WTF?quote:
Menselijkquote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Polarcat het volgende:
Blijft amusant om te zien hoe de helft van de mensen hier dingen neerzet die indirect gewoon bashes zijn op de ex-partner. Rationalisatie ten top.
Leg eens uit in kindertaal als je wil. Ik snap het niet echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Polarcat het volgende:
Blijft amusant om te zien hoe de helft van de mensen hier dingen neerzet die indirect gewoon bashes zijn op de ex-partner. In een topic waar het gaat over je eigen genante gedrag, dus implicerend dat dat niet-bestaand is. Rationalisatie ten top
Als jij een ijsje hebt gekocht van je gespaarde zakgeld, maar hij smaakt je niet echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Volgut het volgende:
[..]
Leg eens uit in kindertaal als je wil. Ik snap het niet echt.
Waarom maakte je het niet zelf uit dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Oh waar moet ik beginnen![]()
- Te zeikerig
- Te jaloers
- Investeerde totaal niet in een goede band met haar familie
- Weinig manieren ( als ik bij haar thuis was )
- Te passief
Komt omdat het me toen een goede oplossing leek om haar de relatie te laten beeindigen, waar ik dus maanden lang met bovenstaand gedrag bewust naartoe gewerkt heb..
Had me alleen even niet bedacht dat ik bij dat gezin voorgoed een slecht beeld achter zou latenKom ze nog vrijwel wekelijks tegen in de omgeving, ik hoor ze gewoon altijd denken : Heb je die loser weer
Ik kon dat toen gewoon echt niet... Weet niet wat het was want ik zag haar echt niet als mijn droomvrouw.. Maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om het uit te maken. Terwijl ik haar achteraf gezien op deze manier veel meer pijn heb gedaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 19:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Waarom maakte je het niet zelf uit dan?
Ik was te jaloers volgens hem. Was ik niet, maar als ik het wel was geweest zou het achteraf wel rechtvaardig zijn geweest.
Die kan er ook nog wel bij ja, verschrikkelijk.quote:
Dat ik de grootste klootzak allertijden ben en dat ze blij is van mij vanaf te zijn. En dat ze mij liefst nooit méér tegen zal komen. Dat ze hoopt dat ik een miserabel leven zal leiden en dat ik zal rotten in de hel.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:08 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Eens kijken of we een beetje zelfkennis hebben hier. Wat denken jullie dat je ex over je zal zeggen?
Ze had gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:17 schreef makila_avatar het volgende:
- Haar vader had terminaal kanker. Ze wilde mij maar om de 3 weken zien, omdat ze zoveel mogelijk tijd wilde spenderen met haar vader. Ik wilde dat ze méér tijd vrij zou maken voor mij en zij verweet mij egoïsme. Haar vader was immers ziek en daarmee moest ik rekening houden. Ik vond dit onterecht. Als je van elkaar houdt, wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn? Anders maak je het maar beter uit.
- ...
Alleen echte bazen zijn koosjer.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:34 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Dat ik de grootste klootzak allertijden ben en dat ze blij is van mij vanaf te zijn. En dat ze mij liefst nooit méér tegen zal komen. Dat ze hoopt dat ik een miserabel leven zal leiden en dat ik zal rotten in de hel.
Yep, het einde van onze relatie was helemaal niet koosjer. Het zat er héél dik op.
Ter info: Ze woonde nog in bij haar ouders. Dus jij vind het doodnormaal dat je dan je vriendje maar om de 3 weken wil zien omdat je vader zwaar ziek is? Ah wel merci sé. Maar goed, ieder zijn mening hierover.quote:
Ik denk niet dat het puur gaat om de tijd die wel of niet werd vrijgemaakt. Maar als je iemand die héél waardevol voor je is aan het verliezen bent, dan wil je wel wat steun en begrip van je vriendje. Een vriendje dat juist dan gaat lopen zeiken dat we bij elkaar moeten zijn 'omdat we van elkaar houden' terwijl ik even heel bewust bij mijn stervende vader wil zijn, scoort bij mij ook geen punten.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:46 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Ter info: Ze woonde nog in bij haar ouders. Dus jij vind het doodnormaal dat je dan je vriendje maar om de 3 weken wil zien omdat je vader zwaar ziek is? Ah wel merci sé. Maar goed, ieder zijn mening hierover.
En ja, mijn vader is ook overleden aan kanker, dus ik weet sinds kort ook, hoe dat da voelt. Ik heb ook elke week véél tijd vrijgemaakt voor mijn vader de laatste maanden maar dat wil niet zeggen dat je dan je relatie volledig moet verwaarlozen. Allé dat is mijn mening hierover.
Ja OK dat begrijp ik wélquote:Op maandag 30 juli 2012 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het puur gaat om de tijd die wel of niet werd vrijgemaakt. Maar als je iemand die héél waardevol voor je is aan het verliezen bent, dan wil je wel wat steun en begrip van je vriendje. Een vriendje dat juist dan gaat lopen zeiken dat we bij elkaar moeten zijn 'omdat we van elkaar houden' terwijl ik even heel bewust bij mijn stervende vader wil zijn, scoort bij mij ook geen punten.
Sowieso niet fair om ruzie te maken wanneer iemand zoiets doormaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:46 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Ter info: Ze woonde nog in bij haar ouders. Dus jij vind het doodnormaal dat je dan je vriendje maar om de 3 weken wil zien omdat je vader zwaar ziek is? Ah wel merci sé. Maar goed, ieder zijn mening hierover.
En ja, mijn vader is ook overleden aan kanker, dus ik weet sinds kort ook, hoe dat da voelt. Ik heb ook elke week véél tijd vrijgemaakt voor mijn vader de laatste maanden maar dat wil niet zeggen dat je dan je relatie volledig moet verwaarlozen. Allé dat is mijn mening hierover.
Daarvoor ben je vrouwquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef saaw het volgende:
Hoe mijn ex er over denkt weet ik eigenlijk niet maar mijn vriend vindt het wel gênant dat ik een geheugen als een zeef heb, een verschrikkelijke sloddervos ben, niet hou van dingen weggooien en dus kasten vol met rommel heb die 'misschien ooit nog wel nuttig zijn', nogal naïef ben als het neerkomt op de goedheid van de mens en belachelijk bezorgd en helpend kan doen naar mensen die ik amper ken.
Zijn ook meteen redenen dat ik ben hoe ik ben, en dus ook deels waarom hij me juist leuk vind
Haha misschien wel, het gaat alleen niet om schoenen en tassenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |