Kiekjes van de tuin komen pas weer in het voorjaar. Nu is het niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er geen ontwikkelingen of verfraaiingen meer in jullie huis geweest, miss? Ik ben wel benieuwd naar jullie tuin! Al is het niet echt het seizoen voor mooie tuinkiekjes.
Leuk! Wat voor iets zoek je? Schilderij o.i.d.?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kiekjes van de tuin komen pas weer in het voorjaar. Nu is het niet heel bijzonder
We hebben geen grote di. Geen meer gedaan. Wat kleine dingen aangeschaft, maar met de grote dingen waren we ook wel klaar, natuurlijk.
We zijn nu ernstig op zoek naar iets voor aan de muur. Het is zo kaal, zeker nu de kerstboom weg is
Welnee! Klinkt als een leuk tripje!quote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Schilderij inderdaad. We hebben werken gezien die ons erg aanstaan, naar de kunstenares woont, werkt en exposeert in Sydney. Even de galerie bezoeken ligt dus wat lastig
Haha, ja, maar Sydney staat nog even niet op de planning.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee! Klinkt als een leuk tripje!
Even een snelle update: zaterdag in Assendelft geweest, een aantal staaltjes meegenomen, maar we waren er eigenlijk al over uit dat het Rosemary Green zou worden. Op die locatie zelf doen ze geen verkoop, dus afgelopen zondag bij een winkel een inmeetafspraak gemaakt voor eind deze weekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
"U vindt de Forbo Expo op het terrein van Forbo Flooring; Industrieweg 12 in Assendelft. De Forbo Expo is elke zaterdag geopend van 11.00 tot 15.00 uur."
Bron
Oh, wat super!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Even een snelle update: zaterdag in Assendelft geweest, een aantal staaltjes meegenomen, maar we waren er eigenlijk al over uit dat het Rosemary Green zou worden. Op die locatie zelf doen ze geen verkoop, dus afgelopen zondag bij een winkel een inmeetafspraak gemaakt voor eind deze week
Bedankt voor de suggestie, nogmaals! Tegen de tijd dat het ligt zal ik je 'n fotootje PM'enquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat super!Ik ben haast jaloers, haha.
Wij hebben zo erg getwijfeld over vloeren dat ik inmiddels haast een vloerexpert ben. Dus no problem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:47 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie, nogmaals! Tegen de tijd dat het ligt zal ik je 'n fotootje PM'en
Goh, welke kunstenares is dat? Hoe kom je daar zo aan?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Schilderij inderdaad. We hebben werken gezien die ons erg aanstaan, naar de kunstenares woont, werkt en exposeert in Sydney. Even de galerie bezoeken ligt dus wat lastig
Haha, dank je. Die jas - ze is nog nooit zo blij geweest met een jas.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd!Wat is ze groot en wat heeft ze prachtig haar
En een leuke jas
Ja, het is ongelooflijk. Ik ben er volkomen labiel onder. Ik vind het leuk en spannend en ontzettend verdrietig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:35 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, hou op!! Gaat ze al naar school die mooie meid? Bizar snel.
Drukke weken nu je weet wanneer ze gaan beginnen. Knopen doorhakken.
Zit er een levertijd op je tegels of kun je die bij de bouwmarkt ook vinden?
Het is ook een leuke jas, en heel erg fijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dank je. Die jas - ze is nog nooit zo blij geweest met een jas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |