quote:
@ Dierenfan, spannend!
Damn ik mis onze opvang.
Inderdaad spannend! Helaas zit hier ook geen opvang in de buurt. Ik moet ruim een uur rijden, niet ideaal, maarja.... Ik ga ook echt geen konijn bij de dierenwinkel kopen. Zou wel heel graag willen dat hier een konijnenopvang in de buurt zat! Dan zou ik er ook vrijwilligerswerk gaan doen! Het liefste zou ik zelf een opvang beginnen, maarja, daar heb ik geen geld voor...! Maar als iemand me wil sponsoren?

@Bijou: Ik heb nu zeven konijnen, dus het is nu ook al wel een gezellige boel, maar het wordt nog gezelliger

!
Ik zal eens vertellen welke nijnen ik heb:
- mijn oudste zijn twee Pooltjes van zeven jaar. Het zijn echt konijnen die met rust gelaten willen worden. Ook zijn ze niet erg actief. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriete ras is...
- dan heb ik twee hangoortjes samen zitten: een ram van 3 en een voedster van bijna 1 jaar
- ook heb ik nog een duo: een klein (soort van) kleurdwergje ram van 4 (overgenomen van familie) met een leeuwenkopje, een voedster van een maand of 9. Zij zitten nu een maand of 2 samen, echt leuk!
- en dan heb ik nog een ram van 5 die dan binnenkort gecastreerd wordt!
@Fluitbekzenaald2.0: 1 van mijn rammetjes is laatst gecastreerd voor ¤65,00...
[ Bericht 33% gewijzigd door Dierenfan op 27-09-2012 18:50:40 ]