abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115640156
Hij stond vanmorgen niet meer in de teamlist... maar nu weer wel. Waren zeker wat voorbarig. Ik vind het nog steeds raar, Robin bij ManU. Zou het straks wennen? :P
all your heroes are whores
pi_115640228
Hij kan nog altijd niet door de keuring komen of er niet uitkomen met de club, maarja dat zal zijn zaakwaarnemer wel al geregeld hebben denk ik.
know'm sayin?
word? word.
pi_115641861
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef sylvietjoo het volgende:
Hij stond vanmorgen niet meer in de teamlist... maar nu weer wel. Waren zeker wat voorbarig. Ik vind het nog steeds raar, Robin bij ManU. Zou het straks wennen? :P
Nee, hij moest gewoon weg uit Engeland, niet naar de rivaal en concurrent :N

Domme keuze :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115642189
Ik heb het Rvp nieuws nog niet verwerkt en het bestuur komt waarschijnlijk alweer met de volgende blunder:

quote:
Arsenal ready to give green light for £15m Song move to Barcelona

http://www.goal.com/en-gb(...)source=breakingnews#
15 mil maar voor song :') Mijn two favo spelers van vorige seizoen zijn dadelijk gewoon vertrokken :'(
pi_115642251
Een stapje vooruit, twee stapjes terug :(

De situatie met Theo is ook nog niet geregeld, reken dan maar alvast dat die ook gaat vertrekken. Cazorla draait straks een topseizoen en dan komen ze weer aankloppen. Enz. enz.

Het is doemdenken ja, maar je kan moeilijk anders :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:41:49 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, hij moest gewoon weg uit Engeland, niet naar de rivaal en concurrent :N

Domme keuze :N
Real was beter geweest, maar van de 3 geïnteresseerde clubs heeft hij wel de juiste gekozen denk ik
pi_115642336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Real was beter geweest, maar van de 3 geïnteresseerde clubs heeft hij wel de juiste gekozen denk ik
Nee, hoor. Had hem liever naar Juve zien gaan. Geen twijfel over mogelijk.
pi_115642356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik heb het Rvp nieuws nog niet verwerkt en het bestuur komt waarschijnlijk alweer met de volgende blunder:

[..]

15 mil maar voor song :') Mijn two favo spelers van vorige seizoen zijn dadelijk gewoon vertrokken :'(
Zo balen!

Sagna en RvP mijn favo's, vanwege de kwaliteiten uiteraard maar ook vanwege hun (van Robin vermeende?) loyaliteit aan de club. En was ook altijd gecharmeerd van Podolski... die lijkt ook niet zo'n "clubhopper" ;)
pi_115642375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Inderdaad. Real Madrid is een slangenkuil. Had hem liever in het zwart/wit gezien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115642410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Zo balen!

Sagna en RvP mijn favo's, vanwege de kwaliteiten uiteraard maar ook vanwege hun (van Robin vermeende?) loyaliteit aan de club. En was ook altijd gecharmeerd van Podolski... die lijkt ook niet zo'n "clubhopper" ;)
Podolski is een sub-topper. Precies iets voor Arsenal :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:46:12 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar ik kijk ook een beetje naar hem en zijn capaciteiten
pi_115642432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Zo balen!

Favorieten zijn toch wel Wilshere en Sczcesny.

En als Song weggaat is het wel 2 steps back, maar als dat niet zo is vind ik niet per se dat we erop achteruit zijn gegaan.
Ben alleen wel bang wat het betekent voor de toekomst van Walcott. Het is natuurlijk niet een teken van ambitie om weer de beste speler te (moeten) verkopen.
pi_115642435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar ik kijk ook een beetje naar hem en zijn capaciteiten
RvP is niet van het niveau Messi of Ronaldo.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:50:24 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

RvP is niet van het niveau Messi of Ronaldo.
Wat bedoel je daarmee? Als je kijkt naar Man C, Man U en Juventus, denk ik dat qua voetbal Man U het beste bij hem past
pi_115642535
En gelukkig hebben we Santos nog!

pi_115642573
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Als je kijkt naar Man C, Man U en Juventus, denk ik dat qua voetbal Man U het beste bij hem past
Misschien wel ja. Maar zijn overgang naar United zal hem niet in dank worden afgenomen.
pi_115642714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef sylvietjoo het volgende:
En gelukkig hebben we Santos nog!

[ afbeelding ]
Santos is zeker een held _O_, alleen moet je niet te veel letten op zijn verdediging :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:55:30 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115642728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien wel ja. Maar zijn overgang naar United zal hem niet in dank worden afgenomen.
Nee natuurlijk niet, zegt ook wel wat over hem dat hij daar schijt aan heeft, maar verder al dat gelul over club trouw in het profvoetbal vind ik onzin.
pi_115642955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, zegt ook wel wat over hem dat hij daar schijt aan heeft, maar verder al dat gelul over club trouw in het profvoetbal vind ik onzin.
Heeft niet zozeer te maken met loyaliteit naar de club, maar des te meer dat het een als back-stab aanvoelt om naar de vijand te vertrekken. Als hij naar het buitenland was gegaan, dan waren de Gooners veel minder aangedaan dan dat nu het geval is. Tenminste, dat sentiment heeft bij de overhand op het moment.
pi_115642963

Het is begonnen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115643017
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is begonnen.
:D
-nee-
pi_115643079
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is begonnen.
Blijft een mooie traditie, al lijkt mij een zwart shirt verbranden al redelijk confronterend in Engeland en hun doorgeslagen racisme strijd.
pi_115643356
Het is denk ik een beetje zo gegaan. Robin wilde meer versterkingen, ook defensief (kan ik ook wel begrijpen, je kunt nog zoveel scoren maar als je er 49 tegen krijgt win je nooit wat). Wenger/bestuur wilde niet dat hij op zo'n manier invloed kreeg en toen zouden ze later verder praten (ik denk in de hoop dat hij wat zou bijdraaien).
Er lag een contract klaar voor hem, maar zover zijn ze nooit gekomen. Na dat statement wilden ze hem per se verkopen. Toen Robins droomclubs niet aanklopten en het met de gehaalde versterkingen best een aardig team leek is hij denk ik weer wat teruggekrabbelt om toch te blijven en eventueel bij te tekenen en toen is hem duidelijk gemaakt dat Arsenal alleen nog maar verkopen, want ze willen te allen tijde voorkomen dat hij gratis weg zou gaan.

Moet ook wel hard geweest zijn voor hem, hoewel dat statement echt zo onhandig is geweest, snap ook niet dat zijn agent daar niets aan heeft gedaan.

foto na wedstrijd bij Koln... ;(

filmpje van dat hij naar het uitvak gaat, dit was dus zijn afscheid... ;(

http://www.101greatgoals.(...)their-dutch-striker/
;( ;( ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_115643413
SAF (FERGUSON) zegt dat hij maandag wel zijn debuut maakt daar.q
pi_115643473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef alors het volgende:

Moet ook wel hard geweest zijn voor hem, hoewel dat statement echt zo onhandig is geweest, snap ook niet dat zijn agent daar niets aan heeft gedaan.
Ik denk dat zijn agent juist hierwel een grote rol in heeft gespeeld wb dat statement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')