.
Het nummer mag je van mij hebben, is toch niet privé. Tenzij dat in strijd is met de privacy regels op FOK!.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Greys het volgende:
TS, printscreen/foto van de verstuurde sms over de hangmat?
Niet omdat ik je niet geloof hoor, maar omdat voor de leukNummer effe wegwerken dan.
Nee doe maar geen privé gegevensquote:Op maandag 30 juli 2012 16:23 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Het nummer mag je van mij hebben, is toch niet privé. Tenzij dat in strijd is met de privacy regels op FOK!.
Dan komt ze er misschien achter dat er iets niet klopt, dit is veel leukerquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Coca_Cola het volgende:
Zal ik eens naar het nummer bellen met Skype o.i.d.?
Dadelijk is het de HR afdeling van mijn werk en dat ze zich dan vergist hebben met het nummerquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan komt ze er misschien achter dat er iets niet klopt, dit is veel leuker
Je moet wel oppassen hiermee ja, als het jouw eigen werk is maar het gaat om een collega kun je er nog best last mee krijgen als je gaat lopen klooien.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Dadelijk is het de HR afdeling van mijn werk en dat ze zich dan vergist hebben met het nummer.
Welke HR afdeling stuurt nou zulke té aardige smsjes als iemand niet op komt dagen... Lijkt me eerder een directe collega van iemand, die gewoon een getal in het telefoonnummer verkeerd heeft ingetoetst.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Dadelijk is het de HR afdeling van mijn werk en dat ze zich dan vergist hebben met het nummer.
Heb je een Virginia of Marianne op je werk?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef Coca_Cola het volgende:
Via Google heb ik achterhaald wie de persoon is. Mag ik verdere gegevens hier op FOK! zetten? Want het staat allemaal op een webpagina.
Het betreft gelukkig niemand van mijn werk.
Zullen we even niet door gaan vragen; deze info is al voldoende.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
Maar TS kun je ongeveer omschrijven wat voor werk ze doet?
Marianne is zelf baas van haar eigen bedrijf.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Die Marianne zit nu echt wel huilend bij de baas op kantoor
Oh, dan zal ze wel een emmer chocolade ijs hebben gekocht en zit ze haar verdriet weg te etenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Marianne is zelf baas van haar eigen bedrijf.
Link naar de websitequote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Marianne is zelf baas van haar eigen bedrijf.
Gaat in strijd met de privacyregels op FOK!. Misschien dat dm'en wel mag maar ik weet niet of het DM verkeer ook in de gaten wordt gehouden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |