Dat doe ik normaal ook, maar deze foto's zijn best wel oud en toen hield mijn vader ze vast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef Dandilion het volgende:
ik heb zelf niks met witte konijnen, moet wel iets van een kleurtje in zitten.
ik raad je wel aan als je ze in hun nek vel pak dat je ze met je andere hand ondersteund onder hun konijnenbibs.
Woon je in de buurt van 0318? anders moet je met je nijn naar haar toe (Rhenen)...e maakt veel "housecalls" ivm stress vd beessiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef silent_scream1 het volgende:
Dat is handig! Volgens mij is Loki ook te goed geisoleerd, zijn hele hok ligt vol met plukken haar...
Mijn duo heeft al een keer op die website gestaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:44 schreef Partingglass het volgende:
Er zitten soms zo'n leuke foto's bij. Je krijgt er spontaan goede zin van. en het is vaak zo herkenbaar.
Whehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
As a reward for this great chair,
I will permit you to sit on the floor.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Moelie weer terug onder haar steen kruipt
Molly is inderdaad een knapperd, en dat voor een asielnijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:15 schreef Moelie het volgende:
[..]
Dankje! De jouwe mag er ook zijn, de foto op de vorige pagina is echt heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |