Maar dan wel met een normale boog, niet zo'n hyperkreng wat ze nu gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:06 schreef il_Tonno het volgende:
Schieten mag van mij wel, als het maar een afgeleide is van een sport/bezigheid in de Oudheid. Dus geen luchtbuks, maar wél handboogschieten
Nee, maar het zijn vaak ook wel sporten die mensen aantrekken die niet bepaald uitblinken in andere sporten.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef Neroje het volgende:
Overigens spat het er weer vanaf hoe weinig mensen zich hier kunnen voorstellen bij het beoefenen van topsport...
Wereldtop (boog)schieten word je echt niet zomaar hoor, of Olympisch kampioen curling...
Da's waar, als we zo door gaan houden we alleen nog atletiek over (minus polsstok/hoogspringen), zwemmen en judoquote:Op maandag 30 juli 2012 14:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daar is wel wat voor te zeggen
Johquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn vaak ook wel sporten die mensen aantrekken die niet bepaald uitblinken in andere sporten.
Deze meneer heeft iets tegen te dikke mensen --- zelfs degeen die afgevallen zijn. en heb je ook voetboogschieten ?? volgens mij is het gewoon boogschieten.....quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Handboogschieten eruit.
Zag vanmorgen aardig wat dikke personen een pijltje schieten.
Honkbal terug.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef Lammpie het volgende:
[..]
Deze meneer heeft iets tegen te dikke mensen --- zelfs degeen die afgevallen zijn. en heb je ook voetboogschieten ?? volgens mij is het gewoon boogschieten.....
Haha ik vind het er niet uitzienquote:Turnen is juist vet, van die chicks die 3 dubbele salto's maken enzo.
Tuurlijk kun je stellen dat die sporten niet binnen het Olympisch Motto vallen ("Citius, Altius, Fortius" (Sneller, Hoger, Sterker), dat klopt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn vaak ook wel sporten die mensen aantrekken die niet bepaald uitblinken in andere sporten.
hey DRAAK kijk effe naar deze link. http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_2012quote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Het heet hangboogschieten fatso!
Oh shit man, zou je bijna denken dat de Nederlandse Handboog Bond de verkeerde naam heeft gekozen!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Lammpie het volgende:
[..]
hey DRAAK kijk effe naar deze link. http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_2012
Klopt Curling leek me altijd de makkelijkste manier om de OS te bereiken, tot ik het een keer met een groep vrienden ben gaan doen. Nog niet eens een volledige wedstrijd gespeeld en toch helemaal kapot zijn en dan te bedenken dat ze meerdere wedstrijden op een dag moeten spelen. Clinic gehad van iemand uit het Nederlandse team, ze hopen over 2-6 jaar aan de spelen mee te kunnen doen. Hij zelf was al 8 jaar bezig met curling. Ik hoop dat het ze lukt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je stellen dat die sporten niet binnen het Olympisch Motto vallen ("Citius, Altius, Fortius" (Sneller, Hoger, Sterker), dat klopt.
Maar sommige reacties hier doen vermoeden dat iedere FOK!ker die het wil Olympisch kampioen curlen/schieten kan worden, als ze zouden willen. En dat is gewoon gelul
Kajak er in??quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef Grumpey het volgende:
Voetbal mag er als eerste uit, of met de beste teams aan komen zetten, of gewoon niet. Dat jeugdgedoe is gewoon zielig op een OS.
Als 2e mag de paardensport eruit, of alleen het paard moet in de toekomst de medaille krijgen.
Als 3e zou ik het aantal onderdelen zwemmen omlaag willen brengen, who cares about een 4x100m wisselslag om maar eens at te noemen?
En als laatste moeten er sporten juist weer in: Honkbal, Kajak (enkele afstanden zijn verdwenen dit jaar), windsurfen, skeeleren, rugby.
Los van je persoonlijke mening: maar er zijn wel meer sporten nutteloos om naar te kijken. Lijkt me niet echt een geldig criterium.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kajak er in??
Alsjeblieft niet....
Skeeleren ook niet, nutteloos om naar te kijken.
Rugby vind ik ook niet Olympisch...
Maar de breedte maakt wel de top,quote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JohTennis trekt mensen toch ook aan die niet bepaald uitblinken in basketbal of roeien
wat is dit voor kul allemaal
Niet alle sporten hebben dezelfde dichtheid aan motorische en atletische aanleg en vaardigheid die bij bijna alle sporten wel op een bepaalde manier van pas komen. Stel dat je tegen alle jongetjes en meisjes van een jaar of 12 zou zeggen dat ze zich moeten toeleggen op curling of schieten, dan gaat het niveau in die sporten flink omhoog. Andersom zal het een stuk minder uitmaken.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je stellen dat die sporten niet binnen het Olympisch Motto vallen ("Citius, Altius, Fortius" (Sneller, Hoger, Sterker), dat klopt.
Maar sommige reacties hier doen vermoeden dat iedere FOK!ker die het wil Olympisch kampioen curlen/schieten kan worden, als ze zouden willen. En dat is gewoon gelul
Precies, en darten ervoor in de plaats.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Handboogschieten eruit.
Zag vanmorgen aardig wat dikke personen een pijltje schieten.
Honkbal terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |