Ja uber groot zeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
JaHoe ziet die queen eruit? Gewoon uber groot? Of heeft ze nog andere kenmerken?
Oh! Ik keek er over heen, I'm sorry. Die is inderdaad aardig grootquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat grote ding.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik zie nu dat ik dat slangetje tussen het buisje en dat vergrootglas vergeten was, even fixxen. 1 mier was namelijk al 2x ontsnapt.
Haha cool thanks!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Fopje het volgende:
[..], check de OP trouwens, heb jouw fotos er ook bij gezet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha cool thanks!
Ik heb de installatie even ge-upgrade.In dat bakje doe je trouwens eten en dan komen ze er aan lopen.
![]()
Vermaak me wel, voel me net een trotse vader.
![]()
[ afbeelding ]
Sowieso doen man, is echt leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Echt supervet! Als ik terug kom van mijn vakantie eind augustus ga ik hem gelijk bestellen
Vetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso doen man, is echt leuk!
Ze zijn nu aan het chillen bij het suikerwater.
[ afbeelding ]
Ik ga proberen al je foto's up to date te houden in de OP. Mocht ik er een paar missen moet je me ff DMen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is ook een leuk topic man, dankje voor het beginnen jwz.
Komt goed!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga proberen al je foto's up to date te houden in de OP. Mocht ik er een paar missen moet je me ff DMen.
Straks op pagina 9 moeten we wel ff lapo hunten zodat wij de OP blijven houden
Pagina 12 toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga proberen al je foto's up to date te houden in de OP. Mocht ik er een paar missen moet je me ff DMen.
Pleur mijn oude en straks mijn nieuwe foto's er ook even in, staan ergens op pagina weetikveel in topic 1 en 2.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Damn, jij bent van plan 80 euro hieraan uit te geven? Ziet er wel nice uit, maar die bak is vet groot, zie je dan wel wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bestel denk ik vanaaf (of beter morgen i.v.m. loon) deze starterset.
Nu alleen nog even een leuke soort kiezen.
Heldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bedenk eens wat je gaat besparen aan elektriciteit. De tv kan uit, je kan de hele avond naar je mieren kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, een huisdier mag wat kosten. Kijk eens naar wat honden, katten e.d. kosten, dan valt dit goed mee.
Het is leuk om ze ergens in de kamer te zetten waar je ze goed kunt zien, leuk toch?
Tachtig euro vind ik dan wel meevallen, was het honderdvijftig geweest dan was het een ander verhaal geweest.
Ohja, ligt eraan hoeveel posts je per pagina heb staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Pagina 12 toch?
Anders vraag je aan een mod om je te helpen.
Zier er goed uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha cool thanks!
Ik heb de installatie even ge-upgrade.In dat bakje doe je trouwens eten en dan komen ze er aan lopen.
![]()
Vermaak me wel, voel me net een trotse vader.
![]()
[ afbeelding ]
Die is wel sick ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is goed zal ik vannacht doen rond 23:30 - 00:00 . Ik ga zo werken tot 23:00 uur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pleur mijn oude en straks mijn nieuwe foto's er ook even in, staan ergens op pagina weetikveel in topic 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De honing vinden ze lekkerder.Heb je wel luchtgaten zodat ze kunnen ademen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |