Ze luistert, dankje.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt langzamerhand toch echt wel tijd om te gaan .. Anders kan goud nog in gevaar komen.
Doet na welke geluiden hij maakte in een slaapkamer in '84.quote:
Zal vast ook niet vol gaan elke keer, ze moet nog sprinten straks..quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Niet echt met overmacht, de hele dag al niet.
Ja, hoe rijdt die dan?!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:30 schreef TheArt het volgende:
Erg raar van Armitstead dat ze niet overneemt.
Ja, en dan een solo van 60 kilometer naar de finish met 3 minuten voor!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:30 schreef Abed het volgende:
Helaas, hier had ze de rest al moeten lossen.
Mee eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
De rest is toch wel sterker dan ik had gedacht
Nee. Maar had toch wel een kleinere groep verwacht.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef marcodej het volgende:
Dus iedereen denkt hier dat ze 60km solo naar de finish zou gaan?
Je hoopt dat ze inderdaad met een vrouw of acht, negen weg kan rijden. Maar het is dus niet selectief genoeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar had toch wel een kleinere groep verwacht.
quote:'De verbinding kan niet tot stand worden gebracht'.
Maar wel zo selectief dat er nog maar twee Nederlandse vrouwen in deze groep zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze inderdaad met een vrouw of acht, negen weg kan rijden. Maar het is dus niet selectief genoeg.
Die spelen het slim.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef TheArt het volgende:
Italianen bemoeien zich nergens meer en gaan zich er nu mee bemoeien.
Ik kreeg dat ook een keer, maar 5 sec later begon ie gewoon.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Doen de streams van NOS het bij jullie?
[..]
twitter:GielvdS twitterde op zondag 29-07-2012 om 15:20:29Wauw. Als je denigrerend seksisme kon eten, was Mart Smeets de oplossing voor alle voedseltekorten #OS2012 reageer retweet
Okee.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ook een keer, maar 5 sec later begon ie gewoon.
eh, wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:GielvdS twitterde op zondag 29-07-2012 om 15:20:29Wauw. Als je denigrerend seksisme kon eten, was Mart Smeets de oplossing voor alle voedseltekorten #OS2012 reageer retweet
Hij is wel erg negatief vandaag idd en nog onterecht ook, want Vos rijdt het hele stel er helemaal nog niet af.:')quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef TUFKAL het volgende:
Valt nog weinig van te zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef Maver24 het volgende:
Wordt moelijk zo voor vos of denken jullie anders?
Vind het allemaal een beetje tegenvallen. Zal lastig worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef Maver24 het volgende:
Wordt moelijk zo voor vos of denken jullie anders?
Dat ziet ze nu ook in, alleen jammer dat ze het allemaal zelf op moet knappen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef TheArt het volgende:
Ze mag zich hier niet laten verrassen. Kan een beslissend moment zijn.
Maar wat dacht je dan? Dat Vos een keer op de pedalen zou staan en dat de rest weg was?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het allemaal een beetje tegenvallen. Zal lastig worden.
Nee, maar de rest houdt het wel heel makkelijk bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dan? Dat Vos een keer op de pedalen zou staan en dat de rest weg was?
Misschien toch niet topfit door haar sleutenbeenbreuk een paar weken geledenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef marcodej het volgende:
Ik vind alleen van Vleuten wat tegenvallen. Vos moet nu gewoon alles doen.
Logisch ook, dat parcours is veel te weinig slopend. 2x extra Box Hill en alles zou uit elkaar liggen, maar dit is gewoon veel te weinig.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar de rest houdt het wel heel makkelijk bij.
Vos moet nu ook nog krachten verspillen aan het terughalen van rensters die aanvallen, dat zou v. Vleuten moeten doen.
Tuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Logisch ook, dat parcours is veel te weinig slopend. 2x extra Box Hill en alles zou uit elkaar liggen, maar dit is gewoon veel te weinig.
Ze is één van de betere sprinters.quote:
Nee hoor, zeker Olds kan hier goud pakken zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zou dat groepje gaan rijden voor vos? Dan rijden ze zichzelf naar de slachtbank
Zeker wel, maar is geen pure sprinter, dus met de allerbeste sprinters van het peloton aankomen is niet handig.quote:
Kan ze wel hoor. Ze wint geregeld tegen de allersnelsten van het peloton.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker wel, maar is geen pure sprinter, dus met de allerbeste sprinters van het peloton aankomen is niet handig.
Mart daarentegen te negatief over het NL team.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:42 schreef Szura het volgende:
Herbert is weer veel te optimistisch op voorhand
Zoals altijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:42 schreef Szura het volgende:
Herbert is weer veel te optimistisch op voorhand
Klopt, maar ze kan niet blijven zitten en gokken op haar eindsprint, want een zekerheid is dat niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
Kan ze wel hoor. Ze wint geregeld tegen de allersnelsten van het peloton.
Oja, ik zag 't eerst bijna niet.quote:
Daarom doet ze dit ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kan niet blijven zitten en gokken op haar eindsprint, want een zekerheid is dat niet.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Mart heeft gewoon een dik punt. Vos wordt zometeen derde vierde.
Ja, iedereen die ooit op een andere fiets dan een racefiets heeft gezeten kan goed sturen volgens Herbert.:')quote:
Ik volg nu alleen dit hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Kopgroep van 4, sec of 20 voorsprong, Vos in die kopgroep?
TheArt ik snap echt niet hoe jij meerdere sporten tegelijk kunt volgen, ik word al gek van F1 en wielrennen door elkaar
MTB/cyclocross?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, iedereen die ooit op een andere fiets dan een racefiets heeft gezeten kan goed sturen volgens Herbert.:')
Sturen en dalen hè, vergeet dat niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, iedereen die ooit op een andere fiets dan een racefiets heeft gezeten kan goed sturen volgens Herbert.:')
quote:
Soms nog verdomde moeilijk idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, probeer maar eens 5 uur vol te lullen
Ik heb me anders nog geen seconde verveeld bij de BBC.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, probeer maar eens 5 uur vol te lullen
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb me anders nog geen seconde verveeld bij de BBC.
BBC is echt een heel ander niveau dan vaak bij de NOS.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef kilon het volgende:
[..]
BBC moet je dan ook niet met NOS vergelijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is een hele anderen. Met een buikje.quote:
Waarom? Vos is 2x zo snel.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
V. Vleuten had in het kopgroepje moeten zitten.
Het is maar 22 seconden.quote:
Muhahaha die kwam Box Hill in nog geen drie jaar opquote:
Het is Lisanne Alquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is een hele anderen. Met een buikje.
twitter:marijnfietst twitterde op zondag 29-07-2012 om 15:47:12Shelley Olds heeft een sterke sprint en is enorm in vorm, maar wint doorgaans niet van Vos. Geen paniek, dus. reageer retweet
Maar ze rijden als maar verder weg, en zijn ook wel de sterkste vrouwen. Duitsland faalt weer zoals ij de mannenquote:
We zullen zien, geen idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat ze het redden?
Ik vrees dat Duitsland en Italië dit dicht gaan rijden.
ze is te dun voor het slachthuis hoor.quote:
Je hebt gelijk, 23 seconden nu.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar ze rijden als maar verder weg, en zijn ook wel de sterkste vrouwen. Duitsland faalt weer zoals ij de mannen
Daarom had ik dus liever gezien dat V. Vleuten de knechten van Teutenberg en Bronzini moe had gemaakt.quote:
Ze fiets verstandig kan ze nog winnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Nouja, zo voortreffelijk heeft v. Vleuten het niet gedaan vandaag.
Dank u voor deze tip.quote:
Maar van Vleuten had het niet afgemaakt in dit groepje waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom had ik dus liever gezien dat V. Vleuten de knechten van Teutenberg en Bronzini moe had gemaakt.
[img]quote:
Ze doet het nu slim, maar ze was te vaak afwezig naar mijn mening.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze fiets verstandig kan ze nog winnen.
Die andere Nederlanders ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze doet het nu slim, maar ze was te vaak afwezig naar mijn mening.
Moet gewoon zelf gaanquote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
Vos moet straks op alle aanvallen reageren?
Ik hoop dat ze al haar krachten niet verspeelt. Nu al.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
Vos moet straks op alle aanvallen reageren?
Denk het ook ja, goed sturen kan je nu wel goed gebruiken.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Slecht weer lijkt me in het voordeel van Vos.
In Beijing was het in haar nadeel, al kwam dat ook omdat ze juist op heel heet weer was voorbereid.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Slecht weer lijkt me in het voordeel van Vos.
Omdat die anderen het wel best vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom? Die gaan niet hard genoeg. Ze kunnen amper haar wiel houden.
Ze kan ook goed sturen, komt van het veldrijden, en fietsen in de modder is fietsen in de regen.quote:
Vos kan allesquote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze kan ook goed sturen, komt van het veldrijden, en fietsen in de modder is fietsen in de regen.
dat dus. vos is nu al kansloos als ze zo doorgaat...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef Cara het volgende:
Vos rijdt zichzelf helemaal kapot straks. Gaat die rus er met de overwinning van door.
Je ergert je wel snel he?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het is goed dat het nog maar 30 km is, anders ging ik dingen naar m'n tv gooien.
I knowquote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze kan ook goed sturen, komt van het veldrijden, en fietsen in de modder is fietsen in de regen.
Weet je hoe vaak Herbert heeft gezegd dat ze goed kan sturen? Letterlijk om de 5 km.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke bocht zo'n beetje jaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak Herbert heeft gezegd dat ze goed kan sturen? Letterlijk om de 5 km.
20-30 sec.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net weer in (na formule 1). Vos in kopgroep zie ik. Beetje op afstand?
De GPS is vervangen door een randomnumbergenerator, dus dat is niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net weer in (na formule 1). Vos in kopgroep zie ik. Beetje op afstand?
Ik hoor het al niet eens meer! Anders zap je naar de Belg of de BBC.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak Herbert heeft gezegd dat ze goed kan sturen? Letterlijk om de 5 km.
De Belg is niet meer live helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoor het al niet eens meer! Anders zap je naar de Belg of de BBC.
Tuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef Columbiafan het volgende:
Nu gaan de ploeggenotes van de Amerikaanse werken?
Nee. Want als ze lek rijd kan je 't wel vergeten.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef Mierenneuker. het volgende:
Iemand hier met verstand van wielrennen die ons een inschatting kan geven van hoe groot de kans is voor een overwinning van Vos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |