Waarom dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:00 schreef Montov het volgende:
Voetbal, schoolslagzwemmen en nog een paar zwemonderdelen, synchroon duiken en paardendressuur zijn zaken die ik nu kan verzinnen.
Voetbal omdat het niet het hoogst haalbare is met al die jonkies en het WK. Schoolslag omdat het een waardeloze techniek is en er bij het zwemmen gewoon teveel onderdelen zijn. Schoonspringen is nog knap enzo, maar synchroon>? Totaal overbodig. En paardendressuur is geen sport.quote:
het seizoen in amerika is bezig wat er op neer komt dat het meer een amateurtoernooi is dan de wereldtop bij honkbalquote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Voetbal kan weg in de huidige vorm. Olympisch goud moet het hoogst haalbare zijn, niet een aanfluiting voor wat jeugspelers.
Verder heb ik vandaag naar luchtgeweerschieten zitten kijken, dat is ook nauwelijks sport te noemenGeen enkele fysieke inspanning afgezien van zo stil mogelijk staan. Ik vind dat een sport meer hoort te zijn dan een wedstrijdje concentreren.
En het is heel raar dat honkbal geweerd wordt. Hoe is dat minder een sport dan beachvolleybal?
Ah, dat wist ik niet. Dank!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
het seizoen in amerika is bezig wat er op neer komt dat het meer een amateurtoernooi is dan de wereldtop bij honkbal
Voetbal eruit, omdat daar niet de beste aan mee doen, en daar Honkbal voor terug waar niet eens de middelmaat aan mee doet? Logisch!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef Grumpey het volgende:
Voetbal mag er als eerste uit, of met de beste teams aan komen zetten, of gewoon niet. Dat jeugdgedoe is gewoon zielig op een OS.
Als 2e mag de paardensport eruit, of alleen het paard moet in de toekomst de medaille krijgen.
Als 3e zou ik het aantal onderdelen zwemmen omlaag willen brengen, who cares about een 4x100m wisselslag om maar eens at te noemen?
En als laatste moeten er sporten juist weer in: Honkbal, Kajak (enkele afstanden zijn verdwenen dit jaar), windsurfen, skeeleren, rugby.
wat is mis met badminton?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
Luchtgeweer, badminton () en paardensport mag van mij wel weg.
Op het strand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind dat echt iets voor huppeltutjes op het strand, geen echte sport. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
Camping ja. Je beseft dat er op het strand veel te veel wind staat voor badminton hè?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
Op het strand ja, of op de camping. Zo'n soort sport vind ik dat ja.
Ik ben al járen niet meer naar het strand geweest (ik heb een hekel aan zwemmen), maar toen ik vroeger als klein kind vaak met pa en ma naar Zeeland op vakantie ging, werd er nu eenmaal veel gebadmintond op de stranden. Vandaar dat ik badminton daar altijd mee associeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef Rosario het volgende:
[..]
Camping ja. Je beseft dat er op het strand veel te veel wind staat voor badminton hè?
Net als dressuur overigens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef knep het volgende:
Badminton is best een zware sport, ga het maar eens doen.
Traplopen of acht uur lang naar een witte muur kijken is ook best zwaar. 2016 op de planning?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef knep het volgende:
Badminton is best een zware sport, ga het maar eens doen.
Morgen geen Nederlanders bij Judo dus dan gaan ze dat niet uitzenden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Rosario het volgende:
Geschrapt worden hoeft niet, maar wat minder Judo op Nederland 1 zou wel eens een welkome afwisseling zijn. Tering hé.
Ik zat net ook naar wedstrijden van andere landen te kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Morgen geen Nederlanders bij Judo dus dan gaan ze dat niet uitzenden.
Morgen gaat Kromo zwemmen dus dan gaan ze dat laten zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik zat net ook naar wedstrijden van andere landen te kijken.
Wat is dat voor kul, je kunt toch niet ontkennen dat het een sport is?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Traplopen of acht uur lang naar een witte muur kijken is ook best zwaar. 2016 op de planning?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind dat echt iets voor huppeltutjes op het strand, geen echte sport.
Precies. Voor voetbal is er een WK, voor tennis is er Wimbledon. Eigenlijk zouden er op de OS alleen sporten moeten zijn waarvoor de OS als het hoogste toernooi wordt beschouwd, en dat is bij voetbal, tennis en nog een hele reut andere sporten gewoon niet het geval.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik vind deze sporten niet thuishoren op een OS. Vooral voetbal en tennis. Waarom deze sporten terwijl er er genoeg grote toernooien hiervoor worden georganiseerd.
Mijn punt is meer dat het enkele feit dat iets 'best zwaar' is niets zegt over of het een sport is of niet. Kutargument dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:49 schreef knep het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul, je kunt toch niet ontkennen dat het een sport is?
Tennis e.d. ook maar schrappen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |