Oeh nee, dan heeft ze straks een oog minder ofzo. Dan liever even een haakje kopen
En ik gisteren helemaal blij dat vriend wel zin had om vandaag witlof te eten, vindt Diva het maar 'mwoah'.

Appel is nog steeds helemaal hip, en broccoli en wortel, en wortelloof eet ze ook graag, maar ik durf haar daar niet teveel van te geven. (Nouja, wel van wortelloof, en appel gaat ook goed, maar ik wissel toch liever een beetje af.) Gelukkig doet 'ordinair' hooi het ook goed, en de biks gaat er ook goed in. Dus vooruit. 't Is dr vergeven..

Deze week ga ik Diva nog wel even laten enten bij de DA. (Ik zag net dat Guppy het ook deze week nog gedaan heeft, dus ik neem aan dat dat gewoon kan, zo vlak voor de winter?

) Ik wil Diva namelijk sowieso laten enten met het koppelen in het voorjaar in het vooruitzicht, en dan wordt ze gelijk ook even nagekeken. Ik vind het haar op de achterpootjes wat dun, maar verder is het volgens mij wel een gezond konijn. Ze eet en drinkt goed, poept veel en ronde keuteltjes, haar vacht is zacht, ze is ondeugend en onderzoekend, etc.