abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:43:19 #201
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115612501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
Onze voorhoede zonder RVP kan toch niet goed zijn.
Die kut Duitser kan alleen scoren wanneer hij bij Duitse nationale speelt en Franse kan nooit echt een topper zijn. Echt domme beslissing dit.
Ben heel erg benieuwd wat de volgende stap is en of ze een vervanger gaan halen.

Het kutte is dat spelers als Walcott, Song en Wilshere nu ook weg willen...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115612732
Echt wat een kut bestuur. Weer verkopen aan je concurrent. Zou mooi zijn als Arsenal dit seizoen geen CL haalt, hopen dat dan het bestuur dan eindelijk wakker wordt.

Verder ook zwak van rvp, had hem hoger ingeschat
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:50:37 #203
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115612973
Harde klap hoor. :')
pi_115612998
We wisten allemaal dat het er aan zat te komen. RVP wilt liever voor prijzen spelen dan een clublegende worden. Zelf weten.
Het is vooral zo pijnlijk omdat hij naar Man utd gaat.

Ben benieuwd naar hoe geïnvesteerd gaat worden en of Walcott nu bijtekent.
Al met al is 24m pond voor een speler met 11 maanden op zijn contract niet slecht.

Trouwens; ik denk dat het bestuur niet de beslissende factor is geweest. Wenger is net zoveel een zakenman als een manager, en als hij de keus krijgt óf nu voor 24m pond, of over een jaar voor helemaal nop, dan is het wel typisch Wenger om eieren voor zijn geld te kiezen.
pi_115613370
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115613394
Valt me erg tegen van Van Persie als ie echt naar United gaat :N
Wil het nog niet helemaal geloven
pi_115613482
quote:
Gaat lekker los haha
pi_115613654
quote:
En Rooney loopt hem al te bashen :P
pi_115614971
Clublegende verdiende hij al niet meer te worden na al dat gezeik. Hoop dat Man U dit seizoen geen prijzen pakt. Lewandowski of Cissohkho van OL zou ik mooie investeringen vinden
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115615536
Goede keuze. _O_
pi_115615746
Er gaat echt niks meer worden gekocht hoor, Podolski en Giroud zijn er al. Die Mirallas zie ik hem wel kopen, zo'n talentje met een grote bek die over 3 jaar ook weer verkocht wordt als hij een goed seizoen heeft :{
know'm sayin?
word? word.
pi_115616112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef alors het volgende:
Er gaat echt niks meer worden gekocht hoor, Podolski en Giroud zijn er al. Die Mirallas zie ik hem wel kopen, zo'n talentje met een grote bek die over 3 jaar ook weer verkocht wordt als hij een goed seizoen heeft :{
Aanvallers worden er denk ik ook niet meer gekocht, maar een verdediger kan best, daar waren we sws nog naar op zoek toch?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115616468
Pff, kan het nog even niet geloven. Eerste reactie is WTF, 8 seizoenen gespeeld, meer als de helft geblesseerd. Z'n loon werd wel even lekker doorbetaald en wij zijn hem altijd blijven steunen. 1 goed seizoen en hij naait m eruit. Wat heeft Man U vorig jaar gewonnen? Niks, en Arsenal kwam ook nog verder in de CL. Ik wens hem zo veel mogelijk ongeluk toe.

Het trieste is dat Arsenal, en ook de directie, nu eigenlijk bevestigen dat we niet meer voor de titel gaan want welke club verkoopt zijn topspeler, aanvoerder en verdomme Engelse speler van het jaar aan de concurrent??! Ik mag hopen dat er nu nog wat gekocht gaat worden, zal denk ik haast wel moeten wil Arsenal haar imago nog een beetje hoog houden. Vorig jaar Cesc en Nasri, nu RVP, we lijken verdomme wel een opleidingscentrum voor andere clubs.

Zoals gezegd wens ik hem het slechtste toe, hij is bijna 30, een geschiedenis van blessures en voor 24 miljoen pond hadden we het slechter kunnen doen. Wordt wel echt kotsen om hem, misschien dit weekend al, in een United shirt te zien en ik kijk nu al uit naar de eerst volgende keer dat ie weer in het Emirates terugkomt, Nasri, Adebayor en Cole zijn er wat dat betreft niks bij.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:43:38 #214
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115616593
Hij wordt erger uitgefloten dan Robben dan. :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:43:38 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_115616595
Ach ik kan het van Persie niet echt kwalijk nemen. Wenger wil graag een team opbouwen, maar de club blijft belangrijke spelers verkopen en goede spelers worden er niet voor terug gekocht. Fàbregas, Cole, Toure, Clichy, Nasri, Adebayor etc. Allemaal wist Arsenal ze niet te behouden. 2 seizoenen geleden zei van Persie ook al dat hij betere aankopen wou zien, in plaats daarvan werden toen Fàbregas en Nasri verkocht. Aterta, Mertesacker kwamen ervoor terug. Arteta is niet van dezelfde kwaliteit als Fàbregas en Mertesacker heeft het halve seizoen geblesseerd op de bank gezeten, naast dat ik hem geen geweldige speler vind. Begin het afgelopen seizoen dreigde het ook compleet mis te gaan, het is dat RVP het seizoen van ze leven speelde. Als je dan vervolgens bij iedere wedstrijd leest over 'one man team' en iedereen maar hoopt dat van Persie niet geblesseerd raakt dan zegt dat wel wat over het team. Van Persie maakt bekend dat hij niet wil verlengen, want hij ziet de weg naar prijzen anders. Vervolgens koopt Arsenal Podolski en Giroud, leuke aankopen, maar Giroud moet zich nog bewijzen. Met Carzola haal je weer een middenvelder en daar komt Arsenal bijkans in om. Als je kijkt naar het vorige seizoen dan was er niets mis met het scorende vermogen, maar verdediging was wel iets anders. Geloof 7de of 8ste van de PL. Lijkt mij dat je juist daar dan versterkingen haalt. Tuurlijk zat spelers geblesseerd, maar het is maar de vraag hoe die terug komen en of ze niet weer geblesseerd raken. Song gaat misschien nog weg, Walcott zal ook wel gaan twijfelen nu en van Wilshere valt het nog maar te bezien of die ooit zijn oude niveau haalt als die ooit eens terug komt.

RVP heeft nog maar een paar topseizoenen in zich, dus voor hem is het nu of nooit. Wenger kan nog langer mee, die kan overnieuw beginnen en over 4 jaar weer om de prijzen meedoen. Die luxe heeft RVP niet. Dus ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij weg gaat. Jammer dat het United is geworden, kutclub, maar andere mogelijkheden waren er niet. City kan je niet maken en Juventus met een net geschorste coach wil je je ook niet aanbranden.

Ik neem het het bestuur meer kwalijk, blijft spelers aan concurrenten verkopen. Kan geen topspeler behouden, geeft weinig uit op de transfermarkt, wil geen hoge salarisen betalen, maar geeft wel relatief hoge salarisen aan pruts spelers die alleen maar op de bank zitten. Terwijl Arsenal de duurste seizoenskaarten van de PL heeft, met de verkoop van spelers als Fàbregas en Nasri bakken met geld heeft binnengehaald en die Kroenke alleen al met de waardestijging van zijn aandelen 400 miljoen heeft verdient de afgelopen 5 jaar. Sorry maar dan doe je wat fout, het doel zou de PL winnen moeten zijn, niet CL voetbal. Iets wat de afgelopen twee jaar door RVP veilig is gesteld. Het is gewoon een ongelovelijk kutbeleid wat ze voeren.

Arsenal heeft ook zonder RVP een leuk team en ik denk dat het dit seizoen ook weer genieten wordt qua spel, maar ik zie in Arsenal geen titel kandidaat.
pi_115616717
Voor in de agenda:

3 Nov Manu-Arsenal
27 April Arsenal - Manu
pi_115616741
Barcelona is ook nog met Song bezig he, die gaat misschien ook nog wel weg.
pi_115616850
Jammer als hij echt naar Man Utd gaat, dat vind ik namelijk zo'n onaantrekkelijke club om naar te kijken, dus hoop dat het alsnog niet doorgaat.
pi_115616917
Godverdegodverdomme :r
Eikel.

Toch blijf ik het een fantastische speler vinden.
Feyenoord Rotterdam
pi_115617064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona is ook nog met Song bezig he, die gaat misschien ook nog wel weg.
Gaat sowieso denk ik, hij schijnt al geen zin meer te hebben in Arsenal, en ze zijn al aan het onderhandelen.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:54:04 #221
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_115617219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef SpamNinja het volgende:
Pff, kan het nog even niet geloven. Eerste reactie is WTF, 8 seizoenen gespeeld, meer als de helft geblesseerd. Z'n loon werd wel even lekker doorbetaald en wij zijn hem altijd blijven steunen. 1 goed seizoen en hij naait m eruit. Wat heeft Man U vorig jaar gewonnen? Niks, en Arsenal kwam ook nog verder in de CL. Ik wens hem zo veel mogelijk ongeluk toe.
Dat kortzichtige gedoe altijd. Hij is 4 keer de topscoorder van de club geweest, 3-4 keer heeft hij het hoogste aandeel in de aanval van Arsenal gehad. Afgelopen seizoen en het seizoen ervoor heeft hij CL voetbal opgeleverd. In die seizoenen heeft hij gespeeld met Adebayor, Henry etc. Die allemaal de aangewezen spits waren. Het enige wat je kan zeggen is dat hij veel meer had kunnen brengen als hij niet geblesseerd was geweest. Als van Persie echt 7 jaar geen ruk heeft gedaan had Arsenal hem van de hand gedaan, het is geen liefdadigheidsinstelling.
pi_115619029
Piers heeft het zwaar _O-, Rio, Rooney, Pique en Bolt (allemaal iets met Manu :P) hebben al gereageerd

usainbolt twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:04:26 Titles@rioferdy5: #Tiers4Piers is gathering @usainbolt pace!! Someone get round @piersmorgan house I want someone on suicide watch for him!” reageer retweet
pi_115626384
piersmorgan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:36:51 Good news, Cashley @TheRealAC3 - we've finally found someone even more money-grabbing than you. @Persie_Official reageer retweet
piersmorgan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:27:05 Congratulatons @SamNasri19 - you're no longer the most loathsome ex Arsenal player in Britain. reageer retweet
piersmorgan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:42:21 Careful, Shrek @WayneRooney - you've got a treacherous new Donkey arriving. reageer retweet
Piers on a mission :D _O_
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:09:46 #224
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115626533
Ik kan hem niet in een ManU shirt zien geloof ik.
pi_115626779
quote:
99s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan hem niet in een ManU shirt zien geloof ik.
Dit is waanzin,

Ik snap Arsenal ook niet,
Verkoop hem dan aan Juve..

:{
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:17:34 #226
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115626845
Tja, ze willen nog geld vangen voor hem zodat hij niet gratis wegloopt...
En Van Persie moet er zelf toch nog uitkomen met Man United? Hoop dat hij de med. keuring niet doorkomt. :')
pi_115626864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef alors het volgende:
piersmorgan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:36:51 Good news, Cashley @TheRealAC3 - we've finally found someone even more money-grabbing than you. @Persie_Official reageer retweet
piersmorgan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:27:05 Congratulatons @SamNasri19 - you're no longer the most loathsome ex Arsenal player in Britain. reageer retweet
piersmorgan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:42:21 Careful, Shrek @WayneRooney - you've got a treacherous new Donkey arriving. reageer retweet
Piers on a mission :D _O_
Die gast laat zich ook wel erg kennen he, is hij een kind van 3 ofzo? :')

Kut dat RvP weggaat naar ManU maar deze vent neem ik ook nooit meer serieus op CNN
pi_115626926
quote:
99s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Tja, ze willen nog geld vangen voor hem zodat hij niet gratis wegloopt...
En Van Persie moet er zelf toch nog uitkomen met Man United? Hoop dat hij de med. keuring niet doorkomt. :')
Ja personal terms en medical moeten nog...

Ik snap het ook niet van de club, waarom ze zo nodig moesten verkopen, hij heeft ze niks gekost en had geen torenhoog salaris. Maarja voor het bestuur is Arsenal een bedrijf dat winst moet maken. Doelstelling is niet kampioenschap maar CL voetbal. :{
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:20:31 #229
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115626958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:

[..]

Ja personal terms en medical moeten nog...

Ik snap het ook niet van de club, waarom ze zo nodig moesten verkopen, hij heeft ze niks gekost en had geen torenhoog salaris. Maarja voor het bestuur is Arsenal een bedrijf dat winst moet maken. Doelstelling is niet kampioenschap maar CL voetbal. :{
Hij was er goedkoop inderdaad, maar aan de andere kant je kunt 20 mil winst maken, en als Giroud er dit seizoen nou ook 30 inschiet... :P
pi_115627034
quote:
99s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:20 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Hij was er goedkoop inderdaad, maar aan de andere kant je kunt 20 mil winst maken, en als Giroud er dit seizoen nou ook 30 inschiet... :P
Niemand hier in Nederland heeft hem ooit zien spelen. Tijdens EK was hij volgens mij nog wissel ook.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:24:21 #231
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115627067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Niemand hier in Nederland heeft hem ooit zien spelen. Tijdens EK was hij volgens mij nog wissel ook.
Dus? Daar staat Benzema ook. Vorig seizoen scoorde hij ook veel, waarom niet bij Arsenal?
pi_115627125
quote:
99s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Dus? Daar staat Benzema ook. Vorig seizoen scoorde hij ook veel, waarom niet bij Arsenal?
Heb gewoon geen vertrouwen. Hij speelde bij een team waar alles goed ging. Is gewoon 50/50 en geen zekerheidje.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:28:46 #233
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115627207
Tja, Arsenal heeft er in ieder geval iemand bij die kan scoren, dus dat zou geen probleem moeten zijn, er is wel scorend vermogen.
En Cazorla en Podolski, dat is toch stukken beter dan spelers die eind vorig seizoen nog in de basis stonden. Een leuke verdediger erbij zou wel mooi zijn, blessures kunnen veel verpest dus kracht in de breedte is belangrijk.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:28:58 #234
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115627212
Ik kan niet wachten om Robin in het United shirt te zien, zij aan zij met Rooney. Lets go boys! _O_ _O_
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_115627889
quote:
It is understood Arsenal were willing to make Van Persie their highest paid player ever, but never actually offered him a new contract.
quote:
he opened dialogue with Gunners boss Arsène Wenger and chief executive Ivan Gazidis at Wenger's house.

Wenger and Van Persie disagreed on their vision for the club, transfer activity and the team's performance in the 2011-12 campaign.
quote:
No contract was discussed and Van Persie joined the Dutch squad on 17 May to begin their preparations for Euro 2012.

He announced he would not be extending his contract on 4 July and returned to training on 17 July, the same week he was the subject of bids from United, Manchester City and Juventus.

All three offers fell short of Arsenal's valuation - they were reluctant to enter formal negotiations until a bid exceeded £20m, and hoped to hold out for £25-30m. United, City and Juventus increased their offers but, of the three, United were the only side Van Persie would consider joining.
quote:
It is understood Van Persie was encouraged by the arrivals of Germany forward Lukas Podolski, France striker Olivier Giroud and Spain midfielder Cazorla - to the point where he was open to the idea of staying with or without a new contract.
quote:
But Wenger pulled him aside shortly before Sunday's friendly victory over Cologne, told him he would be sold if a deal could be reached and informed the Dutchman he was no longer part of his plans.

Formal discussions between Arsenal and United began immediately, with Gazidis and United chief executive David Gill agreeing a fee of £22.5m on Tuesday, only for it to be vetoed by Wenger as he held out for £25m.
quote:
On Wednesday morning, United boss Sir Alex Ferguson called Wenger to offer £23m and Wenger quoted him £24m.

But a compromise was finally reached on Wednesday evening and Van Persie will travel to Manchester on Thursday to discuss terms and begin his medical.

Van Persie was named Professional Footballers' Association and Football Writers' player of the year but scored only once as the Netherlands were eliminated at the group stage of Euro 2012.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19179833

Lees dit eens ff door. Echt rare situatie dit.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:55:12 #236
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115628093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Quote dan gewoon het hele verhaal...
pi_115628119
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Quote dan gewoon het hele verhaal...
Nee dat zijn tussen stukjes. Heb je eigenlijk niets aan, maar heb link gegeven als je helemaal wilt lezen. :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:56:39 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115628141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee dat zijn tussen stukjes. Heb je eigenlijk niets aan, maar heb link gegeven als je helemaal wilt lezen. :D
Dus uiteindelijk wilde Wenger van hem af
pi_115628180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik wilde dit net posten, kwam het ook tegen, wtf gebeurt daar allemaal? ;(
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 01:05:15 #240
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115628410
Vooral dit stukje natuurlijk

quote:
But Wenger pulled him aside shortly before Sunday's friendly victory over Cologne, told him he would be sold if a deal could be reached and informed the Dutchman he was no longer part of his plans
pi_115628581
Kan zijn dat Wenger zich bedrogen voelt. Ook niet netjes om via je site aan te geven dat je niet verder wilt.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 01:13:23 #242
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115628630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 01:11 schreef mrstylo het volgende:
Kan zijn dat Wenger zich bedrogen voelt. Ook niet netjes om via je site aan te geven dat je niet verder wilt.
Hm, neem aan dat ze daar wel eerder contact over gehad hebben toch? Of is al bekend gemaakt dat dit niet het geval is geweest?
pi_115629059
hij leek al zo verdrietig en raar tijdens die wedstrijd, op een foto lijkt hij zelfs te huilen.... pfff jeetje zeg wat een vaag verhaal.... ;(
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 01:33:26 #244
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115629170
Van Persie wilde dat Arsenal grote aankopen ging doen om mee te doen om de prijzen, dit wil Arsenal niet om gezond te blijven (groot gelijk hebben ze). Dus gaat Van Persie weg (groot gelijk). Allebei blij, behalve de supporters. Bye bye zwaai zwaai.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_115630531
Volgens Mirror( :') ) zou Hernandez Arsenal kant opkomen.
http://www.mirror.co.uk/s(...)r-manchester-1263074

En Eboue. _O-
TheRealEboue twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:50:33 I declare a state of WAR against @Persie_Official . No retreat , No surrender . reageer retweet
TheRealEboue twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:52:48 No respect , No loyalty for a dutch donkey . Am sorry I have no respect for a captain that ducked a stable ship. reageer retweet
TheRealEboue twitterde op woensdag 15-08-2012 om 23:11:05 Boss(Wenger) has done it again, sell a finished player for so much price. The great economist. @Persie_Official wud never be d same reageer retweet
TheRealEboue twitterde op woensdag 15-08-2012 om 23:12:51 Wenger is a wise man. he know @Persie_Official wud play well for a season ,then spend d remainin 3yrs on and off on injury. Fergie is a fool reageer retweet
En als je die hele verhaal (vorige post van mij) las dan is het echt schande.
quote:
United will pay £22.5m, with a further £1.5m one-off bonus to follow if they win a Premier League or Champions League title in the next four years.
CL winst of Kampioenschap als bonus van je directe concurrent. :')
Wil Arsenal wel nog mee doen met de grote clubs of hebben ze al opgegeven? :o

[ Bericht 45% gewijzigd door mrstylo op 16-08-2012 03:40:06 ]
pi_115632402
Die realEboue is fake trouwens.

Wel een erg vaag verhaal. RvP wilde dus blijven na de aankopen maar moest dus toch weg :S
pi_115632725
Van dat BBC-verhaal lijkt ook niet veel te kloppen. RVP had veel te hoge eisen gesteld, heb ik weer vernomen. Daarna z'n positie onhoudbaar gemaakt met z'n statement. Ze hebben het een beetje verdraaid allemaal... Ik denk niet dat hij wou blijven. Dan had hij dat wel meteen aangegeven. Hij wist tijdens dat gesprek ook wel wie er eventueel aan zou komen...
all your heroes are whores
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:40:39 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115632756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:39 schreef sylvietjoo het volgende:
Van dat BBC-verhaal lijkt ook niet veel te kloppen. RVP had veel te hoge eisen gesteld, heb ik weer vernomen. Daarna z'n positie onhoudbaar gemaakt met z'n statement. Ze hebben het een beetje verdraaid allemaal... Ik denk niet dat hij wou blijven. Dan had hij dat wel meteen aangegeven. Hij wist tijdens dat gesprek ook wel wie er eventueel aan zou komen...
Het doet er ook allemaal niet toe, weg is weg
pi_115632771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het doet er ook allemaal niet toe, weg is weg
Ook waar. Al had hij bijgetekend... dan was hij toch niet meer dezelfde captain die ze hadden :)
pi_115632830
quote:
Wenger :'( - I had no choice

Wenger then stated that he had already signed Olivier Giroud and Lukas Podolski to cover for van Persie's departure.

"We have already recruited since we Giroud and Podolski who originally were intended to offset the departure of van Persie," he concluded.
http://www1.skysports.com(...)nger-I-had-no-choice

Geen nieuwe (aanvallende) transfers dus volgens Wenger
pi_115632935
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:44 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

http://www1.skysports.com(...)nger-I-had-no-choice

Geen nieuwe (aanvallende) transfers dus volgens Wenger
Geen verrassing, je moet wel genoeg winst blijven maken he :')
know'm sayin?
word? word.
pi_115632978
quote:
13s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef alors het volgende:

[..]

Geen verrassing, je moet wel genoeg winst blijven maken he :')
Daarom mocht RVP natuurlijk ook niet blijven, zijn transfergeld was al uitgegeven (Giroud, Podolski & Carzola) :')
pi_115633066
Damn dat gezicht van Vermealen, die wist echt nog van niks.
Erg slecht van Arsenal trouwens dat je de nieuwe aanvoerder niet even inlicht voordat hij met de pers gaat praten.
pi_115633578
De Arseblog van vandaag slaat voor mij toch wel de spijker op zijn kop.

www.arseblog.com

Overigens denk ik wel dat Vermaelen een goede captain maakt.
pi_115633646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Banaanensuiker het volgende:

www.arseblog.com
Ha, die heb ik vanmorgen ook gelezen. Helemaal mee eens, vandaar ook dat ik sceptisch was over dat BBC-verhaal, maar ja een blog is ook niet bepaald betrouwbaar...
pi_115633683
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:19 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Ha, die heb ik vanmorgen ook gelezen. Helemaal mee eens, vandaar ook dat ik sceptisch was over dat BBC-verhaal, maar ja een blog is ook niet bepaald betrouwbaar...
Over het algemeen heb ik meer vertrouwen in de bronnen van Arseblogger, dan dat van BBC, maar je moet altijd kritisch blijven ja.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:21:35 #258
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115633734
pi_115634564
quote:
Ik heb deze even op Twitter gezet voor de Engelsen...
pi_115634735
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Ze zullen je heel dankbaar zijn.
pi_115634791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Kunnen ze daar allemaal Nederlands?
pi_115634827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kunnen ze daar allemaal Nederlands?
Alsof dat nodig is, zie zijn gezicht, dat zegt genoeg.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:23:57 #263
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115635560
Dat gezicht inderdaad, paar keer gezien nu en het is toch echt pijnlijk om te zien. Blijkbaar toch een verrassing voor hem. Ik had altijd het idee dat Vermaelen en Van Persie het goed konden vinden, ook privé. Dan zou je denken dat hij dit wel wat meer had zien aankomen dan dit.
pi_115635751
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat gezicht inderdaad, paar keer gezien nu en het is toch echt pijnlijk om te zien. Blijkbaar toch een verrassing voor hem. Ik had altijd het idee dat Vermaelen en Van Persie het goed konden vinden, ook privé. Dan zou je denken dat hij dit wel wat meer had zien aankomen dan dit.
Dacht ik ook... hij zou 'm nog gaan spreken, zei ie. Ben benieuwd. "Robin, what the fuck?"
pi_115635878
Hij staat ook niet meer op de Arsenal-site :P
pi_115636185
Wengers uitspraken :')

Paar weken terug:
quote:
“We have not bought the players to replace van Persie, but to strengthen our squad with the
thinking van Persie will stay. That’s still my mind at the moment.”
Nu
quote:
“We have already recruited since we have Giroud and Podolski who originally were intended to offset the departure of van Persie,”
pi_115636244
quote:
Inderdaad. Erg zonde, maar er zijn nieuwe gunners waar we ons druk over kunnen maken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_115636285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef lordteddybeer het volgende:
Wengers uitspraken :')

Paar weken terug:

[..]

Nu

[..]

Ja hij zei in de persco na Koln ook nog dat er niks aan de gang was en dat hij wilde dat Robin bleef, terwijl ie hem twee uur eerder gewoon keihard heeft gezegd dat er gecashed moet worden en dat hij op kan tyfen. :')
know'm sayin?
word? word.
pi_115636749
Ook apart: Arsenal krijgt nog eens 1,5 miljoen pond als Man Utd in de komende 4 jaar de PL/CL (?) wint, of zoiets. Oftewel mogen ook nog eens blij zijn als Fergie met RVP de titel pakt :')
pi_115636931
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef sylvietjoo het volgende:
Ook apart: Arsenal krijgt nog eens 1,5 miljoen pond als Man Utd in de komende 4 jaar de PL/CL (?) wint, of zoiets. Oftewel mogen ook nog eens blij zijn als Fergie met RVP de titel pakt :')
Ja idd :') Dat geeft de ambitie van de club wel goed weer, selling club, gewoon lekker CL voetbal spelen voor de centjes, dan vindt het bestuur het allang prima.
know'm sayin?
word? word.
pi_115637437
"Helaas voor ons zit Van Persie nu bij Manchester United"

Sorry, ik krijg er echt wat van als dat lees. "We hadden geen keus" :')

Ik kan maar beter wat anders gaan doen vandaag dan sites lezen :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:26:28 #273
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115637512
Hoe meer ik er over nadenk, hoe erger ik het vind. Kutzooi. :(
pi_115638952
quote:

www.arseblog.com

Overigens denk ik wel dat Vermaelen een goede captain maakt.
Prachtig artikel idd, en somt het aardig op, had het niet beter kunnen zeggen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:17:46 #275
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115639263
Dacht gelezen te hebben dat zijn bio van de site was gehaald?

http://www.arsenal.com/first-team/players/robin-van-persie
pi_115640156
Hij stond vanmorgen niet meer in de teamlist... maar nu weer wel. Waren zeker wat voorbarig. Ik vind het nog steeds raar, Robin bij ManU. Zou het straks wennen? :P
pi_115640228
Hij kan nog altijd niet door de keuring komen of er niet uitkomen met de club, maarja dat zal zijn zaakwaarnemer wel al geregeld hebben denk ik.
know'm sayin?
word? word.
pi_115641861
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef sylvietjoo het volgende:
Hij stond vanmorgen niet meer in de teamlist... maar nu weer wel. Waren zeker wat voorbarig. Ik vind het nog steeds raar, Robin bij ManU. Zou het straks wennen? :P
Nee, hij moest gewoon weg uit Engeland, niet naar de rivaal en concurrent :N

Domme keuze :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115642189
Ik heb het Rvp nieuws nog niet verwerkt en het bestuur komt waarschijnlijk alweer met de volgende blunder:

quote:
Arsenal ready to give green light for £15m Song move to Barcelona

http://www.goal.com/en-gb(...)source=breakingnews#
15 mil maar voor song :') Mijn two favo spelers van vorige seizoen zijn dadelijk gewoon vertrokken :'(
pi_115642251
Een stapje vooruit, twee stapjes terug :(

De situatie met Theo is ook nog niet geregeld, reken dan maar alvast dat die ook gaat vertrekken. Cazorla draait straks een topseizoen en dan komen ze weer aankloppen. Enz. enz.

Het is doemdenken ja, maar je kan moeilijk anders :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:41:49 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, hij moest gewoon weg uit Engeland, niet naar de rivaal en concurrent :N

Domme keuze :N
Real was beter geweest, maar van de 3 geïnteresseerde clubs heeft hij wel de juiste gekozen denk ik
pi_115642336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Real was beter geweest, maar van de 3 geïnteresseerde clubs heeft hij wel de juiste gekozen denk ik
Nee, hoor. Had hem liever naar Juve zien gaan. Geen twijfel over mogelijk.
pi_115642356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb het Rvp nieuws nog niet verwerkt en het bestuur komt waarschijnlijk alweer met de volgende blunder:

[..]

15 mil maar voor song :') Mijn two favo spelers van vorige seizoen zijn dadelijk gewoon vertrokken :'(
Zo balen!

Sagna en RvP mijn favo's, vanwege de kwaliteiten uiteraard maar ook vanwege hun (van Robin vermeende?) loyaliteit aan de club. En was ook altijd gecharmeerd van Podolski... die lijkt ook niet zo'n "clubhopper" ;)
pi_115642375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Inderdaad. Real Madrid is een slangenkuil. Had hem liever in het zwart/wit gezien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115642410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Zo balen!

Sagna en RvP mijn favo's, vanwege de kwaliteiten uiteraard maar ook vanwege hun (van Robin vermeende?) loyaliteit aan de club. En was ook altijd gecharmeerd van Podolski... die lijkt ook niet zo'n "clubhopper" ;)
Podolski is een sub-topper. Precies iets voor Arsenal :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:46:12 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar ik kijk ook een beetje naar hem en zijn capaciteiten
pi_115642432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Zo balen!

Favorieten zijn toch wel Wilshere en Sczcesny.

En als Song weggaat is het wel 2 steps back, maar als dat niet zo is vind ik niet per se dat we erop achteruit zijn gegaan.
Ben alleen wel bang wat het betekent voor de toekomst van Walcott. Het is natuurlijk niet een teken van ambitie om weer de beste speler te (moeten) verkopen.
pi_115642435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar ik kijk ook een beetje naar hem en zijn capaciteiten
RvP is niet van het niveau Messi of Ronaldo.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:50:24 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

RvP is niet van het niveau Messi of Ronaldo.
Wat bedoel je daarmee? Als je kijkt naar Man C, Man U en Juventus, denk ik dat qua voetbal Man U het beste bij hem past
pi_115642535
En gelukkig hebben we Santos nog!

pi_115642573
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Als je kijkt naar Man C, Man U en Juventus, denk ik dat qua voetbal Man U het beste bij hem past
Misschien wel ja. Maar zijn overgang naar United zal hem niet in dank worden afgenomen.
pi_115642714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef sylvietjoo het volgende:
En gelukkig hebben we Santos nog!

[ afbeelding ]
Santos is zeker een held _O_, alleen moet je niet te veel letten op zijn verdediging :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:55:30 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien wel ja. Maar zijn overgang naar United zal hem niet in dank worden afgenomen.
Nee natuurlijk niet, zegt ook wel wat over hem dat hij daar schijt aan heeft, maar verder al dat gelul over club trouw in het profvoetbal vind ik onzin.
pi_115642955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, zegt ook wel wat over hem dat hij daar schijt aan heeft, maar verder al dat gelul over club trouw in het profvoetbal vind ik onzin.
Heeft niet zozeer te maken met loyaliteit naar de club, maar des te meer dat het een als back-stab aanvoelt om naar de vijand te vertrekken. Als hij naar het buitenland was gegaan, dan waren de Gooners veel minder aangedaan dan dat nu het geval is. Tenminste, dat sentiment heeft bij de overhand op het moment.
pi_115642963

Het is begonnen.
pi_115643017
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is begonnen.
:D
-nee-
pi_115643079
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is begonnen.
Blijft een mooie traditie, al lijkt mij een zwart shirt verbranden al redelijk confronterend in Engeland en hun doorgeslagen racisme strijd.
pi_115643356
Het is denk ik een beetje zo gegaan. Robin wilde meer versterkingen, ook defensief (kan ik ook wel begrijpen, je kunt nog zoveel scoren maar als je er 49 tegen krijgt win je nooit wat). Wenger/bestuur wilde niet dat hij op zo'n manier invloed kreeg en toen zouden ze later verder praten (ik denk in de hoop dat hij wat zou bijdraaien).
Er lag een contract klaar voor hem, maar zover zijn ze nooit gekomen. Na dat statement wilden ze hem per se verkopen. Toen Robins droomclubs niet aanklopten en het met de gehaalde versterkingen best een aardig team leek is hij denk ik weer wat teruggekrabbelt om toch te blijven en eventueel bij te tekenen en toen is hem duidelijk gemaakt dat Arsenal alleen nog maar verkopen, want ze willen te allen tijde voorkomen dat hij gratis weg zou gaan.

Moet ook wel hard geweest zijn voor hem, hoewel dat statement echt zo onhandig is geweest, snap ook niet dat zijn agent daar niets aan heeft gedaan.

foto na wedstrijd bij Koln... ;(

filmpje van dat hij naar het uitvak gaat, dit was dus zijn afscheid... ;(

http://www.101greatgoals.(...)their-dutch-striker/
;( ;( ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_115643413
SAF (FERGUSON) zegt dat hij maandag wel zijn debuut maakt daar.q
pi_115643473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef alors het volgende:

Moet ook wel hard geweest zijn voor hem, hoewel dat statement echt zo onhandig is geweest, snap ook niet dat zijn agent daar niets aan heeft gedaan.
Ik denk dat zijn agent juist hierwel een grote rol in heeft gespeeld wb dat statement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')