jammer joh, pan is leeg!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had ook wel iets gelust eigenlijk
Oeh, met een leuke kerel?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
en heb heel de nacht gedanst dus had ook wel een flinke maaltijd nodig haha
nee, ik huppelde subtiel wegquote:
Het was bijna 12 uur en je zou weer veranderen in Assepoester?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik huppelde subtiel wegen toen zei hij dat t niet zo goed was voor zn zelfvertrouwen
ghehe nee, hij was bezig met me versieren, maar had niet zoveel behoeftequote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was bijna 12 uur en je zou weer veranderen in Assepoester?
Dus weer iemand zijn hart gebrokenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee, hij was bezig met me versieren, maar had niet zoveel behoefteverder wel gewoon gezellige gasten hoor, was niet vervelend, maar maakte ff duidelijk dat hij niets moest hopen.
een vlaams hartje nog welquote:
Dat kanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee, hij was bezig met me versieren, maar had niet zoveel behoefteverder wel gewoon gezellige gasten hoor, was niet vervelend, maar maakte ff duidelijk dat hij niets moest hopen.
Snarf, jij moet gewoon gaan settelen. Dan kan je geen harten meer breken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik huppelde subtiel wegen toen zei hij dat t niet zo goed was voor zn zelfvertrouwen
hij vond me wel een beetje bijdehand jaquote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is nu dus afgeknapt op alle nederlandse vrouwen
ghehe ja eerst maar iemand tegen komen waarmee ik wil settlenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarf, jij moet gewoon gaan settelen. Dan kan je geen harten meer breken.
Jij? Daar kan ik mij niets bij voorstellenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij vond me wel een beetje bijdehand ja
Je hebt faxie toch al ontmoet?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja eerst maar iemand tegen komen waarmee ik wil settlen
Ik las slettenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja eerst maar iemand tegen komen waarmee ik wil settlen
Verdorie Kaneel deze vodka is wel echt heel erg bazig. En dat voor maar 15 euroquote:
Dat ding met die Cyrillische letters? Potverdomme man, waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie Kaneel deze vodka is wel echt heel erg bazig. En dat voor maar 15 euro
Кедровица heet 'ie trouwens. Gewoon hier bij de slijter, hij had het net nieuw binnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ding met die Cyrillische letters? Potverdomme man, waar heb je die vandaan?
meestal wel ja...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo netjes bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |