Ik bedoel het niet lullig, maar alle jaren boven de 40 zijn eigenlijk een geschenk. De mens is nooit gebouwd op ouder worden dan pakweg 40.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef makila_avatar het volgende:
Ik ben niet zo gelukkig.
1. Iedereen die ik lief heb gaat na een tijdje dood. Eerst mijn zus (amper 37 jaar), en deze maand mijn vader (amper 68 jaar). Van mijn oorspronkelijke familie is 2 op 5 (mij inbegrepen) reeds dood én ik ben zelf nu amper 37 hé?
2. Ik heb nog steeds géén eigen huis, door omstandigheden, hier kan ik niet gelukkig om zijn
3. Mijn vrouw wil maar niet zwanger geraken
4. Ik heb géén tuin
...
Hoe kan je dan gelukkig zijn hé?
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar alle jaren boven de 40 zijn eigenlijk een geschenk. De mens is nooit gebouwd op ouder worden dan pakweg 40.
Je buren zijn dinosauriers?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar alle jaren boven de 40 zijn eigenlijk een geschenk. De mens is nooit gebouwd op ouder worden dan pakweg 40.
Xd inderdaad zegquote:
Wat een onzin, in 1900 was gemiddelde leeftijd al 47 jaar (ok wel in de vs)quote:Op maandag 30 juli 2012 10:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:32 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Zijn wij dan te verwend met alle "rijkdom" om ons heen kun je je afvragen..
Alles kan beter, maar moeten we nou echt zo denken?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
An sich wel, al kan het altijd beter natuurlijk.
Mwah een vaste baan, en een leuke vriendin zou het wel afmaken denk ik. Dan ben ik helemaal gelukkig.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alles kan beter, maar moeten we nou echt zo denken?
Misschien is het wel beter om gewoon tevreden zijn met wat we hebben.
Mensen krijgen nooit genoeg van iets
Maar hoe kunnen sommigen mensen, in thailand bijvoorbeeld, super gelukkig zijn terwijl ze dat ook niet hebben? Ze weten gewoon niet beter.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mwah een vaste baan, en een leuke vriendin zou het wel afmaken denk ik. Dan ben ik helemaal gelukkig.
En een andere woning.
Wat mis je dan?quote:
jouquote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen sommigen mensen, in thailand bijvoorbeeld, super gelukkig zijn terwijl ze dat ook niet hebben? Ze weten gewoon niet beter.
Ligt aan jouw instelling dan toch..
[..]
Wat mis je dan?
De meeste mensen hebben een vriend(in) en ze hebben een eigen stek (krot in sloppenwijk, paleis, maakt niet uit).quote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen sommigen mensen, in thailand bijvoorbeeld, super gelukkig zijn terwijl ze dat ook niet hebben? Ze weten gewoon niet beter.
Ligt aan jouw instelling dan toch..
[..]
Wat mis je dan?
De clou zit hem volgens mij in tevreden zijn met wat je hebt maar toch doorvechten voor iets beters. Want hoe mooi het ook is om te genieten van wat je hebt, gepassioneerd ergens voor gaan is ook prachtig. Beseffen dat gelukkig zijn niet het einddoel is, maar dat het in de tussentijd ook fijn leven moet zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alles kan beter, maar moeten we nou echt zo denken?
Misschien is het wel beter om gewoon tevreden zijn met wat we hebben.
Mensen krijgen nooit genoeg van iets
Ja, maar ook veel en veel meer mensen worden mishandeld door hun eigen vriend/vriendin.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een vriend(in) en ze hebben een eigen stek (krot in sloppenwijk, paleis, maakt niet uit).
Met mij gaat het, maar zijn de mensen in Thailand nou gelukkig of ongelukkig? Ik kan dat niet halen uit jouw post.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ook veel en veel meer mensen worden mishandeld door hun eigen vriend/vriendin.
Daarbij, meesten leven in een krot.
Zou jij dan gelukkig zijn?
Het is dat ze niet beter weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |