Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Op zondag 29 juli 2012 10:42 schreef Dr.Sexy het volgende: Nee een Kajak is een soort kano, dus je zat wel in een kano, maar in een kajak kano
Lekker verwarrend Ach, als ik de plaatjes op Google zie heb ik ook liever een kajak
Wel mooi. Wilde net even mijn fiets binnen zetten omdat ik dat vergeten was gisteren En ik woon niet in zo'n super buurt dus de kans op jatten is wat hoger hier. Nou.. ze hebben wel wat gejat. Mijn flesje spa blauw die ik op mijn snelbinder had Ding was helemaal ingewikkeld in die snelbinder, dus ze hebben wel moeite moeten doen om hem eruit te krijgen Eeeh, bedankt voor het niet doorsnijden van mijn snelbinder dan maar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op zondag 29 juli 2012 10:53 schreef gcjoel het volgende: Net lekker gelopen, Renate les 12! Moest 42 minuten lopen maar ik wilde graag 6km volmaken dus ben ietsje langer doorgegaan.
Op zondag 29 juli 2012 10:53 schreef gcjoel het volgende: Net lekker gelopen, Renate les 12! Moest 42 minuten lopen maar ik wilde graag 6km volmaken dus ben ietsje langer doorgegaan.
Ja. Ik tel nu niet meer hè? Normaal gesproken is dat wel genoeg, want het wordt diezelfde dag nog gewassen door mijn ma, maar nu was het nog niet klaar. Ik was wel aan het kijken voor nog een shirt, maar dat shirt dat ik nu in het zwart heb van Nike hebben ze niet (meer) in wit.
Als ik over een maand op mijzelf ga wonen moet ik nog wel 3 paar kleding kopen.
Edit: ja, ik wilde per se nog een wit shirt, voor de zonnige dagen. Maar dan wel zo'n compressie ding. Ik hou niet van loshangende kleding.
Ja. Ik tel nu niet meer hè? Normaal gesproken is dat wel genoeg, want het wordt diezelfde dag nog gewassen door mijn ma, maar nu was het nog niet klaar. Ik was wel aan het kijken voor nog een shirt, maar dat shirt dat ik nu in het zwart heb van Nike hebben ze niet (meer) in wit.
Als ik over een maand op mijzelf ga wonen moet ik nog wel 3 paar kleding kopen.
Edit: ja, ik wilde per se nog een wit shirt, voor de zonnige dagen. Maar dan wel zo'n compressie ding. Ik hou niet van loshangende kleding.
Koopzondag ftw
Nou, ik ging dus een wedstrijdje lopen en moest halverwege wandelen vanwege kramp middenrif blehhhhh! Ik roep altijd heel hard dat het een hardloopwedstrijd is, en geen wandelen tussendoor allowed. Maar goed, moest dus effies. Op einde even flink aangezet en toch nog weer wat tijd gesmokkeld. Al met al een matige 32 gelopen (5k).
Voortaan minder snel starten en nog vroeger ontbijten
and back jihaaaa! 2 minuten sneller dan afgelopen keer. veel minder warm ook nu, maar toch nog even pfff. hondje mee en 10.11 km in 59.35 het ging lekker. nergens last van en nog een keer gestopt voor 10 seconden voor een water refuel van het hondje.
Op zondag 29 juli 2012 11:43 schreef winterstorm666 het volgende: and back jihaaaa! 2 minuten sneller dan afgelopen keer. veel minder warm ook nu, maar toch nog even pfff. hondje mee en 10.11 km in 59.35 het ging lekker. nergens last van en nog een keer gestopt voor 10 seconden voor een water refuel van het hondje.
Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef Quoi het volgende: Nou, ik ging dus een wedstrijdje lopen en moest halverwege wandelen vanwege kramp middenrif blehhhhh! Ik roep altijd heel hard dat het een hardloopwedstrijd is, en geen wandelen tussendoor allowed. Maar goed, moest dus effies. Op einde even flink aangezet en toch nog weer wat tijd gesmokkeld. Al met al een matige 32 gelopen (5k).
Voortaan minder snel starten en nog vroeger ontbijten
Heb je al kunnen analyseren hoe hard/te hard je ging in het begin? Want dan kan je voor de volgende keer echt een inschatting maken
Op zondag 29 juli 2012 11:43 schreef winterstorm666 het volgende: and back jihaaaa! 2 minuten sneller dan afgelopen keer. veel minder warm ook nu, maar toch nog even pfff. hondje mee en 10.11 km in 59.35 het ging lekker. nergens last van en nog een keer gestopt voor 10 seconden voor een water refuel van het hondje.
Heb je al kunnen analyseren hoe hard/te hard je ging in het begin? Want dan kan je voor de volgende keer echt een inschatting maken
Nee helaas, had mijn horloge niet om. Het is een snelle wedstrijd en wilde eens wat sneller starten, maar wordt meteen afgestraft. Ik denk dat ik rond de 6.00 startte, terwijl ik normaal rustig opbouw (6.30) en dan sneller ga lopen. Heb de laatste 500m trouwens rond de 5.00 gelopen, denk ik sommige mensen WIL je niet voor je laten finishen
Nee helaas, had mijn horloge niet om. Het is een snelle wedstrijd en wilde eens wat sneller starten, maar wordt meteen afgestraft. Ik denk dat ik rond de 6.00 startte, terwijl ik normaal rustig opbouw (6.30) en dan sneller ga lopen. Heb de laatste 500m trouwens rond de 5.00 gelopen, denk ik sommige mensen WIL je niet voor je laten finishen
Vind wandelen tijdens een wedstrijd zo'n blamage
Achja, je zoekt altijd je limiet en van inschattingsfouten leer je gewoon van Volgende keer start je gewoon iets rustiger en vlam je vervolgens naar de finish.
Achja, je zoekt altijd je limiet en van inschattingsfouten leer je gewoon van Volgende keer start je gewoon iets rustiger en vlam je vervolgens naar de finish.
Nou, ik heb pas 1 officiële wedstrijd gelopen. Maar tijdens trainingen kan ik precies zien hoe hard ik loop + hartslag dus ik heb snel een idee of ik wel/niet goed bezig ben qua tempo
Op zondag 29 juli 2012 12:28 schreef Don_Vanelli het volgende: 12 uur door de efteling slenteren is echt bagger, heb nu nog vermoeide voeten na 11 uur slaap
Holy crap Voetenbad!!
ach ja, ik wilde vanavond nog een duurloop doen. Ik gebruik die vermoeidheid maar als excuus om de hele dag op de bank te mogen liggen en olympische spelen te kijken
Op zondag 29 juli 2012 12:28 schreef Don_Vanelli het volgende: 12 uur door de efteling slenteren is echt bagger, heb nu nog vermoeide voeten na 11 uur slaap
Je moet ook niet alleen door het Sprookjesbos rennen!