Mur en ik worden rijkquote:Op zondag 29 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ik wil denk niet weten waar het nu over gaat
Patent al aangevraagd?quote:
Het is al maandag op een deel in de wereldquote:
Hehe goed punt, die chinezen moeten het eerst aan de band worden gelegdquote:Op zondag 29 juli 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is al maandag op een deel in de wereld
Genoeg Chinezen om de techniek op uit te proberenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe goed punt, die chinezen moeten het eerst aan de band worden gelegd
Ze hebben de gewoonte alles na te makenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg Chinezen om de techniek op uit te proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar raken. Zij mij ook.Sexy fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoi Snarfquote:
Heb je een momentje van je tijd voor muhaha en mij? We hebben een geniaal idee, maar uiteraard wat investeerders nodig.quote:
Ik ben arm.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je een momentje van je tijd voor muhaha en mij? We hebben een geniaal idee, maar uiteraard wat investeerders nodig.
Lol.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben arm.
Maar ik heb wel een momentje. Voor jou altijd.
Happens everytimequote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben arm.
Maar ik heb wel een momentje. Voor jou altijd.
Vreetzakquote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
heb me net een enorme berg nasi weggegeten ... was zooo lekker!!
Bollie.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
heb me net een enorme berg nasi weggegeten ... was zooo lekker!!
Ik had ook wel iets gelust eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |