ik hoorde ergens dat dit universum al 300 biljoen jaar oud is, dus ja waarom zou dat niet mogelijk zijn? wij bestaan toch ook,, sterker er zijn beweringen dat het oude egypte en de mayas onder invloed waren van buitenaardsen en dat ze daarom zo vooruitstrevend waren..quote:Op zondag 29 juli 2012 18:58 schreef Hypertext het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe mensen hier op zijn gekomen???
Ik geloof dat er aliens kunnen zijn. Sta er open voor, maar blijf wel rationeel.
Ik vraag mijzelf dus gewoon af hoe mensen op deze zogenaamde Nordics etc zijn gekomen?
Beetje vaag en klinkt meer als onzin, geloof er niet veel van.
Ik kan het nooit zien als waarheid, vanwege het feit dat het nooit is bewezen of het zelf gezien heb.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef valandil25 het volgende:
ik hoorde
[..]
ik hoorde ergens dat dit universum al 300 biljoen jaar oud is, dus ja waarom zou dat niet mogelijk zijn? wij bestaan toch ook,, sterker er zijn beweringen dat het oude egypte en de mayas onder invloed waren van buitenaardsen en dat ze daarom zo vooruitstrevend waren..![]()
en toch, zegt iets in jou dat er wel een kern van waarheid in zit, anders zou je waarschijnlijk dit topic niet starten![]()
de verhalen moeten ergens vandaan komen toch?
er zijn 12 bewustzijnswerkelijkheden/dimensies in ons universum, en zij zitten voornamelijk in andere dimensies dan onze 3d dimensie. we kunnen ze dus vaak niet zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Ik kan het nooit zien als waarheid, vanwege het feit dat het nooit is bewezen of het zelf gezien heb.
Wat ik wel geloof is dat er echt wel ander leven kan zijn.
Soms zit ik wel eens te zoeken op het web en kom dan soms sites tegen die het hebben over de rassen zoals in de titel.
Heel gedetailleerd met o.a. uiterlijke kenmerken, hun doel etc.
Vind het nogal brutaal daar zomaar mee te komen eerlijk gezegd.
Vandaar dus mijn nieuwsgierigheid naar hoe ze erop zijn gekomen.
Ik ben blij dat iemand de tijd heeft genomen om NAW gegevens op te nemen.quote:
haha ja de straat weet ik trouwens ff niet..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand de tijd heeft genomen om NAW gegevens op te nemen.
met je eens, thrive en zeitgeist geven mooie voorbeelden daarvan hoe technologie terugvalt hier op aarde.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo gek is het niet. Als je in een cultuur leeft waar de technologie niet steeds terugvalt om welke reden dan ook, is het goed mogelijk dat je daarmee een enorme technologische voorsprong ontwikkelt.
Zoek het dan eerst uit..quote:Op zondag 29 juli 2012 18:58 schreef Hypertext het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe mensen hier op zijn gekomen???
Ik geloof dat er aliens kunnen zijn. Sta er open voor, maar blijf wel rationeel.
Ik vraag mijzelf dus gewoon af hoe mensen op deze zogenaamde Nordics etc zijn gekomen?
Beetje vaag en klinkt meer als onzin, geloof er niet veel van.
13.7 miljard jaar...quote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef valandil25 het volgende:
ik hoorde
[..]
ik hoorde ergens dat dit universum al 300 biljoen jaar oud is, dus ja waarom zou dat niet mogelijk zijn? wij bestaan toch ook,, sterker er zijn beweringen dat het oude egypte en de mayas onder invloed waren van buitenaardsen en dat ze daarom zo vooruitstrevend waren..![]()
en toch, zegt iets in jou dat er wel een kern van waarheid in zit, anders zou je waarschijnlijk dit topic niet starten![]()
de verhalen moeten ergens vandaan komen toch?
Je komt weer met een statement maar helemaal niet een argumentatie...quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef valandil25 het volgende:
[..]
er zijn 12 bewustzijnswerkelijkheden/dimensies in ons universum, en zij zitten voornamelijk in andere dimensies dan onze 3d dimensie. we kunnen ze dus vaak niet zien.
ik heb de bronnen genoemd in andere topics en als jij die niet als geloofwaardig beschouwd ook prima..quote:Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Je komt weer met een statement maar helemaal niet een argumentatie...
Als wij in een 3 dimensionele ruimte zitten, hoe weet je dan dat er nog 9 zijn en dat die dingen daarin zitten?
Begint al een beetje tegenstrijdig ... heb jij dan al ander leven gezien of een bewijs daarvoor ?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef Hypertext het volgende:
Ik kan het nooit zien als waarheid, vanwege het feit dat het nooit is bewezen of het zelf gezien heb.
Wat ik wel geloof is dat er echt wel ander leven kan zijn.
Er is natuurlijk een breed scala aan fantasy- en sciencefiction boeken. Vermoed dat dat voor veel van deze theoriën de inspiratiebron is.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt dat gebrul dan zo overtuigend voor jou @ valandil. Net als dat verhaaltje over wat de aliens wel en niet zijn en wat ze hier doen en dat ze kunnen interbreeden ed, is het niet meer dan een fantasie verhaaltje die teveel geinspireerd lijkt te zijn door films en boeken. Hoe kan je een dergelijk figuur nou serieus nemen en hoe onderscheid jij leugens van de waarheid?
Of omgekeerd ...quote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
Er is natuurlijk een breed scala aan fantasy- en sciencefiction boeken. Vermoed dat dat voor veel van deze theoriën de inspiratiebron is.
Wat unclescorp zegt. Wat was er eerder, het kip of het ei. Een leuk voorbeeld is het concept 'the matrix' Iedereen die er nu over begint wordt gezegd dat de film maar een film is maar het concept the matrix bestond al decennia eerder dan dat de film ook maar als first draft uit de hoofden van de schrijvers was gekomen. Zo ook het hele buitenaardse wezens gedoe. Of moesten die oer-Afrikanen en dergelijke ook maar minder science fiction lezen?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een breed scala aan fantasy- en sciencefiction boeken. Vermoed dat dat voor veel van deze theoriën de inspiratiebron is.
Lees nog eens wat ik schreef: of omgekeerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ok we weten ondertussen wel al dat je niet veel gelooft van de meeste onderwerpen hier
Daarom ook: of omgekeerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat unclescorp zegt. Wat was er eerder, het kip of het ei. Een leuk voorbeeld is het concept 'the matrix' Iedereen die er nu over begint wordt gezegd dat de film maar een film is maar het concept the matrix bestond al decennia eerder dan dat de film ook maar als first draft uit de hoofden van de schrijvers was gekomen. Zo ook het hele buitenaardse wezens gedoe. Of moesten die oer-Afrikanen en dergelijke ook maar minder science fiction lezen?
En dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:57 schreef Bastard het volgende:
Ja of andersom natuurlijk.
Het ene gebeuren is voer voor de schrijvers, en de verhalen uit de boeken planten weer ideeën.
Volgens mij is dat een fabeltje.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:32 schreef huupia het volgende:
in regressie vertelde ze dat " de Alien " haar een starmap liet zien waar zij vandaan zouden komen. de Starmap bleek later bijzonder accuraat te zijn .
volgens de onderzoekster niet .quote:
Bedoelde dat ik het op het moment niet als waarheid kan zien uiteraard. Verder sta ik er wel voor open.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Begint al een beetje tegenstrijdig ... heb jij dan al ander leven gezien of een bewijs daarvoor ?
Eigenlijk begint het al bij het ontstaan van leven op Aarde. Wat is jouw visie hierover ?
Is het leven gewoon spontaan ontstaan uit een plasje water ? (zoja, dan zouden we dat toch moeten kunnen reproduceren/bewijzen ?)
Of is het leven hier ontstaan vanuit de ruimte, bijv eerste levensvormen die hier terecht gekomen zijn door bijv een meteoriet, of mss zelfs bewust geplant.
Dan is idd de kans groot dat er in het heelal meerdere plaatsen zijn waar leven gegroeid is, en mss zelfs op dezelfde manier geevolueerd is als ons (daarom niet direct exact identiek).
Dus dat is best apart te noemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef huupia het volgende:
[..]
volgens de onderzoekster niet .
een van de vele links : http://www.ufocasebook.com/starmaphill.html
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef UncleScorp het volgende:
Anders bekijk je deze es ivm de grootte van het heelal en denk nog es na over de mogelijkheid van leven in het heelal
Op de eerste plaats wordt er in TRU daar ruimte voor gegeven, en ten tweede gaat het er niet om om bij elk statement om bewijs te vragen. Er is immers geen waarheid die wij kennen, er is alleen een interpretatie daarvan. En die is ook nog eens voor iedereen verschillend. Waarbij een soort van collectieve waarheid wordt gevormd door het gemiddelde te nemen van de interpretatie van de individuen. Maar geen van alle interpretaties staat gelijk aan de zuivere objectieve waarheid. Gewoon omdat wij die niet objectief kunnen waarnemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt dat gebrul dan zo overtuigend voor jou @ valandil. Net als dat verhaaltje over wat de aliens wel en niet zijn en wat ze hier doen en dat ze kunnen interbreeden ed, is het niet meer dan een fantasie verhaaltje die teveel geinspireerd lijkt te zijn door films en boeken. Hoe kan je een dergelijk figuur nou serieus nemen en hoe onderscheid jij leugens van de waarheid?
Ervaringen van individuen denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Hypertext het volgende:
Het ging mij erom hoe mensen op al die zogenaamde aliens zijn gekomen. En dan nog in dikke detail kunnen vertellen waar ze vandaan komen en waarvoor.
Dat ivm die starmap doet mij wat denken aan de film K-Paxquote:
Op die pagina staan geen referenties naar die "onderzoekster".quote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef huupia het volgende:
[..]
volgens de onderzoekster niet .
een van de vele links : http://www.ufocasebook.com/starmaphill.html
Je gelooft dat toch niet al door die internet pagina te bekijken?quote:
Ik zeg niet dat het waar is, ik heb te weinig kennis van sterrenmappen om dat te kunnen bevestigen maar het is wel apartquote:Op maandag 30 juli 2012 22:06 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Je gelooft dat toch niet al door die internet pagina te bekijken?
Geen referenties, vage informatie.
Waarom geloven mensen zo snel iets, damn -_-
Wat is apart?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het waar is, ik heb te weinig kennis van sterrenmappen om dat te kunnen bevestigen maar het is wel apart
Gelet op de grootte van het heelal is het eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wat is apart?
Je weet niet eens of het echt is, geen bronnen van die professor die genoemd word
en je noemt het al apart.
En er zijn miljarden sterren en daar valt altijd wel een patroon uit te halen.
Zet zelf een paar stippen op papier en ze komen vast overeen met sterren.
En we weten nog steeds niet of het klopt,quote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelet op de grootte van het heelal is het eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk
Wat is een goeie?quote:
wie is er nog meer zo iemand?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wat is een goeie?
Of ben jij ook weer zo iemand die alleen maar vage reacties kan plaatsten als iemand een beetje rationeel nadenkt?
Oh dus je mag hier gewoon dikke onzin plaatsen?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef badabingie het volgende:
[..]
wie is er nog meer zo iemand?
rationeel nadenken moet je doen in een wetenschapforum wijsneus..
En ik was niet de gene die met die professor aan kwam zetten.quote:
Ik heb het helemaal niet over zinvol zijn -_-quote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef badabingie het volgende:
onzin voor jou misschien..zinvol voor anderen
ik heb het niet over zinvol zijn..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over zinvol zijn -_-
Damn lees mijn post eens rationeel en misschien snap de dan wat ik bedoel.
Troll or just ...?
Hou gewoon je kop als je niet kan reageren op mijn reacties.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef badabingie het volgende:
[..]
ik heb het niet over zinvol zijn..
zinloos dit
maar zijn al die duizenden getuigen van ufos niks waard in jou ogen dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En we weten nog steeds niet of het klopt,
want de professor is nergens te vinden en geen bronnen op die site.
Welke?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef valandil25 het volgende:
[..]
maar zijn al die duizenden getuigen van ufos niks waard in jou ogen dan?
ik denk dat als je googled ufo ervaringen dat je wel een tijdje bezig bent om ze te tellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Welke?
Maar kunnen we bij één dingen blijven.
Is heel moeilijk discussiëren als mensen dingen posten zonder argumentatie/bronnen en als iemand daar vragen oversteld, gewoon weer met iets anders komen zonder argumentatie/bronnen.
Is het correct dat ik vragen stel over die site?
Professor is niet te vinden en geen bronnen.
Kan iemand die dat verhaal gelooft hier op reageren?
Ok maar ben ik correct dat ik vragen stel bij die site en dat niet zomaar aanneem?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik denk dat als je googled ufo ervaringen dat je wel een tijdje bezig bent om ze te tellen.
maar wat misschien nog intressanter is, is de ervaring van billie meier met wezens van de pleiaden.
er zijn heel veel teksten terug te vinden over wat deze wezens hadden te vertellen, ook over onze planeet en wat hier gaande is. er zijn zelfs youtube filmpjes over.
prima om kritisch te zijn..quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ok maar ben ik correct dat ik vragen stel bij die site en dat niet zomaar aanneem?
Klopt het dat die site die huupia gaf geen bronnen heeft en dat die professor niet te vinden is?
Klopt het dan dat je vragen moet stellen of zo'n site wel klopt?
Dus kunnen we dat met die sterrenmap nu als niet waar beoordelen tenzij iemand komt met bronnen?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef valandil25 het volgende:
[..]
prima om kritisch te zijn..
als jij een wetenschappelijke kijk op de zaak wil hebben,, de film thrive is dan misschien wel wat voor jou, ik weet niet of je die wel eens hebt gezien?
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En ik was niet de gene die met die professor aan kwam zetten.
Op die site word een professor genoemd en professoren doen meestal rationeel onderzoek.
Helaas heeft die site geen bronnen, dus is er ook niet veel te verifiëren.
Maar als we niet rationeel mogen denken, moeten mensen hier ook niet komen met linkjes naar vage sites waar professoren worden genoemd die onderzoek hebben gedaan.
Onderzoek is eng.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Welke?
Maar kunnen we bij één dingen blijven.
Is heel moeilijk discussiëren als mensen dingen posten zonder argumentatie/bronnen en als iemand daar vragen oversteld, gewoon weer met iets anders komen zonder argumentatie/bronnen.
Is het correct dat ik vragen stel over die site?
Professor is niet te vinden en geen bronnen.
Kan iemand die dat verhaal gelooft hier op reageren?
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ok maar ben ik correct dat ik vragen stel bij die site en dat niet zomaar aanneem?
Klopt het dat die site die huupia gaf geen bronnen heeft en dat die professor niet te vinden is?
Klopt het dan dat je vragen moet stellen of zo'n site wel klopt?
Jij hebt blijkbaar wel een stopwoordjequote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dus kunnen we dat met die sterrenmap nu als niet waar beoordelen tenzij iemand komt met bronnen?
nee dat niet, maar is wel prettig als het bevestigt wordt, maar als je daar niet aan kan komen probeer eens wat met andere bronnen, zoals de gene die ik net aangaf.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dus kunnen we dat met die sterrenmap nu als niet waar beoordelen tenzij iemand komt met bronnen?
Het is geen stopwoordje, het is het gene wat mist op die site.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij hebt blijkbaar wel een stopwoordje
Nah je bent gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef t4rt4rus het volgende:
Het is geen stopwoordje, het is het gene wat mist op die site.
En dit is weer zo'n reactie omdat mensen denken shit hij heeft gelijkt wat kan ik nou weer verzinnen om te plaatsten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Ickequote:Op zondag 29 juli 2012 19:38 schreef Shashaska het volgende:
In Afrikaanse oude legenden zagen ze deze wezens.
[ afbeelding ]
De Afrikanen en Maya's en andere oude culturen zagen de Nordics (de Mzungu) zelfs nog voordat de eerste Europeanen in Afrika kwamen.
Ze dachten daarom ook dat de Europeanen die in Afrika aankwamen ET's waren.
Reptillians:
[ afbeelding ]
Als je er meer erover wilt weten moet je de Reptillian Agenda zien van Credo Mutwa & David Icke
Ok natuurlijk kunnen we nooit zeggen dat een statement niet waar is.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nee dat niet, maar is wel prettig als het bevestigt wordt, maar als je daar niet aan kan komen probeer eens wat met andere bronnen, zoals de gene die ik net aangaf.
doe je dat niet, ook prima..
maar dan zul je vaak vooroordelen houden dat het pertinent niet waar is allemaal. want iedereen hier op de site die er wel in gelooft gebruikt meerdere bronnen denk ik.
Je bewijst maar weer eens wat ik zei.quote:
En dat was nu juist wat niet de bedoeling was hier in TRU.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef UncleScorp het volgende:
Jij hebt blijkbaar wel een stopwoordje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |