Zowel crit hit als crit damage mogen nog wel flink omhoog. Wapen met socket levert je toch al vrij makkelijk 60-70% crit damage op als je er een emerald in doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ok. Zonder veel goud uit te geven heb ik er dit van weten te maken.
Intelligence: 1827
Vitality: 1609
Armor: 2641
Damage: 22583
Life: 67909
Meer DMG, minder Vit/Life.
Heb tot nu toe niet veel aandacht gegeven aan critical hit/dmg. Dus dat is bagger gok ik zo.![]()
Crit hit chance +5%
Crit hit dmg +84%
DMG reduction 46
PHY res 41
Cold res 183
Fire res 210
Lightning res 205
Poison res 242
Die crit hit chance moet als eerste omhoog ipv vitality. Dat lijkt me het meeste effect te geven?
Je res mogen inderdaad wat omhoog. Wat voor amulet heb je? Ik open net even fok om een amulet te posten dat ik net gevonden heb, misschien iets voor jou. Hij is niet uber (heb zelf ook beter) maar hij is ook niet slecht en zitten nuttige wizard stats + all res op.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ok. Zonder veel goud uit te geven heb ik er dit van weten te maken.
Intelligence: 1827
Vitality: 1609
Armor: 2641
Damage: 22583
Life: 67909
Meer DMG, minder Vit/Life.
Heb tot nu toe niet veel aandacht gegeven aan critical hit/dmg. Dus dat is bagger gok ik zo.![]()
Crit hit chance +5%
Crit hit dmg +84%
DMG reduction 46
PHY res 41
Cold res 183
Fire res 210
Lightning res 205
Poison res 242
Die crit hit chance moet als eerste omhoog ipv vitality. Dat lijkt me het meeste effect te geven?
Dat lijkt me nu juist een slot waar je vrij makkelijk je crit damage kunt opkrikken.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
Je res mogen inderdaad wat omhoog. Wat voor amulet heb je? Ik open net even fok om een amulet te posten dat ik net gevonden heb, misschien iets voor jou. Hij is niet uber (heb zelf ook beter) maar hij is ook niet slecht en zitten nuttige wizard stats + all res op.
[ afbeelding ]
Als niemand er iets mee kan gaat ie voor 50/100k op AH.
Lijkt me wel redelijk wat waard ja, zoek gewoon even op de AH naar ammy's met vergelijkbare stats. Dus 230 dex, 130 vit en 20 res all. Zit nog een socket bij dus dat is nog iets meer waard.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:41 schreef Scrummie het volgende:
Is dit nog iets waard?
[ afbeelding ]
Ik wil nou eindelijk eens meer dan 1 mil gold hebben en ik hoop dat dit amulet mijn redding word
Gedaan! Thanks voor de tipquote:Op maandag 30 juli 2012 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me wel redelijk wat waard ja, zoek gewoon even op de AH naar ammy's met vergelijkbare stats. Dus 230 dex, 130 vit en 20 res all. Zit nog een socket bij dus dat is nog iets meer waard.
Je kunt altijd gewoon alleen een bid minimum zetten en geen buyout, als je het niet zeker weet.
Ik zou er dus juist geen buyout op zetten bij dat soort items, omdat het heel lastig is in te schatten.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedaan! Thanks voor de tip. Stonden maar iets van 5 amuletten op, varierend van 6 mil tot 20 ofzo, heb 'm er op gezet voor 1 mil bid, 8 mil buyout. Als ik een bod krijg zit ik lekker gewoon eindelijk boven de 1mil gold
Ok. Ik gok dat me dat wel flink wat gaat kosten. Ik heb 3+ miljoen goud atm. Kan wel een aantal legendary items craften en daar mee cashen. Duurt alleen zo lang allemaalquote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Makkelijk upgrade voor die 2 items te vinden. Bracers vind je makkelijk 4% crit op + meer int + meer allresist.
Je offhand is pretty waardeloos. Zoek naar offhands met crit% + meer damage (300ish)
Ik probeerde het vanochtend: je moet cancel indrukken bij de vraag of de launcher aanpassingen moet doen op je systeem. Dan download ie de patch wel (ik zei toch neequote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef jackson het volgende:
Meer mensen last van het niet meer kunnen starten van Diablo 3 op Mac OSX?
-edit- Werkt weer
Ik zou er niet direct vanuit gaan dat elke mogelijke configuratie handmatig getest is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeerde het vanochtend: je moet cancel indrukken bij de vraag of de launcher aanpassingen moet doen op je systeem. Dan download ie de patch wel (ik zei toch nee). Zeg je dat ie het wel mag, dan restart ie de launcher en hangt ie
Wie dit getest heeft voordat het online ging mogen ze ook ontslag aanbieden
Prima, maar ik ben wel pas na 22.00 thuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je kan wachten tot vanavond doe ik the tankybisniss
Uhm, het was gewoon mac, dat heeft weinig met een videokaartdriver of weet ik wat te maken. Het is gewoon bagger gedevved en mac-launcher blijkbaar niet getest op mac.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou er niet direct vanuit gaan dat elke mogelijke configuratie handmatig getest is.
1 2 3 4 5 | result = AskUpdate(); if result = yes dan niet doen else doe het wel |
Leuk stukje code hoor, maar zo simpel zal het waarschijnlijk niet zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, het was gewoon mac, dat heeft weinig met een videokaartdriver of weet ik wat te maken. Het is gewoon bagger gedevved en mac-launcher blijkbaar niet getest op mac.
[ code verwijderd ]
Wat heeft dit met configuratie te maken. leest ie mijn videokaart uit om te bepalen of ik ja of nee heb gedrukt?
Normaal ben ik gewend dat het op Mac een stuk fatsoenlijker werkt dan op Windows maar Diablo is daar niet echt een goed voorbeeld vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeerde het vanochtend: je moet cancel indrukken bij de vraag of de launcher aanpassingen moet doen op je systeem. Dan download ie de patch wel (ik zei toch nee). Zeg je dat ie het wel mag, dan restart ie de launcher en hangt ie
Op het drukken van een knop zit wel dergelijke code. Als je er vervolgens op gedrukt hebt gaat het wat ingewikkelder worden jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk stukje code hoor, maar zo simpel zal het waarschijnlijk niet zijn.
Echter wel iets wat je met fatsoenlijke unit testing / CI zou moeten kunnen voorkomen, maar goed.
Dat ding is een duivel zelf. Maar goed, na een keer restarten en voor de lol cancel doen update ie en dan doet ie hetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Normaal ben ik gewend dat het op Mac een stuk fatsoenlijker werkt dan op Windows maar Diablo is daar niet echt een goed voorbeeld van. Alhoewel het prima draait maar die launcher / updater wil niet altijd meewerken.
Ja natuurlijk zit daar een eventhandler achter, maar dat zei ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:01 schreef jackson het volgende:
Op het drukken van een knop zit wel dergelijke code. Als je er vervolgens op gedrukt hebt gaat het wat ingewikkelder worden ja.
Dat zeg ik toch? Daar heb je CI voor, zodat je bij wijzigingen binnen een korte tijd kunt zien of er niet toevallig ergens iets kapot is gegaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef jackson het volgende:
Ik vind het prima maar ze hadden dit kunnen testen en dat hebben ze gewoon niet gedaan. Pheno gebruikt een andere versie van OSX en heeft een ander apparaat maar wel dezelfde error. Lijkt me geen toeval en slecht test / programmeerwerk.
Top.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Na 10 weet niet of ik er dan nog ben, add je wel aan flist
Een bril kopen, ik zeg het notabene twee keer in een paar reacties boven jequote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:43 schreef Scrummie het volgende:
Mijn launcher werkt ook niet meer -.-
Hebben mensen dat hier opgelost met een Mac?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bril kopen, ik zeg het notabene twee keer in een paar reacties boven je
Dat kan, maar dat zeg ik dus, dat is niet gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit daar een eventhandler achter, maar dat zei ik toch ook niet?
Ik bedoel dat zaken als b.v. OS ook een rol spelen waardoor het aantal te testen situaties al snel gaat toenemen. Handmatig testen is dan vaak niet de handigste optie. Met unit testing / CI kun je dat beter ondervangen.
Hoezo? Ik heb OSX Lion, en bij mij werkte het gewoon prima. Dus met de launcher is niets mis, anders had ik het probleem ook wel gehad.quote:
Fijne conclusiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb OSX Lion, en bij mij werkte het gewoon prima. Dus met de launcher is niets mis, anders had ik het probleem ook wel gehad.
Als software hoort te werken onder meerde Operating Systems en dat doet het niet, dan is er wel degelijk iets mis.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb OSX Lion, en bij mij werkte het gewoon prima. Dus met de launcher is niets mis, anders had ik het probleem ook wel gehad.
Nee, natuurlijk is het niet alleen de launcher, want een op zichzelf staande Mac launcher doet geen hol. Die heeft een Mac met OS nodig om te kunnen draaien. Zoals ik nou al meerdere malen aangeef zijn er natuurlijk allerhande configuraties mogelijk, waardoor er dus vele situaties kunnen ontstaan waarin iets mis kan gaan. "Ik heb een Mac, dus andere mensen met een Mac en problemen hebben hun systeem kapot gemaakt", is een redenering die net iets te kort door de bocht is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Want gebruikers kunnen een systeem niet verneuken zeg maar? Laat ik het dan nuanceren, het is waarschijnlijk niet alleen de launcher die problemen veroorzaakt, anders had ik het probleem ook gehad.
Nee, want dan zou juist iedereen dat probleem hebben Daarom ligt het waarschijnlijk iets complexer dan dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, elk systeem is dood te maken. Maar goed. Het probleem was vrij rap opgelost door Apple schijnbaar, dus ik gok dat iemand een
if (result ="yes") vervangen heeft met if (result !="yes")![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wil, maar logisch is het niet. Bnet-fora stond vol sinds vannachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, want dan zou juist iedereen dat probleem hebben Daarom ligt het waarschijnlijk iets complexer dan dat.
Ik wil vanavond wel zien hoe je deze build gebruiktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu heb ik een tank nodig voor Ghom. Daar kan ik met mijn Wizard niet tegen op tanken... 17m HP met 2 personen...
En dit is de build waar ik Act III tot dusver mee gedaan heb:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#VOYXhg!XWg!YcZacZ
Nog iets anders dan de builds die ik eerder geplaatst heb.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel zien hoe je deze build gebruiktziet er wel leuk uit
oh, ik zocht net even...50m bid zonder buyout stond erop.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Staat niets soortgelijks op met die stats, iets minders staat voor 20m.
iemand sand of blood act 2 inferno doen ? geraak er maar niet door heenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
oh, ik zocht net even...50m bid zonder buyout stond erop.
edit: zoeken op 130 vit / 150 int / 70 res all
Ik kom wel. Invite mij maar. Tag staat in de OP.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef Syphixx het volgende:
[..]
iemand sand of blood act 2 inferno doen ? geraak er maar niet door heen
ok momentjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kom wel. Invite mij maar. Tag staat in de OP.
Omdat je niet verder komt met je Wizard?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef So_Surreal het volgende:
Heb totaal geen drang meer om dit spel te spelen, geen idee waarom dat is.
Ja en het wordt alleen maar farmen en dan gear kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je niet verder komt met je Wizard?
Heb je nog interesse om mijn build in actie te zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja en het wordt alleen maar farmen en dan gear kopenniet echt zin in
Uhm misschien vanavondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je nog interesse om mijn build in actie te zien?
Moet je even op de vorige pagina kijken. Pheno had de oplossing daarvoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Uhm misschien vanavondff OS kijken eerst
Oja ik kan het spel niet meer opstarten
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je even op de vorige pagina kijken. Pheno had de oplossing daarvoor.
Ik heb dus al op ja gedruktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je dus even op Nee klikken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus al op ja gedruktsindsdien liep hij vast...
Ja ik krijg geen vraag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je dus even op Nee klikken.
Moet ik die command line elke keer invoeren als ik wil spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je dus even op Nee klikken.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5058405850
Je was even online.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik krijg geen vraag.
Ik open DIablo 3, dan opent dat blauwe launch icoontje, en dat gaat na 5 seconde weer weg zonder dat er iets gebeurt
Tot de update of zo. Geen idee, ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Moet ik die command line elke keer invoeren als ik wil spelen?
Ah zo. Ik ga in ieder geval nergens heen, dus als je straks zin hebt om samen wat te spelen, dan zie ik je wel online komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja die commandline werkt welging weer offline
Mja er is nog geen PvP, PvM is op het moment ook nog niet veel meer dan een flinke grind- / farmfest..het is voor de die hard gamers een beetje wachten op een nieuwe patch die het weer de moeite waard maakt om te spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja en het wordt alleen maar farmen en dan gear kopenniet echt zin in
Je mac eens restarten helptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik krijg geen vraag.
Ik open DIablo 3, dan opent dat blauwe launch icoontje, en dat gaat na 5 seconde weer weg zonder dat er iets gebeurt
Ja, want de launcher is nog steeds niet geüpdatetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Moet ik die command line elke keer invoeren als ik wil spelen?
Als je geld hebt misschienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach iedereen moet niet zo zeuren. Dit was exact hetzelfde met d1 en d2... alleen door alle dlc en groter gebrachte games zijn gamers wat verwent geworden. Speel d3 met veel plezier, langzaam maar zeker wordt mn monk behoorlijk sterk en dat blijft leuk. PvP ga ik toch niet doen
Oh ja absoluut hoor. D3 is natuurlijk geen MMORPG, maar een online action RPG.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach iedereen moet niet zo zeuren. Dit was exact hetzelfde met d1 en d2... alleen door alle dlc en groter gebrachte games zijn gamers wat verwent geworden. Speel d3 met veel plezier, langzaam maar zeker wordt mn monk behoorlijk sterk en dat blijft leuk. PvP ga ik toch niet doen
Dat is idd precies wat ik doe.. af en toe speel ik weer een paar uurtjes en word ik er weer helemaal ingezogen. vind het ook wel goed zo zou helemaal geen tijd/zin hebben om dungeons en shit te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja absoluut hoor. D3 is natuurlijk geen MMORPG, maar een online action RPG.
Dat betekent dat je geen endgame hebt waarbij je met 30 man een dungeon moet clearen / boss moet mollen met marginale kans op überdrops, geen uitgebreide crafting levelling mogelijkheden, enzovoort.
D3 is volgens mij net als D2 iets dat je gewoon aan de kant gooit na een tijdje en eens in de zoveel tijd weer eens oppakt.
Over een jaartje heb ik dat ook wel als ik elke dag zou spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja gold geef je toch echt zelf uitHeb nu 12mil, beetje sparen nog voor bos-pants
Ach, één keer een leuk item en je bent er. Je hoeft daar echt niet een jaar lang elke dag voor te spelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een jaartje heb ik dat ook wel als ik elke dag zou spelen
Dit is voor mij ook maar een paar uurtjes per weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een jaartje heb ik dat ook wel als ik elke dag zou spelen
Wat ik ervan gehoord en gelezen heb, moet het nog 1321234 keer erger dan D3 zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Pritt het volgende:
Voor mensen die de diablo2 ervaring missen:
Path of Exile is dat. Zeer leuk.
Na een reboot blijft hij nog steeds hangen bij mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want de launcher is nog steeds niet geüpdatetZe laten het maar zo
Ik wou Diablo3 ook als miskoop bestempelen maar door wat goede items te verkopen heb ik er nog 140 euro aan over gehouden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef ems. het volgende:
Ik was bijna bij diablo op inferno toen ik de handdoek in de ring gooide. Gewoon geen zin meer in. Miskoop van het jaar, imo
Grote probleem voor mij is het belachelijke tekort aan content. Kom op zeg. Van een spel als diablo verwacht je toch dat ze met deel 3 de verwachtingen wegblazen en in ieder geval groter zijn dan zijn voorganger?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:54 schreef ssebass het volgende:
Voor mij is het ook wachten op de patches. Ze zullen het niet roemloos ten onder laten gaan na al die jaren development. Vraag me alleen af wat ze al die jaren hebben gedaan... Grote probleem voor mij is het gebrek aan interessante items.
Ik geef er wel 5 gold voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef luckystrikes het volgende:
Als iemand gold wilt kopen, pm me! Heb zat liggen waar ik niks mee doe.
Misschien wel, maar omdat droprates van echt goede spullen is zo ontzettend laag is, en gold verdienen via het AH is zo ontzettend makkelijk is, is de verleiding om toch even gauw een wapentje dat je dps verdubbeld voor 50k te kopen te groot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat ben je dan zelf schuld. Je had de AH niet hoeven te gebruiken natuurlijk.
Ik moes lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef Syphixx het volgende:
ben ook klaar met d3. heb nog 4k gold en gear is rood
Ik kan daar ook niet bij, in die 12 jaar hadden ze toch wel wat meer kunnen bedenken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Grote probleem voor mij is het belachelijke tekort aan content. Kom op zeg. Van een spel als diablo verwacht je toch dat ze met deel 3 de verwachtingen wegblazen en in ieder geval groter zijn dan zijn voorganger?
Ik hack niet dus nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Want jij bent een officiële gold seller wil je zeggen?
het gebruik aan content en het weggooien van de oude skill tree ten faveure van de nieuwe simpelere doet d3 de nek om idd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Grote probleem voor mij is het belachelijke tekort aan content. Kom op zeg. Van een spel als diablo verwacht je toch dat ze met deel 3 de verwachtingen wegblazen en in ieder geval groter zijn dan zijn voorganger?
Maargoed, alles moet tegenwoordig gecoördineerd op de markt worden gebracht en het mag niet te veel/lang speelplezier opleveren. Anders worden de expansions/dlc's niet goed genoeg verkocht.
Ik heb ook genoeg andere leuke dingen zien droppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:02 schreef Pheno het volgende:
Releasedatum: 15 mei. Datum vandaag 4 augustus. Wat een droprate
Ik moet voor tombs of jewelcrafting al al mijn geld uitgeven, dus dat schiet niet op hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
En daarnaast, alles wat in de AH staat, dat is ook gedropt door iemand.
Even aandoen, doodgaan en dan kun je hem op het AH dumpen dacht ik. Tenzij je HC speeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef Monolith het volgende:
Vind ik een leuk helmpje (190 dex / 140 vit / 5% CHC), wil ie niet op de AH..error 31073.
En hoe doe je dat dan met plans?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Even aandoen, doodgaan en dan kun je hem op het AH dumpen dacht ik. Tenzij je HC speelt
Forum ban toch alleen maar lijkt me?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
wel lekker.. 10 uur later is t nog niet gefixed.
EU support is om te janken.
Weer een week ban omdat ik zei tegen een mod dat ie nou eens moest kappen met copy/pasten over error 31073 met z'n "it will resolve itself, try again in a few minutes".
En dan verdwijnt ie weer zonder enig zinnig antwoord waar dan ook op.
Maar wel tijd om ban te geven.
Damn echt blizzard zat nu.
Dat hielp ook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Even aandoen, doodgaan en dan kun je hem op het AH dumpen dacht ik. Tenzij je HC speelt
Hmm ik heb nog geen plans gezien helaas. Ik kan met moeite wel door act 3 heen komen. De meeste packs overleef ik wel. Omschakelen van Hungering arrow / elemental arrow / impale naar evasive fire + cluster arrow LFB heeft wel geholpen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer een Radiant Star Design gevonden. In Act III Inferno is de loot echt lekker.
Ik heb nu volgens mij op alle items zo'n AH error en ik hoor meer klachten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
En de plans zijn al de deur uit. Alleen geen leuk wapen op de AH momenteel.
Ik had net 5 minuten vrij spel. Daarvoor had ik ook problemen, nu kan ik het niet testen want er staan 10 items van mij op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij op alle items zo'n AH error en ik hoor meer klachten.
Ik was al een tijdje door act 3 aan het gaan / farmen met 5 nv stacks...gooi ik weer per ongeluk een skill uit m'n hotbar als ik weg wil rennen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdegodver, heb ik eindelijk een uurtje of anderhalf tijd om te farmen, loopt dat kutspel vast nadat ik net 5 NV stacks heb. Niet de eerste keer trouwens dat ik de boel even op pauze zet en vervolgens niet meer verder kan.
Dat doe je dan tenminste nog zelf.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje door act 3 aan het gaan / farmen met 5 nv stacks...gooi ik weer per ongeluk een skill uit m'n hotbar als ik weg wil rennen.![]()
Is die zooi niet te locken?
Lees dat je dan 'elective mode' weer uit moet zetten. Zelf nog niet geprobeerd tho.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje door act 3 aan het gaan / farmen met 5 nv stacks...gooi ik weer per ongeluk een skill uit m'n hotbar als ik weg wil rennen.![]()
Is die zooi niet te locken?
Komende week wel ergens. Vriend van me kwam nog even online met z'n barb die niet echt act 3 waardig was. Samen wel azmo gemold en vervolgens ook ishkatu, maar hij redde het niet echt in act 4.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker. Als je aan Diablo begint, wil ik wel even joinen.
The Butcher kan ik wel tanken voor je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Futureshock het volgende:
GZ!![]()
Ik zit met mijn barb vast bij the butcher op inferno. Elite packs heb ik nu minder moeite mee gelukkig. Ik zal binnenkort ook mijn build even aanpassen.
Het zal wel even duren voor ik weer online ben, ik moet helaas mijn nieuwe pc opsturen voor reparatie.
Donequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:58 schreef Monolith het volgende:
Is er nog iemand die mijn tag in de OP kan gooien? (zie Diablo 3 #58 Farm untill you / items drop!)
Vanavond even samen spelen ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Diablo op Inferno plat.
Wat een geweldige build die Wicked Wind Wizard.
En daarmee ook 100% van de Cooperative achievements gehaald.
Natuurlijk. Met 850k kom je al een aardig eind. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een paar koopjes gehad heb. Maar als je een goed begin kunt maken, dan kun je na de verkoop van je huidige gear, aardig leuke nieuwe gear kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Vanavond even samen spelen ?
Denk je dat mijn gear dit ook aankan ?
Heb trouwens nog 850k over, kan je me helprn daarmee mijn gear te verbeteren ?
Gewoon een andere 1 hander zoeken. 99% van de monks die ik tegen kom hebben geen fist-weapon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik merk dat mijn monk dikke scheisse heeft op hell. Net level 50 maar met boksbeugels van 179 damage sla ik nog geen deuk in een pakje boter. of beter gezegd, zij slaan me eerder doodIk heb van pure armoe de dodge-mantra maar aangezet, zodat ik nog af en toe niet geraakt word
Bedankt!quote:
De AH is vrij ruk op het moment. Je kunt al niet sorteren / filteren op deadline e.d. Bij de wat goedkopere items ga ik gewoon voor een buyout.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook een zwaardje in mijn andere hand. maar schiet niet opDie AH is ook niets voor mij. Thuis kan ik er wel op, dan bied ik, maar op het laatste moment (wanneer ik op mijn werk ben) word ik overboden. Tja, dan wordt het zoeken naar en iets goedkoops (4k goud nu) en iets dat bijna afloopt. Na drie dagen is me nog niet gelukt ook iets daadwerkelijk te winnen.
Werkschuw tuig op dat AH
Maar hoe regelen jullie dat? Of heeft iedereen hier vakantie
Ik heb nu 4 weken vakantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook een zwaardje in mijn andere hand. maar schiet niet opDie AH is ook niets voor mij. Thuis kan ik er wel op, dan bied ik, maar op het laatste moment (wanneer ik op mijn werk ben) word ik overboden. Tja, dan wordt het zoeken naar en iets goedkoops (4k goud nu) en iets dat bijna afloopt. Na drie dagen is me nog niet gelukt ook iets daadwerkelijk te winnen.
Werkschuw tuig op dat AH
Ehm, je kunt toch gewoon filteren op legendary?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Pheno het volgende:
Klopt, wel sorteren op dps, maar tijd, geboden prijs of andere kolommen kan niet. Ook mis ik legendaries in het keuzemenu, het gaat tot rare en daar vallen legendaries ook onder.
Maar qua achievements gaat het goed, ik heb nog heel wat in te halen. dat vind ik nog het leukst aan hets pel, die idiote dingen als 15 keer achter elkaar dodgen en zo
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Shoulders (Bramble Plates): 99.999 Head (Defiant Protector): 100.000 Amulet (Fell Emblem): 100.000 Chest (Knight's Hope): 10.000 Gloves (Insolent Mail): 215.000 Braces (Brawl Invoker): 20.000 Belt (The Track): 0 Ring 1 (Faith Break): 100.000 Ring 2 (Dream Gore): 250.000 Pants (Callous Wraps): 80.000 Weapon (Spell Warrant): 200.000 Boots (Steadfast Greed): 136.000 Off-Hand (Fissure Antiquity): 28.505 ---------------------------------------- Totaal: 1.329.504 |
Staat niet op mijn lijst? Ik kan normal, magic, rare. Ik zie geen scrollbar. mac-versie, misschien worden die benadeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ehm, je kunt toch gewoon filteren op legendary?
Ik heb het er wel bijstaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat niet op mijn lijst? Ik kan normal, magic, rare. Ik zie geen scrollbar. mac-versie, misschien worden die benadeeldSowieso krijg ik nog steeds de vraag van de launcher om te updaten, maar de ja/nee is nog steeds kudt
Hmm dat moet wel anders kunnen, want ik ging echt enorm soepel door hell met mijn monk en heb nooit veel betaald voor items. Kijk naar snelheid van het wapen en dps, dat helpt veel. Zal kijken of ik nog wat heb liggen maar dat zal allemaal ilvl 60 pf 60+ zijn. Moet zeggen dat dps enorm gaat stijgen bij de laatste lvls. Veel goede wapens beschikbaar. Dus nog even levelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik merk dat mijn monk dikke scheisse heeft op hell. Net level 50 maar met boksbeugels van 179 damage sla ik nog geen deuk in een pakje boter. of beter gezegd, zij slaan me eerder doodIk heb van pure armoe de dodge-mantra maar aangezet, zodat ik nog af en toe niet geraakt word
Hij speelt hardcore he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel anders kunnen, want ik ging echt enorm soepel door hell met mijn monk en heb nooit veel betaald voor items. Kijk naar snelheid van het wapen en dps, dat helpt veel. Zal kijken of ik nog wat heb liggen maar dat zal allemaal ilvl 60 pf 60+ zijn. Moet zeggen dat dps enorm gaat stijgen bij de laatste lvls. Veel goede wapens beschikbaar. Dus nog even levelen
Ik zoek gewoon naar lage buy out. Af en toe bij niet zulke gewilde en items wil ik nog wel bieden. Gewoon op 3-4 gelijke bieden met een laag startbod en dan win je er af en toe wel een. Maar relaxt is het niet nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:06 schreef Pheno het volgende:
Werkschuw tuig op dat AH
Ik ga nog eens loeren vanavond. Dat er een hidden scrollbar is of zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het er wel bijstaan...
All, Inferior, Normal, Superior, Magic, Rare, Legendary.
Ook nu een setje chars softcore, ik maak me op voor pvpquote:
Oh dan kan ik iig niet helpenquote:
Ik liep vanochtend even door hell richting meneer met wandelstok in de kathedraal. De eerste elitepack van mortar/waller en die magma onder je poten (naam kwijt) en ik heb al een serieus probleem. Volgens mij is levelen in adria's hut al een uitdagingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel anders kunnen, want ik ging echt enorm soepel door hell met mijn monk en heb nooit veel betaald voor items. Kijk naar snelheid van het wapen en dps, dat helpt veel. Zal kijken of ik nog wat heb liggen maar dat zal allemaal ilvl 60 pf 60+ zijn. Moet zeggen dat dps enorm gaat stijgen bij de laatste lvls. Veel goede wapens beschikbaar. Dus nog even levelen
Nee, voordat je met Leah gesproken hebt. De eerste opdracht van Rumdude.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik snap trouwens 1 achievement niet, maar misschien mis ik wat: je moet binnen vijftien (of tien) sec de zombies neerleggen als je met leah hebt gesproken en met die rumdude aan de poort. De eerste keer dat je een wretched mother tegenkomt dus. Dikke ei en drie bier, maar de achievement krijg ik niet? Zijn ze vergeten het woordje hell of inferno erbij te zetten?
Misschien is dat anders bij Hardcore.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga nog eens loeren vanavond. Dat er een hidden scrollbar is of zoMaar als ik op rare zoek krijg ik wel uniques te zien.
Bij PVP-hardcore ga je niet defintief dood hebben ze gezegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook nu een setje chars softcore, ik maak me op voor pvpDoodgaan op pvp met hardcore is met dit soort AH-praktijken niet mijn ding heb ik besloten
Al vraag ik me af hoeveel slots ik ga hebben voor chars, ik hoop wel tien bij elkaar, elke klasse op soft- en hardcore.
Ah, al die xp voor nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, voordat je met Leah gesproken hebt. De eerste opdracht van Rumdude.
Ze zeiden ook dat er endgame zou zijn, inferno solo niet te doen was en meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij PVP-hardcore ga je niet defintief dood hebben ze gezegd.
Ik zit nu op 260k voor een Wapen, Off-Hand en Helm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef So_Surreal het volgende:
Als je maar binnen mijn budget blijft haha
Kan mijn staff ook nog wel voor 5 mil verkopen denk ik...
Hoe link ik mijn char ?
Niet teveel naar DPS kijken. Door de skills die ik gebruik zit ik op 600% damage.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:50 schreef So_Surreal het volgende:
Hier mijn char, waarschijnlijk heb je er wel iets aan voor het upgraden
http://eu.battle.net/d3/en/profile/SoSurreal-2764/hero/660508
Wat voor gear en wapens heb je nu gevonden?
En gaat mijn dps niet teveel naar beneden tav mijn huidige staff met veel dps en intel en life hit z.
En hoeveel zal deze nog waard zijn?
Nou, ik wandel er niet zo doorheen (er zijn mobs die ik oversla). Maar het is wel een heel stuk eenvoudiger. Als je er echt doorheen wilt wandelen moet je een 1000 all res hebben, 900 LoH minimaal, 30 arcane on crit en een 48% crit chance (maar ik denk dat je dan gear hebt van 500 miljoen gold).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:12 schreef So_Surreal het volgende:
Dus gewoon mac crit change en damage nemen ?
en dan wandel je er zo doorheen?
Klopt, maar dat boeit echt niet. Zoals ik al zei, ik zit op 600% weapon damage. Daar waar jij nu op 175% zit. Alleen de hydra krikt het nog een beetje omhoog, maar meer dan 250% zul je niet hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef So_Surreal het volgende:
Haha het wisselen van shift naar spatie heb ik op dag 1 al gedaan
Maar ben bang dat mijn dps echt gaat kelderen met dat nieuwe wapen
Doe maar even rustig. Test eerst die build eens uit voordat je overhaast wat gaat verkopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef So_Surreal het volgende:
Ok, ik ga vanavond mijn staff wel verkopen en daar een hoog dos 1 handen van kopen, vind een wapen met 500 dps nogal laag haha
Sinds gisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef fokking.fokker het volgende:
Mooi die profiles! Wist niet eens dat dat kon, is dat nieuw?
Ik heb Ghom down maar heb moeite met het stuk wat direct daarna komt (met de Heralds of Pestilence en de Bridge of Korsikk). Iemand tips waar ik mijn hero kan verbeteren? Ik denk zelf dat ik nu wel wat meer vitality kan gebruiken;
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jenkins-2989/hero/8286076
En 20.00 is niet meer in de avond? Ik ben nog wel lang genoeg wakker. Ik ga pas na middernacht slapen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef So_Surreal het volgende:
Kan vanavond niet spelen trouwens, misschien 20:00 pas, moet zo met mijn vriendin mee kickboxen
Nja ik moet er 22:00 weer inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En 20.00 is niet meer in de avond? Ik ben nog wel lang genoeg wakker. Ik ga pas na middernacht slapen waarschijnlijk.
Vanochtend was ie er nog niet (maar dat was 5:00). Ik hoop het, want ik doe nog wel eens routinematig "ok" en dan kan ik restartenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Net een nieuwe launcher gekregen, dus misschien dat jullie problemen (mac-gebruikers) nu opgelost zijn.
Ik heb nou toch inmiddels wel een stuk of 10 legends en 5 sets gehad oid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, gisteren mijn eerste legendary gevonden. Een quiver met level 20 of zoWoeptiedoe! Even op een demon hunter gezet voor de achievement en daarna heb ik de monk erop laten stampen.
In afwachting van wat betere items ben ik met een sorc begonnen. Close combat is tof met hem. Diablo II was alleen enchant, maar nu heb je zoveel meer
Sets heb ik nog niet gezien Maar ik zit nu niet op inferno, dus NV gaat niet lukken. Ik hoop eerst eens een deukje te kunnen slaan in hell, dus ik hoop nu dat bepaalde biedingen niet weer misgaan vanmiddag. Dat ik thuiskom en weer op het laatst overboden benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nou toch inmiddels wel een stuk of 10 legends en 5 sets gehad oid.
Met 225 MF (inc. 5 NV) lijkt dat toch iets beter te gaan.
Ik heb wel een leuke 1hander voor je. 610 DPS met 165 str, 165 vit en 2,5% life steal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef JavaForumsNL het volgende:
Iemand een goeie 1handed weapon/shield voor mijn arme barb? mijn gear zuigt :/
Ik heb gisteren voor de 2e keer een Mempo of Twilight gevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nou toch inmiddels wel een stuk of 10 legends en 5 sets gehad oid.
Met 225 MF (inc. 5 NV) lijkt dat toch iets beter te gaan.
Ik heb inmiddels al 3 keer een nat's item gevonden. Eerste keer cloak had ik verpatst, cloak en boots die ik nu heb maar bewaard. Nog even een ringetje en een helm en ik heb em compleet voor m'n DH.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor de 2e keer een Mempo of Twilight gevonden.
4 legendaries en 1 set item in totaal gevonden nu.
En daarnaast 6 blacksmith plans, en 1 jeweler plan (Radiant Star Ruby).
Zonder MF.
Dat had ik dus ook. Het was een beetje een sleur om een begin in Act III te krijgen, maar deze build heeft me er weer bovenop geholpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
Door die nieuwe build heb ik wel drang om weer verder te spelenvanavond eindelijk weer tijd gelukkig
Definieer redelijk geprijsd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien toch maar een keer aan beginnen dan
Issie al ergens redelijk geprijst te krijgen (key only) ?
Volgens mij kun je key only niet veel goedkoper dan 40-45 euro krijgen.quote:
Dat kun je nu wel vergeten.quote:
Ja die teleurstellingen heb ik ook wel gehad. Laatst nog even act 3 inf aan het farmen, denk 'hé leuk, legendary!' Was het zo'n ingredient voor de staff of herding'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef ssebass het volgende:
Ja het is idd nou niet echt een grote uitgave![]()
Trouwens die set items, heb er zelf nooit een gevonden. Ben wel eens aan het rondklikken en dan valt er een groen item. Helemaal blij totdat ik erachter kom dat het zo'n boek is haha.
Alleen jammer dat momenteel maar 1 keer per dag de data wordt bijgewerkt. Mijn wizard is weer wat veranderd vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ziet er leuk uit die Profile-pages.
Het ligt voornamelijk aan me gear. Ik had The Butcher al bijna plat maar dan kwam alles in vuur te staan en ging ik dood. De enrage timer was dat denk ik! Iets betere gear en dps en ik heb hem neer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
The Butcher kan ik wel tanken voor je.
Bij Act II is Magdha erg eenvoudig, Zolton is ook niet moeilijk, maar wel de weg erheen is redelijk lang en soms lastig, Belial is wel iets pittiger door zijn grondaanval.
Op Act III zit Ghom en die is het allerlastigste, Siegebreaker is een lachertje, Cydea en Azmodan zijn goed te doen.
En Act IV is alleen Diablo wat lastiger, en dan met name Fase II met de shadow clones. Iskatu, Rakanoth en Izual zijn redelijk eenvoudig.
Maar normaal gesproken hebben de meeste problemen met elites/champs, nooit met eindbazen. Dus het verbaast me wel een beetje dat je problemen hebt met The Butcher.
Ik kan gewoon in het vuur blijven staan (als Wizard). En een barb moet dat normaal wel zeker kunnen (mijn barb kan dat met 1400 Life on Hit)). Dus je zult meer Life on Hit moeten hebben, toch wel richting 900 minimaal om Inferno te kunnen overleven, en zeker 800 all res.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Futureshock het volgende:
[..]
Het ligt voornamelijk aan me gear. Ik had The Butcher al bijna plat maar dan kwam alles in vuur te staan en ging ik dood. De enrage timer was dat denk ik! Iets betere gear en dps en ik heb hem neer.
Ik breng morgen me pc weg, denk dat ik na het weekend wel weer online ben. Als alles goed gaat tenminste
Zorgen dat je armor boven de 10.000 uitkomt. En flink wat meer strength. Boven de 1600 moet toch wel eenvoudig te doen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef xSoDx het volgende:
Iemand nog tips voor mn barb (zit nu @ Act3 en heb eigenlijk nergens echt een probleem mee, meestal public games zodat mn dps wat gecompenseerd word)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BensterNL-1307/hero/1810426
(let niet teveel op mn wizard, heb nog een bergje resist gear liggen voor em)
De goedkoopste staat erop voor nog geen 100k op dit moment.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:58 schreef xSoDx het volgende:
Stormshield heb ik nog niet voor een redelijk prijsje kunnen krijgen..
Helm of Command is wel een goeie jaVanavond maar is kijken
stats ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De goedkoopste staat erop voor nog geen 100k op dit moment.
Als je hulp nodig hebt moet je wat laten weten. Op zich kan ik veel tanken (alleen Ghom nog niet), en samen met So_Surreal gaat het nog beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef ssebass het volgende:
Ga binnenkort ook maar eens mijn gear upgraden en weer verder in act 3. Laatste tijd alleen maar af en toe act 1 farmen. Heb ook niet bijzonder veel tijd. Misschien dat het dan weer wat leuker wordt.
Nice, zal het wel laten weten. Moet nog even kijken wanneer ik weer kan spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt moet je wat laten weten. Op zich kan ik veel tanken (alleen Ghom nog niet), en samen met So_Surreal gaat het nog beter.
Ik klaag al bij hell. dat wordt nog watquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wat barb vrienden die steen en been klagen over onbetaalbare items om ook maar enigszins fatsoenlijk te kunnen spelen op act 3 inferno.
Heb nog een 17m bid uitstaan op een amulet, deadline verloopt vanavond om half 8. Dan ben ik aan het sporten dus zal wel weer gesnipet worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klaag al bij hell. dat wordt nog wat![]()
Weer een AH verloren. Ik zou bijna een dag of twee vrij vragen om eens iets te winnen
Ik wil een app, dan kan ik tenminste die zooi bijhouden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb nog een 17m bid uitstaan op een amulet, deadline verloopt vanavond om half 8. Dan ben ik aan het sporten dus zal wel weer gesnipet worden.
Ja zoiets, of gewoon via battle.net auctions kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil een app, dan kan ik tenminste die zooi bijhouden.
Hoeveel damage en welke random property?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:32 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb die Wizardspike legendary dagger gewonnen trouwens
Daar heb ik dan weer niets aan, de firewall poept hier battlenet uit. Zelfs als ik googl translate gebruikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja zoiets, of gewoon via battle.net auctions kunnen bijhouden.
Dat zat ik me gister dus ook te bedenken...zou handig zijn...verlies veel bids doordat ik slaap of o me werk ben als t af loopt. Meestal gaat t dan voor ren bedrag weg, dat lager is dan dat ik wel betalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil een app, dan kan ik tenminste die zooi bijhouden.
Gaat wat ver, vind je ook niet? Ik ga op mijn werk geen game starten, dat is garantie dat ik daarna alle tijd van de wereld heb om AH in de gaten te houden. Ingame gold, dat wel, want euro's komen niet meer binnen van de baas.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op je werk, gebruik logmein of teamviewer om op je computer thuis in te loggen, en om deadlines niet te vergeten kun de wekker op je GSM zetten.
Euhm, de game start je thuis op. En of je nu 5 minuten op internet lig te verdoen (zoals nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat wat ver, vind je ook niet? Ik ga op mijn werk geen game starten, dat is garantie dat ik daarna alle tijd van de wereld heb om AH in de gaten te houden. Ingame gold, dat wel, want euro's komen niet meer binnen van de baas.
Het verschil met een internetpagina is dat het geen spel is. Spellen worden gewoon niet gedoogd, wat erg logisch is. En dan nog: je hebt meer biedingen uitstaan, je kijkt gegarandeerd vaker dan vijf minuten etc etcquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm, de game start je thuis op. En of je nu 5 minuten op internet lig te verdoen (zoals nu) of even snel de AH checkt op je deadline. Dat maakt echt 0,0 verschil uit voor de tijd van je baas...
En die App, valt dat dan niet onder een game? Ik denk dat je baas liever ziet dat je met je computer bezig bent, dan 15 minuten met je telefoon. Dan weet hij zeker dat je niet aan het werk bent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil met een internetpagina is dat het geen spel is. Spellen worden gewoon niet gedoogd, wat erg logisch is. En dan nog: je hebt meer biedingen uitstaan, je kijkt gegarandeerd vaker dan vijf minuten etc etc
Kortom, geen optie. App zou muchos beter zijn.
je snapt het niet, dus never mind.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En die App, valt dat dan niet onder een game? Ik denk dat je baas liever ziet dat je met je computer bezig bent, dan 15 minuten met je telefoon. Dan weet hij zeker dat je niet aan het werk bent.
Ik kom ook wel weg met beweren dat ik aan het werk ben terwijl ik met mijn telefoon bezig ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En die App, valt dat dan niet onder een game? Ik denk dat je baas liever ziet dat je met je computer bezig bent, dan 15 minuten met je telefoon. Dan weet hij zeker dat je niet aan het werk bent.
Preciesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kom ook wel weg met beweren dat ik aan het werk ben terwijl ik met mijn telefoon bezig ben.
Sterker nog, dat is makkelijker dan met D3 pontificaal op mijn scherm.
Je kunt tegenwoordig ook vrij simpel wrapper apps om websites maken, kan ook nog een oplossing zijn voor firewalls.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies
Maar goed, over een app heeft blizzard zich nog helemaal niet uitgelaten. Liever teasen ze een patch
Overigens is de launcher inderdaad geupdated en is het probleem weg. En legenadaries staan er nu wel bij, daarvoor niet
Hier is ie vrij streng en bnet staat echt op de "die motherfucker die"-lijst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig ook vrij simpel wrapper apps om websites maken, kan ook nog een oplossing zijn voor firewalls.
Gelukkig staat Fok! er blijkbaar niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is ie vrij streng en bnet staat echt op de "die motherfucker die"-lijst.
Maar boeien qua werk, ik moet werken dus dat het hier niet op het netwerk kan is logisch.
vanavond maar weer kijken of ik wat ga bieden. De gameplay is zo hevig op items gebaseerd dat je niet verder kan komen zonder
Gedeeltelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig staat Fok! er blijkbaar niet op.
616 dpsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoeveel damage en welke random property?
Vrij hoge DPS rol ja en 300 LoH is ook zeker geen verkeerde random stat voor wizardspike!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
616 dps
+ 5% ias
300 loh
+13 extra arcane power
Critical hit grants 10 arcane power
Wel fijn voor die wicked wind build, straks nog even een helm met crit vinden, dan zit ik nbuffed op 40%
dps is ook echt ziek
Ja, dat is standaard. Kijk maar bij de stats.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef So_Surreal het volgende:
Ooh en er zit ook nog 153 intel op.
Koste 500k.
Andere oude wapen staat voor 6 mil te koop.
Eens benieuwd of dat beter werkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef So_Surreal het volgende:
Ooh en er zit ook nog 153 intel op.
Koste 500k.
Andere oude wapen staat voor 6 mil te koop.
Goedkope manier van endgame 'content' maken hèquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef Pheno het volgende:
vanavond maar weer kijken of ik wat ga bieden. De gameplay is zo hevig op items gebaseerd dat je niet verder kan komen zonder
Meer dan terecht kan ik je meldenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wat barb vrienden die steen en been klagen over onbetaalbare items om ook maar enigszins fatsoenlijk te kunnen spelen op act 3 inferno.
Ach ik zocht ook nog een leuk amuletje voor m'n DH, heb 17m geboden..maar vrees dat ik voor minder dan 30m niet iets vergelijkbaars ga krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Meer dan terecht kan ik je melden.
Maar zonder lukt het waarschijnlijk ook wel, met je Barb lukt het zonder extreem dikke spullen niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik zocht ook nog een leuk amuletje voor m'n DH, heb 17m geboden..maar vrees dat ik voor minder dan 30m niet iets vergelijkbaars ga krijgen.
Dat is sowieso vaak het lastige in dit soort games. Tanks moeten toch vaak flink gegeard zijn om te kunnen overleven en ook nog wat schade te doen. Ranged / mage karakters kunnen wat meer squishy zijn en vaak nog wel vrij makkelijk een acceptabele damage output bij elkaar harken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar zonder lukt het waarschijnlijk ook wel, met je Barb lukt het zonder extreem dikke spullen niet.
Misschien leuk om je gear / build te posten voor de mensen die beweren dat je dure gear moet hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan nu zelfs (Shadow)-Diablo tanken, alleen die clones 2-hitten me...
En mijn gear wat ik nu heb kost maar 4.6M.
Dus tanks hoeven geen dure gear te hebben.
Mijn gear:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien leuk om je gear / build te posten voor de mensen die beweren dat je dure gear moet hebben.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Shoulders (Bramble Plates): 99.999 Head (Defiant Protector): 100.000 Amulet (Fell Emblem): 100.000 Chest (Knight's Hope): 10.000 Gloves (Insolent Mail): 215.000 Braces (Brawl Invoker): 20.000 Belt (Weird Meridan): 150.000 Ring 1 (Faith Break): 100.000 Ring 2 (The Crux): 1.304.100 Pants (Cavalry Grasp): 20.000 Weapon (Racking Branch): 2.100.000 Boots (Corpse Striders): 425.000 Off-Hand (Fissure Antiquity): 28.505 ---------------------------------------- Totaal: 4.672.604 |
De AH is toch endgamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goedkope manier van endgame 'content' maken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |