Kan ik me goed voorstellen. Je kunt er toch redelijk makkelijk bij, en daarom zou het voor mij bijvoorbeeld een mooie plek zijn om de oude foto's van mijn vader op te bergen. Dat scheelt veel ruimte in de werkkamer en we leveren daar straks ruimte in. Dat is een reden dat ik er serieus over na ga denken.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:51 schreef laziness het volgende:
Mijn schoonzus heeft twee kamers met een badkamer op zolder laten maken voor haar twee dochters.
Achter schotten in de twee kamers zit opbergruimte maar ze is ook heel blij met de vliering die er in gemaakt is. De trap klapt uit naar het overloop gedeelte dat ze nog bovenaan de trap hebben.
Nou, we hebben momenteel een aantal ergernissen waarvan één de kleine badkamer is. Nu gaat dat op zich nog wel, maar als de kinderen groter zijn, zal het dringen worden tijdens de spitsmomenten. We hebben ons over verschillende opties gebogen, bijvoorbeeld het vergroten van de huidige badkamer en het verhuizen van de kinderen naar zolder (en hen daar een badkamer geven). Maar de huidige oplossing lijkt het beste uit te komen. Dan heb ik bijvoorbeeld een werkkamer die goed afgeschermd is van de rest van het huis en waar ik dus in alle rust kan werken. Dat zie ik minder goed voor me met een werkkamer op de eerste verdieping. Bovendien willen wijzelf wel graag een ruime douche. In onze huidige badkamer douchen we in bad en dat gaat prima, maar een riante douche is wel heel geweldig.quote:Wat is eigenlijk de reden dat jullie naar zolder willen qua slapen? Dat kon ik nergens terug vinden. Gaat Lena naar jullie slaapkamer dan?
Niks. Ik ging er vanuit dat er een vlizotrap komt:quote:Op woensdag 31 december 2014 12:43 schreef Teslynd het volgende:
Wat zei hij over de trap naar de vliering?
Met zwembadtrap!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:00 schreef mignonne het volgende:
Wauw wat een plannen zo!! Ik ben heel benieuwd hoe het wordt.
En wellicht een vide in plaats van een vliering? Met een ballustrade over de rand aan de voorzijde. Zou dat nog een overweging kunnen zijn? Dan behou je wel een deel van de hoogte maar toch benut je de extra ruimte. Ofzo.
De tegels in onze keuken komen van Budgetfloors (tussen de Febo en De Driehoek, dus vlak bij jullie). Aardige mensen, maar niet enorm veel keus, als ik het me goed herinner. Ben wel erg tevreden over de tegels. Waren echt niet duur, maar liggen er nog steeds perfect bij, terwijl er toch aardig geleefd wordt in onze keuken.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Als iemand nog een tip heeft voor een tegelleverancier in de buurt van Amsterdam?
Ja? Welke belasting gaat op basis van het aantal kamers van een woning?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:43 schreef Teslynd het volgende:
Als het als vliering bedoeld is, dan alleen zo'n klein vierkant dakraampje doen, want met een mooi lichtgevend raam is het een extra kamer en dat verhoogt je belastingaanslag.
Wat zei hij over de trap naar de vliering?
oh wauwquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets vind ik ook wel mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat laatste is ook nog wel een optie!
Ik heb m'n zinnen gezet op tegels van 10x20 met een jade-achtige kleur, dus ik ben bang dat ik bij een standaardleverancier niet slaag. Ik heb al wel gezien dat de tegels van Mosa heel mooi zijn.
Zo'n soort kleur als rechtsboven, maar dan het liefst langwerpige tegels:
[ afbeelding ]
Foto! Ben benieuwd hoe dat formaat eruit ziet.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]Hallooooo jaren 70!
Hoewel onze 1971 badkamer donkergroene 10*20 tegeltjes heeft, dat dan wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |