quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Laat ons niet langer in spanning ts, wat was de reactie van Marianne?
mooie naam toch¿quote:
Nouja, ik zou mijn kinderen nooit naar een plaats of staat vernoemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
mooie naam toch¿
behalve als je denkt zoals een proleet die denkt;
"virginia¿ heuheuheuh, daar kan je virgin van maken huehuheuheu"
ah, dus toch geen Urk .Ous in de toekomst¿quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Nouja, ik zou mijn kinderen nooit naar een plaats of staat vernoemen.
De naam Viriginia voor een mensenkind bestaat al heel wat langer dan de V.S.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Nouja, ik zou mijn kinderen nooit naar een plaats of staat vernoemen.
Of ze zit nu jankend achter d'r bureauquote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef Mirjam het volgende:
misschien is Marianne zo geschokt dat ze eerst even haar haar goed moet doen alvorens te bedenken wat ze terug gaat sturen
Ik ga mijn kinderen nummers geven, veel handiger.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De naam Viriginia voor een mensenkind bestaat al heel wat langer dan de V.S.
Ander kan je ook nog gaan klagen dat je je kind niet naar cigaretten wil vernoemen :
O.us 2.0 beta ?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen nummers geven, veel handiger.
Het gaat vast om administratiepersoneel op een school o.i.d.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor bedrijf het is, als ik niet op kom dagen krijg ik echt niet zo'n uberschattig smsje hoor
Die zijn volgens mij allemaal dicht nuquote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat vast om administratiepersoneel op een school o.i.d.
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen nummers geven, veel handiger.
0.1 en opvolgend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |