Vanaf jouw zolderkamer is sarcasme ook lastig te herkennen of niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stoere jongenspraat vanaf een zolderkamer
Ze acteren gewoon beterquote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
ze gunnen het elkaar wel meer dan de mannen zo te zien.
Ja is beetje donker hierquote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf jouw zolderkamer is sarcasme ook lastig te herkennen of niet?
True.quote:
Vos rijdt die twee slapjanussen er zonder problemen af.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink, Mollema kunnen wel wat leren van Vos.
quote:
Dat is gewoon niet te vergelijken. Als zij zo veel beter waren in zo veel disciplines zouden ze vanzelf beter presteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink, Mollema kunnen wel wat leren van Vos.
Dat zijn mannenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef Zorro het volgende:
Bij een samenvatting van een tour-etappe is Mart een stuk enthousiaster
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Vos rijdt die twee slapjanussen er zonder problemen af.
Mooi toch, zoiets?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Engelse op BBC is ook dolgelukkig en zegt dat verliezen van Vos en tweede worden hetzelfde is als winnen.
Iedereen wil Herbert een paar tikken verkopenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef Paxcon het volgende:
Mart: Luister ff!!!
.....
Mart begint zelf een verhaal
rood nummertjequote:
Nee. Wat best vreemd is.quote:
twitter:JohndenBraber twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:40:16Verheug me nu al op de huldiging. Niemand kan zo mooi lelijk huilen als Marianne Vos. #londen2012 #ziningoud #dameskoers #os2012 reageer retweet
Leuk meisje ookquote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Engelse op BBC is ook dolgelukkig en zegt dat verliezen van Vos en tweede worden hetzelfde is als winnen.
Leren van karakter, persoonlijkheid, doorzettingsvermogen etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet te vergelijken. Als zij zo veel beter waren in zo veel disciplines zouden ze vanzelf beter presteren.
Ik wilde er ook al wat aan doen maar was bang dat ik op mijn sodemieter zou krijgenquote:
Leuk!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een verzuurde josti.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef marcodej het volgende:
twitter:JohndenBraber twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:40:16Verheug me nu al op de huldiging. Niemand kan zo mooi lelijk huilen als Marianne Vos. #londen2012 #ziningoud #dameskoers #os2012 reageer retweet
Provincialenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef BlaZ het volgende:
De eerste medaille voor Brabant![]()
Wel typisch vrouwen ; mijn mascara is uitgelopen zeggen nadat je net een gouden medaille hebt gewonnen
oke john fijn om te weten johnquote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef marcodej het volgende:
Hij bedoelt het positief denk ik.quote:
Wie zei dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef BlaZ het volgende:
De eerste medaille voor Brabant![]()
Wel typisch vrouwen ; mijn mascara is uitgelopen zeggen nadat je net een gouden medaille hebt gewonnen
starfucker, je weet tochquote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Zou jij Vos doen?
• Nee
• Ja
• Ik schop mijn hond er nog van af
• Ik ben een starfucker nu ze goud heeft wel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef JohnDDD het volgende:
Gewoon pure klasse dit. Met krachten smijten, wegrijden, nooit meer dan 50 seconden hebben, gewoon keihard door blijven beuken op kop, de Russische de kop opdringen en dan gewoon de sprint afmaken. Pure klasse, superverdiend.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
• Nee
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Yah, echt niks moois aanquote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat is ze lelijk maar wat heeft ze 't verdiend![]()
![]()
Tja, echt een winnaarsmentaliteit is dat niet eigenlijk...quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen idee, een van de vele gouden mediallewinnars zojuist denk ikquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is die lelijke teringkop van jou?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef marcodej het volgende:
Heb je Van Moorsel in een koers wel eens gezien?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef JohnDDD het volgende:
Sorry maar wie doet er nou mascara op tijdens een Olympische race??? dan ben je toch gek?
Ik snap nooit zo goed waarom je je hond ergens vanaf zou schoppen, als je hond daar nou plezier in heeft waarom zou je hem dat willen afnemen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
• Nee
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |