Heldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bestel denk ik vanaaf (of beter morgen i.v.m. loon) deze starterset.
Nu alleen nog even een leuke soort kiezen.
Bedenk eens wat je gaat besparen aan elektriciteit. De tv kan uit, je kan de hele avond naar je mieren kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, een huisdier mag wat kosten. Kijk eens naar wat honden, katten e.d. kosten, dan valt dit goed mee.
Het is leuk om ze ergens in de kamer te zetten waar je ze goed kunt zien, leuk toch?
Tachtig euro vind ik dan wel meevallen, was het honderdvijftig geweest dan was het een ander verhaal geweest.
Ohja, ligt eraan hoeveel posts je per pagina heb staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Pagina 12 toch?
Anders vraag je aan een mod om je te helpen.
Zier er goed uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha cool thanks!
Ik heb de installatie even ge-upgrade.In dat bakje doe je trouwens eten en dan komen ze er aan lopen.
![]()
Vermaak me wel, voel me net een trotse vader.
![]()
[ afbeelding ]
Die is wel sick ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bestel denk ik vanaaf (of beter morgen i.v.m. loon) deze starterset.
Nu alleen nog even een leuke soort kiezen.
Is goed zal ik vannacht doen rond 23:30 - 00:00 . Ik ga zo werken tot 23:00 uur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pleur mijn oude en straks mijn nieuwe foto's er ook even in, staan ergens op pagina weetikveel in topic 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De honing vinden ze lekkerder.Heb je wel luchtgaten zodat ze kunnen ademen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dump je penisyoghurt er eens in?
In de grote bak zelf zitten gaatjes voor zuurstof, de rest volgens mij niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Heb je wel luchtgaten zodat ze kunnen ademen.
Het zijn net mensen dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Queen is ook echt lui, toppunt van feminisme. Al die werkers halen eten voor haar.
Kijk wel uit voor die gaatjes, je denkt dat ze er niet door kunnen, maar er ging er bij mij toch 1 doorheen, ik heb ze dus afgeplaktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Arme miertjes.
[..]
In de grote bak zelf zitten gaatjes voor zuurstof, de rest volgens mij niet.
Knip wat gaas van het muskietennet van je zusje en plak dat er over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor die gaatjes, je denkt dat ze er niet door kunnen, maar er ging er bij mij toch 1 doorheen, ik heb ze dus afgeplakt
Lol, ik ben King en vrouwen halen eten voor mij.quote:
Hmm, jouw mieren waren ook nog groter en deze gaatjes zijn uber klein, ik acht de kans vrij klein maar toch bedankt!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor die gaatjes, je denkt dat ze er niet door kunnen, maar er ging er bij mij toch 1 doorheen, ik heb ze dus afgeplakt
Die ga ik bestellen zodra mijn kolonie wat groter geworden is zodat ze in één keer allemaal op die krekel afstormen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier hejje levende krekeltjes om ze te voeren
Lolz, ik koop nog zo'n farm en daar bouw ik mijn eigen Oostblok maffia, daarna laat ik ze vechten. Ant Empire vs. Oostblok maffia.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met van die kleine spionnenjasjes en prikkeldraadjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |