Mijn "vaste" da doet dat dus nog wel, entdagen. Op een woensdagmiddag, als ik moet werkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Serinde het volgende:
Bij mijn dierenarts zijn de konijnenspreekuren afgeschaft sinds de nieuwe enting er is. Het spreekuur was in het leven geroepen omdat de entingsstof maar 24 uur houdbaar is na openen van het flesje en hij kon 10 (?) konijnen enten uit 1 flesje. Nu is de enting in een eenheid per konijn dus is allemaal op dezelfde dag komen niet meer nodig
Ik ga eigenlijk altijd fietsend, haha. Lopend met mijn duo is niet echt prettig, dan hupsen ze continu door de bak heen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou lopend gaan. Minder hobbelig dan fietsen
Als ik dat zou doen dan zou ik nog een konijn erbij moeten nemen want mijn huidige koppel overhoop gooien met een puberkonijn zou ik nooit doen, het gaat nu net eindelijk weer wat beter met Kelly haar angst/onzekerheid. En 4 konijnen op een flatje zie ik niet zittenquote:Op zondag 18 november 2012 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Sneeuwnijn
Oh douche-eendje, ik vind het trouwens echt heel knap dat je dat kan hoor! Basje nu in huis hebben en over twee weken weer terug komen geven. Ik zou hem willen houden
Wat een lief klein schattig beestje idd!quote:Op zondag 18 november 2012 11:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan zou ik nog een konijn erbij moeten nemen want mijn huidige koppel overhoop gooien met een puberkonijn zou ik nooit doen, het gaat nu net eindelijk weer wat beter met Kelly haar angst/onzekerheid. En 4 konijnen op een flatje zie ik niet zitten
Daily dosis of basje
Lijkt groot...
[ afbeelding ]
Is hij niet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |