Heerlijk als mensen dat van zichzelf vinden, een soort semi-mysterieusheid creëren maar ondertussen al die informatie wel op internet delen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Even denken:
- Dat ik rommelig ben. Mijn kledingkamer is een hot mess. En ook als ik bij hem bleef liet ik gerust al mijn schoenen en kleding slingeren.
- Dat ik verwend ben. Als ik mijn zin niet krijg word ik boos en zorg ik wel dat ik hem krijg.
- Dat ik fel uit de hoek kon komen, vooral bij onbekende mensen. Als iemand in de bioscoop constant zat te kletsen liet ik het opstapelen tot ik er genoeg van kreeg en dan kon ik redelijk boos reageren. Dat vond hij altijd voorschut. Zelfde in restaurants en dergelijke, als de bediening niet goed was of de serveerster besloot om gasten te negeren.
- Dat ik altijd jongens achter me aan heb lopen die graag toch vrienden willen zijn ook al ben ik bezet![]()
- Dat ik comfortabel genoeg was bij zijn vrienden om ruzie met hun te maken als ik het ergens niet mee eens was.
- Dat ik veel agressiever en feller was dan hij, hij was de rustheid zelve. Maar dat vult elkaar wel aan.
- Dat ik enorm gesloten ben en nooit praat over persoonlijke dingen.
Zulke informatie prima, maar ik zou nooit zelf iemand opbellen om te praten over hele persoonlijke nare gebeurtenissen ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen dat van zichzelf vinden, een soort semi-mysterieusheid creëren maar ondertussen al die informatie wel op internet delen?
Niets denk ik.. Daar hebben we nooit over gesprokenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:08 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Naar aanleiding van het andere topic ''Wat vond je genant aan je ex''.
Eens kijken of we een beetje zelfkennis hebben hier. Wat denken jullie dat je ex over je zal zeggen?
Ik weet dat hij het wel genant vond als we bijvoorbeeld ergens wat gingen drinken en het duurde érg lang voor er een bestelling werd opgenomen, ik daar dan op een nogal op een botte manier wat van kon zeggen. Of ergens anders waar ik niet tevreden mee was en in discussie ging, hij altijd zn mond dicht hield.
Ik zei daar op een gegeven moment wat van en toen bleek hij zich dus een soort van me te schamen omdat ik meteen een grote mond opzette en hij zich daar niet zo prettig bij voelde
Hahaa dan pas je echt niet bij elkaar neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:29 schreef Caithlinn het volgende:
Hij vond me wisselvallig, sarcastisch en betweterig... Laatste 2 kloppen zeker (ga het niet eens ontkennen) en hij vond het genant omdat hij mijn sarcasme niet begreep. En tja, als je dan gaat denken dat alles wat ik zeg sarcastisch is gaat het ook niet meer goedkomen
Hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
- Dat ik comfortabel genoeg was bij zijn vrienden om ruzie met hun te maken als ik het ergens niet mee eens was.
Anoniem zonder zichtbaar door de grond te zakken, altijd fijn hoor...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen dat van zichzelf vinden, een soort semi-mysterieusheid creëren maar ondertussen al die informatie wel op internet delen?
herkenbaar maar dat boeit me vrij weinigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef Anne het volgende:
Mijn ex kon niet altijd tegen die kronkel in mijn kop.
Random voorbeeld wat me even zo gauw binnenschiet:
We staan in de file, ik zie rechts iemand nogal vaak onze kant opstaren/dromen en dus zwaai ik op een gegeven moment maar uitbundig.
En dan kreeg ik een sneer van links"Doe normaal!"
Hahaha, zo is mijn vriendin precies ook, op de ramstein, camobroek en kisten na.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:09 schreef Nies het volgende:
[..]
WTF?
OT; Als ik een oude spijkerbroek met legerkisten en een Rammstein-shirt an had wilde hij niet bij mij in de buurt lopen.
Vanwege het feit dat ik kan boeren als een bouwvaker heeft hij me drie maand niet durven voorstellen aan zijn moeder.
Dat ik een auto gebruik als auto en niet als kunstobject om alleen maar naar te kijken en te poetsen, en er dus nog wel eens een spatje modder op zou kunnen komen.
Dat als ik 's ochtendsvroeg wakker wordt snel mijn pantoffels of crocs aanschiet en zo mijn honden uitlaat.
En zo nog heel veel meer
Dat ik daadwerkelijk slimmer was dan hij vond hij niet genant maar eerder bedreigend...
Zo herkenbaar. Ik bewaar(de) altijd alle snoertjes van computers en dergelijke voor het geval dat ik ooit precies dat snoertje nodig hebquote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef saaw het volgende:
[..]
Haha misschien wel, het gaat alleen niet om schoenen en tassen
Wat een geforceerde interessantdoenerij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Even denken:
- Dat ik rommelig ben. Mijn kledingkamer is een hot mess. En ook als ik bij hem bleef liet ik gerust al mijn schoenen en kleding slingeren.
- Dat ik verwend ben. Als ik mijn zin niet krijg word ik boos en zorg ik wel dat ik hem krijg.
- Dat ik fel uit de hoek kon komen, vooral bij onbekende mensen. Als iemand in de bioscoop constant zat te kletsen liet ik het opstapelen tot ik er genoeg van kreeg en dan kon ik redelijk boos reageren. Dat vond hij altijd voorschut. Zelfde in restaurants en dergelijke, als de bediening niet goed was of de serveerster besloot om gasten te negeren.
- Dat ik altijd jongens achter me aan heb lopen die graag toch vrienden willen zijn ook al ben ik bezet![]()
- Dat ik veel agressiever en feller was dan hij, hij was de rustheid zelve. Maar dat vult elkaar wel aan.
- Dat ik enorm gesloten ben en nooit praat over persoonlijke dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |