WTF?quote:
Menselijkquote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Polarcat het volgende:
Blijft amusant om te zien hoe de helft van de mensen hier dingen neerzet die indirect gewoon bashes zijn op de ex-partner. Rationalisatie ten top.
Leg eens uit in kindertaal als je wil. Ik snap het niet echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Polarcat het volgende:
Blijft amusant om te zien hoe de helft van de mensen hier dingen neerzet die indirect gewoon bashes zijn op de ex-partner. In een topic waar het gaat over je eigen genante gedrag, dus implicerend dat dat niet-bestaand is. Rationalisatie ten top
Als jij een ijsje hebt gekocht van je gespaarde zakgeld, maar hij smaakt je niet echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Volgut het volgende:
[..]
Leg eens uit in kindertaal als je wil. Ik snap het niet echt.
Waarom maakte je het niet zelf uit dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Oh waar moet ik beginnen![]()
- Te zeikerig
- Te jaloers
- Investeerde totaal niet in een goede band met haar familie
- Weinig manieren ( als ik bij haar thuis was )
- Te passief
Komt omdat het me toen een goede oplossing leek om haar de relatie te laten beeindigen, waar ik dus maanden lang met bovenstaand gedrag bewust naartoe gewerkt heb..
Had me alleen even niet bedacht dat ik bij dat gezin voorgoed een slecht beeld achter zou latenKom ze nog vrijwel wekelijks tegen in de omgeving, ik hoor ze gewoon altijd denken : Heb je die loser weer
Ik kon dat toen gewoon echt niet... Weet niet wat het was want ik zag haar echt niet als mijn droomvrouw.. Maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om het uit te maken. Terwijl ik haar achteraf gezien op deze manier veel meer pijn heb gedaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 19:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Waarom maakte je het niet zelf uit dan?
Ik was te jaloers volgens hem. Was ik niet, maar als ik het wel was geweest zou het achteraf wel rechtvaardig zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |