quote:
Slachtoffer eerder..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is een bron van lengte-grappen.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niet echt eisen, ik ben in de loop der jaren al op hele verschillende vrouwen gevallen.
Vaak heeft een vrouw dan gewoon iets waar ik voor val.
Ik laat het lot zijn gang gaan en schrijf niemand bij voorbaat af.
Ok 1,5 uur reizen ongeveer.quote:[img]http://i.fokzine.ne1,5 t/p/0s.gif[/img] Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde van station naar Myr.
Dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niet echt eisen, ik ben in de loop der jaren al op hele verschillende vrouwen gevallen.
Vaak heeft een vrouw dan gewoon iets waar ik voor val.
Ik laat het lot zijn gang gaan en schrijf niemand bij voorbaat af.
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit.
Mijn familie denkt dat ik op 1 typetje val omdat ik daar 7 jaar mee samen ben geweest.
Te voorspelbaar als ik nu zeg dat ze in elk geval niet verwachten dat je met sneeuwwitje thuiskomt?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aanquote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, vervelend dat.. Veel vrienden en familie denken dat ik alleen maar op alternatieve types val omdat ik een relatie had met 1 voor 3 jaar..
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt ook volgers. Met die bips.
Oh.. Nee mijn ex was 1.70+ en woog net 60 kilo ofzo.. eigenlijk iets te slank naar mijn zin.. Maarja, wat Flips en Royco hierboven al zeiden, het kan eigenlijk alle kanten op gaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex was volslank en nu wijzen ze constant volslanke dames aan.
Ja, bij mij dus ookquote:Op zondag 29 juli 2012 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Nee mijn ex was 1.70+ en woog net 60 kilo ofzo.. eigenlijk iets te slank naar mijn zin.. Maarja, wat Flips en Royco hierboven al zeiden, het kan eigenlijk alle kanten op gaan..
Ik snap je, totdat de scholen weer beginnen, dan wordt maandag weer leukquote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef kree het volgende:
ik ga middagje vrij vragen denk morgen.
Heb zo geen zin om te werken.
Erge dag altijd zondag.
En maandag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |