Geen probleem hoor, ik lach dagelijks om voetbalsupporters die elkaar bijna van kant maken om 2 groepjes mannen die een balletje overschietenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus als je reageert op iemand zijn post (op een discussieforum) maak je je ergens druk om? welnee, ik vind het prima als je het een kutsport vindt, ken genoeg mensen die dat vinden. Maar jouw argument daarbij is echt lachwekkend![]()
Ik moest gewoon lachen, bedankt daarvoor
Ik vind deze sporten niet thuishoren op een OS. Vooral voetbal en tennis. Waarom deze sporten terwijl er er genoeg grote toernooien hiervoor worden georganiseerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef M.rak het volgende:
[..]
Waarom alle balsporten?
[..]
Da's eerder een reden om die regels aan te passen, niet om het hele turnen maar weg te gooien.
Voor voetbal en tennis is nog wel wat te zeggen (tennis vind ik persoonlijk een twijfelgeval, voetbal ben ik het mee eens). Sporten als handbal en volleybal snap ik echter niet waarom je die zou willen afschaffen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik vind deze sporten niet thuishoren op een OS. Vooral voetbal en tennis. Waarom deze sporten terwijl er er genoeg grote toernooien hiervoor worden georganiseerd.
Handbal en volleybal wat minder danquote:Op maandag 30 juli 2012 20:22 schreef M.rak het volgende:
[..]
Voor voetbal en tennis is nog wel wat te zeggen (tennis vind ik persoonlijk een twijfelgeval, voetbal ben ik het mee eens). Sporten als handbal en volleybal snap ik echter niet waarom je die zou willen afschaffen?
Wel 5 kmquote:Op maandag 30 juli 2012 22:07 schreef Beregd het volgende:
ze lopen toch ook niet de kwartmarathon...
ja, dat zijn er een goede 10 kmquote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel 5 kmWeliswaar op de atletiekbaan en is dat iets minder dan een kwartmarathon, maar toch.
Ik weet niet of de os dat wel leuk vind.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef wuuht het volgende:
is er al een topic van wat je in de OS zou willen
nou enquote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik weet niet of de os dat wel leuk vind.
Ja, dit uiteraard.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef PlayS het volgende:
Alle paarden"sporten". Dressuur mag als eerste verdwijnen.
Hmm, beetje rare redenatie. Het is wmb al erg knap om die schroeven en salto's zo snel en foutloos uit te voeren in de korte tijd van de plank naar het water, laat staan om dat met z'n tweeën tegelijkertijd te doen, met dezelfde valsnelheid, zelfde draaihoek en zelfde duik in het water.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Beregd het volgende:
synchroonduiken slaat echt werkelijk alls qua debiliteit. Dat kun je niet geloven dat mensen zich daarmee kunnen bezig houden, om iets zo synchroon mogelijk te doen.
Dat is ook bijna zo. Eerste week zwemmen, tweede week atletiek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:56 schreef flyguy het volgende:
Zwemmen. Voor mijn gevoel is het de hele dag op de NOS...
Waarom dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:00 schreef Montov het volgende:
Voetbal, schoolslagzwemmen en nog een paar zwemonderdelen, synchroon duiken en paardendressuur zijn zaken die ik nu kan verzinnen.
Voetbal omdat het niet het hoogst haalbare is met al die jonkies en het WK. Schoolslag omdat het een waardeloze techniek is en er bij het zwemmen gewoon teveel onderdelen zijn. Schoonspringen is nog knap enzo, maar synchroon>? Totaal overbodig. En paardendressuur is geen sport.quote:
het seizoen in amerika is bezig wat er op neer komt dat het meer een amateurtoernooi is dan de wereldtop bij honkbalquote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Voetbal kan weg in de huidige vorm. Olympisch goud moet het hoogst haalbare zijn, niet een aanfluiting voor wat jeugspelers.
Verder heb ik vandaag naar luchtgeweerschieten zitten kijken, dat is ook nauwelijks sport te noemenGeen enkele fysieke inspanning afgezien van zo stil mogelijk staan. Ik vind dat een sport meer hoort te zijn dan een wedstrijdje concentreren.
En het is heel raar dat honkbal geweerd wordt. Hoe is dat minder een sport dan beachvolleybal?
Ah, dat wist ik niet. Dank!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
het seizoen in amerika is bezig wat er op neer komt dat het meer een amateurtoernooi is dan de wereldtop bij honkbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |