Nee, hij moest gewoon weg uit Engeland, niet naar de rivaal en concurrentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef sylvietjoo het volgende:
Hij stond vanmorgen niet meer in de teamlist... maar nu weer wel. Waren zeker wat voorbarig. Ik vind het nog steeds raar, Robin bij ManU. Zou het straks wennen?
15 mil maar voor songquote:Arsenal ready to give green light for £15m Song move to Barcelona
http://www.goal.com/en-gb(...)source=breakingnews#
Real was beter geweest, maar van de 3 geïnteresseerde clubs heeft hij wel de juiste gekozen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, hij moest gewoon weg uit Engeland, niet naar de rivaal en concurrent
Domme keuze
Nee, hoor. Had hem liever naar Juve zien gaan. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was beter geweest, maar van de 3 geïnteresseerde clubs heeft hij wel de juiste gekozen denk ik
Zo balen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb het Rvp nieuws nog niet verwerkt en het bestuur komt waarschijnlijk alweer met de volgende blunder:
[..]
15 mil maar voor songMijn two favo spelers van vorige seizoen zijn dadelijk gewoon vertrokken
![]()
Inderdaad. Real Madrid is een slangenkuil. Had hem liever in het zwart/wit gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, hoor. Had hem liever naar Juve zien gaan. Geen twijfel over mogelijk.
Podolski is een sub-topper. Precies iets voor Arsenalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Zo balen!
Sagna en RvP mijn favo's, vanwege de kwaliteiten uiteraard maar ook vanwege hun (van Robin vermeende?) loyaliteit aan de club. En was ook altijd gecharmeerd van Podolski... die lijkt ook niet zo'n "clubhopper"
Dat begrijp ik, maar ik kijk ook een beetje naar hem en zijn capaciteitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, hoor. Had hem liever naar Juve zien gaan. Geen twijfel over mogelijk.
Favorieten zijn toch wel Wilshere en Sczcesny.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Zo balen!
Sagna en RvP mijn favo's, vanwege de kwaliteiten uiteraard maar ook vanwege hun (van Robin vermeende?) loyaliteit aan de club. En was ook altijd gecharmeerd van Podolski... die lijkt ook niet zo'n "clubhopper"
RvP is niet van het niveau Messi of Ronaldo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik kijk ook een beetje naar hem en zijn capaciteiten
Wat bedoel je daarmee? Als je kijkt naar Man C, Man U en Juventus, denk ik dat qua voetbal Man U het beste bij hem pastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RvP is niet van het niveau Messi of Ronaldo.
Misschien wel ja. Maar zijn overgang naar United zal hem niet in dank worden afgenomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Als je kijkt naar Man C, Man U en Juventus, denk ik dat qua voetbal Man U het beste bij hem past
Santos is zeker een heldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef sylvietjoo het volgende:
En gelukkig hebben we Santos nog!
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet, zegt ook wel wat over hem dat hij daar schijt aan heeft, maar verder al dat gelul over club trouw in het profvoetbal vind ik onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar zijn overgang naar United zal hem niet in dank worden afgenomen.
Heeft niet zozeer te maken met loyaliteit naar de club, maar des te meer dat het een als back-stab aanvoelt om naar de vijand te vertrekken. Als hij naar het buitenland was gegaan, dan waren de Gooners veel minder aangedaan dan dat nu het geval is. Tenminste, dat sentiment heeft bij de overhand op het moment.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zegt ook wel wat over hem dat hij daar schijt aan heeft, maar verder al dat gelul over club trouw in het profvoetbal vind ik onzin.
Blijft een mooie traditie, al lijkt mij een zwart shirt verbranden al redelijk confronterend in Engeland en hun doorgeslagen racisme strijd.quote:
Ik denk dat zijn agent juist hierwel een grote rol in heeft gespeeld wb dat statement.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef alors het volgende:
Moet ook wel hard geweest zijn voor hem, hoewel dat statement echt zo onhandig is geweest, snap ook niet dat zijn agent daar niets aan heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |