Nee heb ik niet gevraagd. Ach ik denk dat ik m wel gewoon hou, voor een zondag kan t best. Of anders is t een goede reden om nog een lichtere voedingsbh te kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra heb je gevraagd over ruilen? Ik vind de ecru dus ook te doorschijnen en 3 van de 4 bestelde shirts had ik in ecru besteld. Ik ga ze morgen bellen en vragen over ruilen. De aubergine kleurige had ik ook besteld en die vind ik mooi. Dus ik ga dan voor aubergine, blauwen antraciet.
De wet zegt 14quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra ik heb net op hun site gekeken:
7 dagen ruil- retourrecht.
De wet is ook mijn vakquote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Weet ik, Nirak, dit is mijn vak. Heb dan nog niet geprobeerd het hard te maken.
Ah, net wat anders dan milieuhandhaving iddquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Tinuviel het volgende:
Naja bij mij is het niet de wet zelf, maar ik ben online marketeer, dan is het ook goed om de wetten met betrekking tot online marketing en online verkoop te kennen
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:39 schreef pessie het volgende:
Welkom Son!
Op de dag dat Elise haar eerste voeding kreeg heeft Nathan zn laatste gekregen, we zijn gestopt! Het is prima, heb niet eens de neiging om een potje te janken ofzo. Hij is al zo groot en het werd steeds minder totdat hij gisteren 5 minuten "gedronken" heeft terwijl ik het idee had dat er niets kwam. Het is nu gewoon op. 2 jaar had ik zeker absloluut helemaal niet verwacht 2 jaar geleden, toen zaten we nog met een volledige bijvoeding en borsten waar helemaal niets uit kwam. Tot februari dames!
Ik heb de Ardo calypso to go en daarvan is 26 mm het kleinst. Groter hebben ze wel... Er is dus wel een inzet om m kleiner te maken maar dan wordt t 22. Bij de 24 mm van de gehuurde medela ging mijn linkertepel tijdens het kolven echt tegen de zijkant aan al, dat lijkt me te klein toch? Voor rechts zat 'ie bij de 24 mm precies goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Phaidra, waarom koop je dan geen andere schelp? Die dingen zijn los verkrijgbaar en ook in maat 24 mm? En weet je zeker dat je de goede maat hebt? Ik heb aardige borsten en aardige tepelsen de gemiddelde 24 mm zit hier echt prima...
En de kracht van de kolf ergens in het midden zetten? Heb je dat al geprobeerd?
Snappu?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef DaviniaHR het volgende:
mooie curve tinu!
sonnetje bedoelt dat het het hoofdje van de baby 3 keer zo klein is als haar borst (zeker met stuwing is dat niet vreemd)
Oh dat moet echt pijn doen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie, wow lang volgehouden joh! Wie had dat 2 jaar geleden gedacht!
Hebben we elkaar mooi afgewisseldben benieuwd of we elkaar treffen in februari
Als t blijft gaan als nu vast wel.
Mijn kind doet aan comozuipen. Echt dat koppie erbijje hapt aan, zorgt dat er melk komt en dan ga je genieten *lol*
En t blijft bizar, uit 1 borst passen ongeveer 3 hoofdjes ondertussen![]()
Haha idd dat was nog zonder stuwingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:40 schreef sproet-je het volgende:
Ook zonder stuwing lukt me dat wel(hoewel het hoofdje van B de laatste tijd zo gegroeid is dat hij er nu geen 3 x meer in past)
Vanmiddag toch de huisarts maar gebeld, want het is nog niet over. Omdat ik geen koorts heb, krijg ik geen antibiotica. Wel ligt er een recept klaar en moet ik direct weer bellen als ik koorts krijg. Verder goed koelen tussen de voedingen door, steeds eerst deze borst aanbieden en paracetamol slikken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte Phaidra, je hebt alles al geprobeerd, ik hoop dat het toch weg gaat. Anders toch nog even naar de huisarts.
Sonnetje, voor jullie sterkte met de krampjes!
En waar je je prettig bij voelt waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef Nirak het volgende:
Oh oeps, verkeerd gegokt
Ik had in het begin voldoende productie dat 1 borst de eerste weken voldoende was. Sommige blijven 1 borst geven en andere altijd 2. Het is maar net hoe het gaat
Ja hier ook!! we hebben op werk een grote fruit schaal..thuis lukt fruit alleen als ik R fruit geef..eet ik lekker meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Nirak het volgende:
Op werkdagen lukt 2 stuks fruit mij wel
Thuis ben ik blij als 2 stuks druivenlukt
Welke 2 bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef WupWup het volgende:
Ik vind de laatste twee gewichtscurves toch echt lijnen om even bij stil te staan in de zin van of alles wel ok gaat
Ja. En ik zag dat jij inmiddels 2 borsten geeft ipv 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke 2 bedoel je?
Die van Xanteh en van mij?
Ja, maar hij drinkt ze niet altijd allebei en dan raak ik soms in de knoop met mijn prima producerende borstenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja. En ik zag dat jij inmiddels 2 borsten geeft ipv 1![]()
Weet je, er hoeft helemaal niks aan de hand te zijn natuurlijk, maar een lijn die niet de curve volgt, maar er zo ongeveer dwars doorheen loopt, geeft te denken. Het hóeft niet iets te betekenen, maar het kan wel degelijk een signaal zijn. Ga alles even rustig na: plasluiers, tevredenheid, (kleur) poep, alertheid, vragen om voeding, "huiluurtjes", ontwikkeling, etc.
Wat een grappig dingetje, handpoppen zijn altijd leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Zoë23 het volgende:
Xanteh
Mimi http://www.villa-vrolijk.(...)mimi-snoozebaby.html
Als het niet goed zat met het gewicht dan had je het wel gehoord op het cb.
M'n nichtje is 13weken en 62cm en 5,6kg die ziet er ook goed uit. Die kreeg 2maanden bv en daarna volledig fv
Even denken.. plasluiers zeker 6-7 per dag (volle), poep is mosterd kleur, voeding vraagt ze meestal na 2.5 uur om uit zichzelf, of ik geef haar alvast voeding als we ergens heen moeten. Voor de rest is ze zeer actief en erg nieuwsgierig. Soms zit ze er rustig bij om haar handjes te bestuderen. Oh ja, en dat huiluurtje is altijd tijdens het avond eten en het maakt niet uit of je nou om 5 uur eet, of 2 uur laterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja. En ik zag dat jij inmiddels 2 borsten geeft ipv 1![]()
Weet je, er hoeft helemaal niks aan de hand te zijn natuurlijk, maar een lijn die niet de curve volgt, maar er zo ongeveer dwars doorheen loopt, geeft te denken. Het hóeft niet iets te betekenen, maar het kan wel degelijk een signaal zijn. Ga alles even rustig na: plasluiers, tevredenheid, (kleur) poep, alertheid, vragen om voeding, "huiluurtjes", ontwikkeling, etc.
Dat klinkt bekend!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Wat een grappig dingetje, handpoppen zijn altijd leuk
[..]
Even denken.. plasluiers zeker 6-7 per dag (volle), poep is mosterd kleur, voeding vraagt ze meestal na 2.5 uur om uit zichzelf, of ik geef haar alvast voeding als we ergens heen moeten. Voor de rest is ze zeer actief en erg nieuwsgierig. Soms zit ze er rustig bij om haar handjes te bestuderen. Oh ja, en dat huiluurtje is altijd tijdens het avond eten en het maakt niet uit of je nou om 5 uur eet, of 2 uur later
Busted!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:52 schreef WupWup het volgende:
Regendagen! Komen ze bij jullie vandaan! Hou eens gauw op dan
Xanteh, wat doe je in zo'n huiluurtje? Heb je het al eens opgevat als willen clusteren?
Meestal doe ik haar dan aan de borst als wij ook aan het eten zijn. En soms laat ik haar gewoon even huilen. Vriendlief kan slecht tegen gehuil, dus heb vaak de neiging om haar aan te leggen zodat hij rustig kan eten. Maar kan toch niet altijd zo zijn dat elke keer als wij avondeten eten, dat zij wil clusteren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:52 schreef WupWup het volgende:
Regendagen! Komen ze bij jullie vandaan! Hou eens gauw op dan
Xanteh, wat doe je in zo'n huiluurtje? Heb je het al eens opgevat als willen clusteren?
Ik ook dus wij doen niet aan regeldagen, maar ik leg gewoon aan wanneer hij zijn kwek opentrektquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Xanteh het volgende:
Nu is ze weer aan het drinken en de vorige voeding was anderhalf uur geleden. Vind het lastig om te zeggen wanneer we een regeldag hebben.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ook dus wij doen niet aan regeldagen, maar ik leg gewoon aan wanneer hij zijn kwek opentrekt
Meestal gaat dat wel samen met het avondeten idd. Je hebt ook kindjes die 's ochtends clusteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Meestal doe ik haar dan aan de borst als wij ook aan het eten zijn. En soms laat ik haar gewoon even huilen. Vriendlief kan slecht tegen gehuil, dus heb vaak de neiging om haar aan te leggen zodat hij rustig kan eten. Maar kan toch niet altijd zo zijn dat elke keer als wij avondeten eten, dat zij wil clusteren?
*check*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
Meestal gaat dat wel samen met het avondeten idd. Je hebt ook kindjes die 's ochtends clusteren.
Mijne deed het beide
Helaas welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Meestal doe ik haar dan aan de borst als wij ook aan het eten zijn. En soms laat ik haar gewoon even huilen. Vriendlief kan slecht tegen gehuil, dus heb vaak de neiging om haar aan te leggen zodat hij rustig kan eten. Maar kan toch niet altijd zo zijn dat elke keer als wij avondeten eten, dat zij wil clusteren?
Oh ja, en 's nachts komt ze niet elke twee en half uur voor voeding. Meestal rond middennacht, 4 uur en 8 uur.
Nu is ze weer aan het drinken en de vorige voeding was anderhalf uur geleden. Vind het lastig om te zeggen wanneer we een regeldag hebben.
moeilijk als je late diensten hebt? Ik voed in elk geval smorgens en savonds, dus moet als ik late heb wel kolven. (anders heeft Liene geen melk voor de opvang).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Hier is dat huiluurtje dus altijd als we film gaan kijken, ongeacht hoe laat dat is
Dan leg ik hem dus gewoon aan en dan tuttert hij zichzelf uiteindelijk in slaap en wij kunnen in alle rust film kijken (totdat hij wakker wordt en die kant leeg is en hij de andere kant wil)
BJ, ik ben vanaf 9 maanden gestopt met kolven op het werk.
Als je de mogelijkheid hebt om meteen bij thuiskomst te kolven (of live te geven) zou je kunnen proberen of je productie dat trekt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Helaas wel. Het is tijdelijk en het wordt beter, maar men ik was het op een gegeven moment echt even zat dat ik niet rustig kon eten. Was een fase!
dat gaat hand in hand bij borstvoedingquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat gaat hand in hand bij borstvoeding
stuwing
Ja geheel natuurlijk zonder siliconequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat gaat hand in hand bij borstvoeding
stuwing
dan is het dus óf kolven op je werk óf kolven als je thuiskomt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
moeilijk als je late diensten hebt? Ik voed in elk geval smorgens en savonds, dus moet als ik late heb wel kolven. (anders heeft Liene geen melk voor de opvang).
Helaas wel ja, van die van mij is inmiddels bijna niets meer overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja geheel natuurlijk zonder silicone![]()
Helaas/ gelukkig maar daardoor ook vaak wel tijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |