Nee heb ik niet gevraagd. Ach ik denk dat ik m wel gewoon hou, voor een zondag kan t best. Of anders is t een goede reden om nog een lichtere voedingsbh te kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra heb je gevraagd over ruilen? Ik vind de ecru dus ook te doorschijnen en 3 van de 4 bestelde shirts had ik in ecru besteld. Ik ga ze morgen bellen en vragen over ruilen. De aubergine kleurige had ik ook besteld en die vind ik mooi. Dus ik ga dan voor aubergine, blauwen antraciet.
De wet zegt 14quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra ik heb net op hun site gekeken:
7 dagen ruil- retourrecht.
De wet is ook mijn vakquote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Weet ik, Nirak, dit is mijn vak. Heb dan nog niet geprobeerd het hard te maken.
Ah, net wat anders dan milieuhandhaving iddquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Tinuviel het volgende:
Naja bij mij is het niet de wet zelf, maar ik ben online marketeer, dan is het ook goed om de wetten met betrekking tot online marketing en online verkoop te kennen
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:39 schreef pessie het volgende:
Welkom Son!
Op de dag dat Elise haar eerste voeding kreeg heeft Nathan zn laatste gekregen, we zijn gestopt! Het is prima, heb niet eens de neiging om een potje te janken ofzo. Hij is al zo groot en het werd steeds minder totdat hij gisteren 5 minuten "gedronken" heeft terwijl ik het idee had dat er niets kwam. Het is nu gewoon op. 2 jaar had ik zeker absloluut helemaal niet verwacht 2 jaar geleden, toen zaten we nog met een volledige bijvoeding en borsten waar helemaal niets uit kwam. Tot februari dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |