quote:
Die heeft zich niet eens gekwalificeerd joh.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef DeeBee het volgende:
Niet eens Lezak ingehuurd voor een 46.0 split?_
Ach boeiend, hij heeft gedaan wat ie moest doenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heeft zich niet eens gekwalificeerd joh.
Ach, in de tijd van VDH draaide het toch ook vaak alleen om hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat wij geen 4 goede vrije slag-zwemmers kunnen afleveren, al was het maar om een finaleplek te halen
zeldzaam hequote:
I know...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heeft zich niet eens gekwalificeerd joh.
Vraag dat maar eens aan Van Gaal/quote:
quote:
Dat leek mij ook iddquote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef alors het volgende:
Wow die wissel van de Amerikanen vond ik toch wel twijfelachtig lijken
nu even niet !!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Zorro het volgende:
Overwinning van Frankrijk in welke sport dan ook is kut.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
JAJAJJAJAJAJAJAJJA SWAG SWAGGGGG SWAGG SWAG
Me 2.quote:
Dat.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Wat leuk dat Frankrijk wint! Wel jammer dat het fransen zijn.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Wat leuk dat Frankrijk wint! Wel jammer dat het fransen zijn.
Vond ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef alors het volgende:
Wow die wissel van de Amerikanen vond ik toch wel twijfelachtig lijken
-0.03 denk ik, net binnen de grens.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Szura het volgende:
Geen DSQ dus
Wil de reactietijden bij de overname weleens weten
Die 200m vrij wordt ook een spektakelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
46,74 van Angel, wat een vreselijke bazentijd
Zilver gisteren, hows thatquote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef sausagin het volgende:
[..]
zaten tenminste in de finaleWaar zaten jullie?
47:15.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Norrage het volgende:
Phelps split heel goed of is dat maar een gevoel?
Wat had hij? Hij is niet echt een 100m vrijeslag zwemmer.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Norrage het volgende:
Phelps split heel goed of is dat maar een gevoel?
Jonge ploeg, weer 4 dezelfde zwemmers als in de series , ik vind dit eer knap. Trots op 'onze' jongensquote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef sausagin het volgende:
[..]
Op de fiets.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef sausagin het volgende:
[..]
47,1 geloof ikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat had hij? Hij is niet echt een 100m vrijeslag zwemmer.
ik doe meequote:
Lochte is voor 200/400quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef Anonymousz het volgende:
lochte geen sprinter? logisch dat vs niet won
Behoorlijk!quote:
Lezak was een halve lengte weggezwommen van hem!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
46,74 van Angel, wat een vreselijke bazentijd
Dit inderdaad. Belgisch nationaal record is ook sneller dan het Nederlandse, dus respect voor onze zuiderburen.quote:
lochte meedoen met de 4x100 wat een foutquote:
Dus je mag in principe vals overnemen? (noobvraag)quote:
Die laatste Fransman ging veel sneller volgens mij.quote:
omdat het een sport is waar nederland niet aan meedoet..quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Rickazio het volgende:
waarom zenden ze Spanje niet uit? (voetbal)
En het is een juniorentoernooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat het een sport is waar nederland niet aan meedoet..
En omdat het een groepswedstrijd is, niet om medailles.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat het een sport is waar nederland niet aan meedoet..
Dat sowieso maar voor phelps goedquote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die laatste Fransman ging veel sneller volgens mij.
Ja. Bij -0.04 ben je de lul. Maar die -0.03 heeft met 'meetfouten' te maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus je mag in principe vals overnemen? (noobvraag)
beidequote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd naar de splittijden. Was Agnel bizar snel of Lochte gewoon traag?
Agnel had 46.74 en Lochte 47.74...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Leatherface het volgende:
Angel 46,7 (heel erg hard) en Lochte 47,7 (middelmatig).quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Leatherface het volgende:
oh echt maar toch hij moest niet meedoen met de 4x100 imoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt mee. Hoewel die van de series iets beter was
Omdat voetbal op de OS faalt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Rickazio het volgende:
waarom zenden ze Spanje niet uit? (voetbal)
ik moet lachenquote:
Doordat ze een voordeel hebben aan het overnemen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje, als die Fransman 46.74 zwemt en het WR is 46,91 waarom telt die splittijd dan niet als WR?
Startvoordeel, anders had Kromo nu ook een WR.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje, als die Fransman 46.74 zwemt en het WR is 46,91 waarom telt die splittijd dan niet als WR?
Nee, "we" gaan nog wel tafeltennissen, turnen en beachvolleyballen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik de enige die elke keer opnieuw bij de Marseillaise verwacht dat ze All You Need is Love gaan spelen?
Hoelaat is turnen???quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, "we" gaan nog wel tafeltennissen, turnen en beachvolleyballen.
Ik iig niet, wanneer dat volklied gespeeld wordt zap ik weg, kutfransenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik de enige die elke keer opnieuw bij de Marseillaise verwacht dat ze All You Need is Love gaan spelen?
Tafeltennis is nu bezig, Van Gerner moet alleen nog op vloer, en beachvolleyball is al klaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, "we" gaan nog wel tafeltennissen, turnen en beachvolleyballen.
gewonnen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tafeltennis is nu bezig, Van Gerner moet alleen nog op vloer, en beachvolleyball is al klaar.
Vrij kansloos verloren. Li Jiao gaat goed, Van Gerner heeft nog kans op allroundfinale.quote:
Edit: Van Gerner als 19e naar finale.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrij kansloos verloren. Li Jiao gaat goed, Van Gerner heeft nog kans op allroundfinale.
ik begrijp dat niet, ze springen toch net als anders het water in?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doordat ze een voordeel hebben aan het overnemen.
ga googlenquote:
Ze mogen bewegen en ze hoeven niet te reageren op een startgeluid.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet, ze springen toch net als anders het water in?
Bij de gewone start moet je stil staan, bij het overnemen mag je al in beweging komen, zolang je voeten maar niet te vroeg het startblok loslaten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet, ze springen toch net als anders het water in?
Ah ja dat is wel waar natuurlijk, ze zien ze aankomen en het startgeluid niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze mogen bewegen en ze hoeven niet te reageren op een startgeluid.
Begrijp ik ook niet, maar goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Is toch ook wat als je Alain Bernard heet. Ben je heersend Olympisch kampioen op het koningsnummer, mag je in de 4 x 100 vrij alleen maar in de series zwemmen.
Maar ja, toch weer een gouden medaille erbij.
Hij zat niet bij de beste 4 tijdens de kwalificaties.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet, maar goed.
Hij had zich als ik mij niet vergis individueel niet geplaatst voor de 100 vrij. Zal ook wel wat over zijn tegenwoordige vormpeil zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet, maar goed.
de coach had dus geen keus husquote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zat niet bij de beste 4 tijdens de kwalificaties.
Nee, lijkt me niet slim om een langzamere in te zetten he.quote:
oja oopsquote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet slim om een langzamere in te zetten he.
Bij Franklin moet nog even aangetekend worden dat ze startzwemster was en dus kan je daar nog een halve seconde van aftrekken normaal gesproken. Bij Tang trouwens ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:19 schreef jakees het volgende:
Kon het nergens vinden heb even de splits van de alle dames opgezocht:
Zie
https://docs.google.com/s(...)fMmNGMXc&output=html
Femke Heemskerk 11 honderste van brons af. En Ranomi 73 honderste sneller dan de nummer 2.
Ok scheelt dat zoveel? En je hebt natuurlijk ook nog dat de ene net beter start dan de andere qua reactietijd. Hoeveel zou dat kunnen schelen?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Franklin moet nog even aangetekend worden dat ze startzwemster was en dus kan je daar nog een halve seconde van aftrekken normaal gesproken.
Mwa, een tiende ofzo. Een goede start is 0.60 - 0.70, gemiddeld is 0.70 - 0.80, alles daarboven is al traag.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok scheelt dat zoveel? En je hebt natuurlijk ook nog dat de ene net beter start dan de andere qua reactietijd. Hoeveel zou dat kunnen schelen?
Natuurlijk, maar dit is makkelijker voor de vergelijking.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef IbanMayo het volgende:
Bij Franklin niet een halve seconde eraf, bij de rest een halve seconde erbij.
Scheelt zoveel ja. Bloktijd is meestal 0,7, reactie op aantikken is meestal tussen 0,1 en 0,4. Kan dus zomaar een halve seconde schelen ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok scheelt dat zoveel? En je hebt natuurlijk ook nog dat de ene net beter start dan de andere qua reactietijd. Hoeveel zou dat kunnen schelen?
Maar dat betekent dat ze nog wel 3 tienden van het WR af zit. Was in 2009 van Steffen zag ik. Ik neem aan in verboden pak?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dit is makkelijker voor de vergelijking.
[..]
Scheelt zoveel ja. Bloktijd is meestal 0,7, reactie op aantikken is meestal tussen 0,1 en 0,4. Kan dus zomaar een halve seconde schelen ja.
Klopt, zit ze ook. Steffen 52,07 zal echt nog lang duren voordat die eruit gaat. Maar Ranomi komt wel steeds dichterbij. Als ze in de finale 100 vrij een steady race zwemt denk ik dat ze op 52,5 uitkomt.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat ze nog wel 3 tienden van het WR af zit. Was in 2009 van Steffen zag ik. Ik neem aan in verboden pak?
Nog een vraagje aan de kenner. Bij welke afstanden had je het meest aan het pak? Sprintnummers of (midden)lange nummers? Gisteren was er ook gezegd dat een bepaald record wellicht niet gebroken zou gaan worden en dat scheelde maar 7 honderste. Wat zijn de meest onbreekbare records (een beetje de 100m sprint vrouwen in het atletiek).quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, zit ze ook. Steffen 52,07 zal echt nog lang duren voordat die eruit gaat. Maar Ranomi komt wel steeds dichterbij. Als ze in de finale 100 vrij een steady race zwemt denk ik dat ze op 52,5 uitkomt.
Schlanger doet mee, samen met Cate Campbell.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:36 schreef Marcoss het volgende:
Doet Schlanger ook de 100 vrij of hebben de Australiërs daar 2 anderen voor?
Verschilt ook wat tussen vrouwen en mannen. School hebben ze bij de vrouwen bijv. heel veel aan die snelle pakken, bij de mannen juist compleet niet. Sterker nog, er zwom geen enkele mannelijke schoolslagzwemmer met zo'n pak. Zat veel te strak en je had veel te weinig bewegingsruimte voor de toch wel specifieke schoolslag.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Nog een vraagje aan de kenner. Bij welke afstanden had je het meest aan het pak? Sprintnummers of (midden)lange nummers? Gisteren was er ook gezegd dat een bepaald record wellicht niet gebroken zou gaan worden en dat scheelde maar 7 honderste. Wat zijn de meest onbreekbare records (een beetje de 100m sprint vrouwen in het atletiek).
100 rug bij de heren lijkt mij een van de meest onbreekbare records.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Nog een vraagje aan de kenner. Bij welke afstanden had je het meest aan het pak? Sprintnummers of (midden)lange nummers? Gisteren was er ook gezegd dat een bepaald record wellicht niet gebroken zou gaan worden en dat scheelde maar 7 honderste. Wat zijn de meest onbreekbare records (een beetje de 100m sprint vrouwen in het atletiek).
Ik vond de vreugde slomo van de fransen prachtig. Voor het eerst in mijn leven gejuicht voor fransen zonder dat ik de voorgeschiedenis ken, wat is die?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:48 schreef komrad het volgende:
Wat een race van Agnel zeg![]()
en weinig medeleiden met de amerikanen op deze manier. Wel erg leuk voor de Fransen gezien de voorgeschiedenis.
Verloren in Peking met een paar honderdste van de Amerikanen op dezelfde estafette.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vond de vreugde slomo van de fransen prachtig. Voor het eerst in mijn leven gejuicht voor fransen zonder dat ik de voorgeschiedenis ken, wat is die?
200m bedoel je?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
100 rug bij de heren lijkt mij een van de meest onbreekbare records.
Grevers mag dan ook de schoenen van Peirsol nét poetsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook. Allebei echt verschrikkelijke tijden
Vind het toch vooral stom dat Egerszegi erdoor uit de boeken is gezwommenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:58 schreef DeLuna het volgende:
Ergens ook wel jammer van die pakken, had ze wel onder de 20 willen zien gaan op de 50 vrij op de korte baan.
Dat is er juist een die ik er wel aan zie gaan. Lacourt kwam al tot 52.11, Grevers dit jaar nog 52.08.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
100 rug bij de heren lijkt mij een van de meest onbreekbare records.
wat dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
moet nog steeds lachen om die franse supporter toen muffat en frankrijk 4x100 wonnen
Echte onbreekbare records zoals bij atletiek zie ik niet bij het zwemmen eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Bernard had duidelijk voordeel van die snellere zwempakken, die hadden tenslotte meer drijfvermogen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Is toch ook wat als je Alain Bernard heet. Ben je heersend Olympisch kampioen op het koningsnummer, mag je in de 4 x 100 vrij alleen maar in de series zwemmen.
Maar ja, toch weer een gouden medaille erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |