De tweede die ik belde vroeg 90 euro als minimumquote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou eens rondbellen, want ik vind het veel geld! Ik betaalde voor mijn rammetje toentertijd ¤ 80,- maar dat was incl tanden verwijderen. Dubbele operatie dus, maar alsnog goedkoper als wat jouw DA rekent
Inderdaad spannend! Helaas zit hier ook geen opvang in de buurt. Ik moet ruim een uur rijden, niet ideaal, maarja.... Ik ga ook echt geen konijn bij de dierenwinkel kopen. Zou wel heel graag willen dat hier een konijnenopvang in de buurt zat! Dan zou ik er ook vrijwilligerswerk gaan doen! Het liefste zou ik zelf een opvang beginnen, maarja, daar heb ik geen geld voor...! Maar als iemand me wil sponsoren?quote:@ Dierenfan, spannend!
Damn ik mis onze opvang.
Ik zat bij die op de Noorderwierweg in Amersfoort (Soesterkwartier), maar dat is echt al jaren geleden. Geen idee of ze goed zijn verder, geloof dat mn ouders er wel regelmatig met hun konijn zijn geweest. En anders kun je eens bij een opvang in de buurt informeren of zij adresjes voor je hebben!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoi
Ik heb twee dwergkonijntjes, broer en zus van bijna 9 maanden oud. Ze zitten nu apart tot broertje gecastreerd is. Dus ik eens bellen, castratie kost bij de dichtstbijzijnde dierenarts 130 fucking euroIs dat een normaal bedrag voor een konijntje van nog geen kilo zwaar, of weet iemand een goedkopere maar wel goede dierenarts omgeving A'foort? Ik bel zelf ook nog rond maar weet niet welke kundig zijn en welke niet, bovendien zijn er 100.000 dierenartsen hier in de buurt
[ afbeelding ]
Dit is hem trouwens.
[ afbeelding ]
En zusje.
super!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef Dierenfan het volgende:
Yeah, het is goed gegaan!! Hazeltje is alweer lekker bij mij thuis! Ik ben zo blij!!
Okee, dank voor de tipquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zat bij die op de Noorderwierweg in Amersfoort (Soesterkwartier), maar dat is echt al jaren geleden. Geen idee of ze goed zijn verder, geloof dat mn ouders er wel regelmatig met hun konijn zijn geweest. En anders kun je eens bij een opvang in de buurt informeren of zij adresjes voor je hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |