Ik bedoel het niet lullig, maar alle jaren boven de 40 zijn eigenlijk een geschenk. De mens is nooit gebouwd op ouder worden dan pakweg 40.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef makila_avatar het volgende:
Ik ben niet zo gelukkig.
1. Iedereen die ik lief heb gaat na een tijdje dood. Eerst mijn zus (amper 37 jaar), en deze maand mijn vader (amper 68 jaar). Van mijn oorspronkelijke familie is 2 op 5 (mij inbegrepen) reeds dood én ik ben zelf nu amper 37 hé?
2. Ik heb nog steeds géén eigen huis, door omstandigheden, hier kan ik niet gelukkig om zijn
3. Mijn vrouw wil maar niet zwanger geraken
4. Ik heb géén tuin
...
Hoe kan je dan gelukkig zijn hé?
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar alle jaren boven de 40 zijn eigenlijk een geschenk. De mens is nooit gebouwd op ouder worden dan pakweg 40.
Je buren zijn dinosauriers?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar alle jaren boven de 40 zijn eigenlijk een geschenk. De mens is nooit gebouwd op ouder worden dan pakweg 40.
Xd inderdaad zegquote:
Wat een onzin, in 1900 was gemiddelde leeftijd al 47 jaar (ok wel in de vs)quote:Op maandag 30 juli 2012 10:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:32 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Zijn wij dan te verwend met alle "rijkdom" om ons heen kun je je afvragen..
Alles kan beter, maar moeten we nou echt zo denken?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
An sich wel, al kan het altijd beter natuurlijk.
Mwah een vaste baan, en een leuke vriendin zou het wel afmaken denk ik. Dan ben ik helemaal gelukkig.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alles kan beter, maar moeten we nou echt zo denken?
Misschien is het wel beter om gewoon tevreden zijn met wat we hebben.
Mensen krijgen nooit genoeg van iets
Maar hoe kunnen sommigen mensen, in thailand bijvoorbeeld, super gelukkig zijn terwijl ze dat ook niet hebben? Ze weten gewoon niet beter.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mwah een vaste baan, en een leuke vriendin zou het wel afmaken denk ik. Dan ben ik helemaal gelukkig.
En een andere woning.
Wat mis je dan?quote:
jouquote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen sommigen mensen, in thailand bijvoorbeeld, super gelukkig zijn terwijl ze dat ook niet hebben? Ze weten gewoon niet beter.
Ligt aan jouw instelling dan toch..
[..]
Wat mis je dan?
De meeste mensen hebben een vriend(in) en ze hebben een eigen stek (krot in sloppenwijk, paleis, maakt niet uit).quote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen sommigen mensen, in thailand bijvoorbeeld, super gelukkig zijn terwijl ze dat ook niet hebben? Ze weten gewoon niet beter.
Ligt aan jouw instelling dan toch..
[..]
Wat mis je dan?
De clou zit hem volgens mij in tevreden zijn met wat je hebt maar toch doorvechten voor iets beters. Want hoe mooi het ook is om te genieten van wat je hebt, gepassioneerd ergens voor gaan is ook prachtig. Beseffen dat gelukkig zijn niet het einddoel is, maar dat het in de tussentijd ook fijn leven moet zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alles kan beter, maar moeten we nou echt zo denken?
Misschien is het wel beter om gewoon tevreden zijn met wat we hebben.
Mensen krijgen nooit genoeg van iets
Ja, maar ook veel en veel meer mensen worden mishandeld door hun eigen vriend/vriendin.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een vriend(in) en ze hebben een eigen stek (krot in sloppenwijk, paleis, maakt niet uit).
Met mij gaat het, maar zijn de mensen in Thailand nou gelukkig of ongelukkig? Ik kan dat niet halen uit jouw post.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ook veel en veel meer mensen worden mishandeld door hun eigen vriend/vriendin.
Daarbij, meesten leven in een krot.
Zou jij dan gelukkig zijn?
Het is dat ze niet beter weten
is zo moeilijk om een boom op je balkon te hebben (huisje boompje beestje natuurlijk)quote:Op maandag 30 juli 2012 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met een tuin?
Speelt dat zo'n grote rol in het gelukkig zijn?
Ik heb niet eens een balkon maar daar word ik niet ongelukkig van
Nee joh, gewoon een klein boompje nemen:quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
is zo moeilijk om een boom op je balkon te hebben (huisje boompje beestje natuurlijk)
Grappig dat mijn situatie er niks ten onder aan doet, maar mijn gevoel van geluk zich vaak op een hele ander punt van het ''gelukkig zijn spectrum'' bevindt.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Daniane het volgende:
Ik ben een gelukkig mens.
Net mijn HAVO afgerond, en ga nu beginnen aan de HBO opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Heb een nieuw baantje als oproepkracht bij het stadscafé hier, en moet nog 1 keer meelopen en als het me dan bevalt heb ik een baantje bij een weekendopvang voor verstandelijk beperkten! Allemaal heel leuk dus! Verder leuke vrienden om me heen en kan gelukkig ook op velen bouwen. En heb een hele goede band met mijn oudersDus dat is ook heel erg fijn! En mijn zelfvertrouwen is ook verbeterd ten opzichte van vroeger. Ik mag er zijn.
en jullie ook allemaal
Wat liefquote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Daniane het volgende:
Ik ben een gelukkig mens.
Net mijn HAVO afgerond, en ga nu beginnen aan de HBO opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Heb een nieuw baantje als oproepkracht bij het stadscafé hier, en moet nog 1 keer meelopen en als het me dan bevalt heb ik een baantje bij een weekendopvang voor verstandelijk beperkten! Allemaal heel leuk dus! Verder leuke vrienden om me heen en kan gelukkig ook op velen bouwen. En heb een hele goede band met mijn oudersDus dat is ook heel erg fijn! En mijn zelfvertrouwen is ook verbeterd ten opzichte van vroeger. Ik mag er zijn.
en jullie ook allemaal *O*
oh ja... die heb ik wel (wel de tweede al, eerste is doodgegaanquote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een klein boompje nemen:
[ afbeelding ]
Care to share waarom je dan niet gelukkig bent?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee. Subjectief niet en objectief niet.
Bepaalde gebeurtenissen, psychische en lichamelijke gezondheid, etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Care to share waarom je dan niet gelukkig bent?
Ah oke, vervelend. Denk je dat het in de toekomst nog wel verbeterd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bepaalde gebeurtenissen, psychische en lichamelijke gezondheid, etc.
De meeste dingen niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, vervelend. Denk je dat het in de toekomst nog wel verbeterd?
Dat zijn voornamelijk de lichamelijke dingen zeker?quote:
Nee, ook de psychische.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk de lichamelijke dingen zeker?
Objectief ben ik tevreden, al helemaal vergeleken met vroeger, al hoor ik van andere mensen dat ik eigenlijk niet veel hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 05:29 schreef vera166 het volgende:
Beetje. Heb niet zoveel om ongelukkig te zijn.
Na veel mislukte jongens (ja ik ben 16 maar ik heb wel gevoel) heb ik eindelijk een vriend met veel geduld die me van al mn rare denkbeelden af helpt. Heb net m'n havo diploma, ga nu 2 jaar vwo doen.. heb een leuk bijbaantje.
Ben nu op een super vakantie omdat ik mn havo diploma heb gehaald, heb een leuke familie.
Vrienden valt alleen tegen en die stellen me constant teleur. Allemaal niet betrouwbaar en allemaal even schijnheilig, of gestoord. En dat is een grote factor, ik baal er hard van.
Bijzonder topic A-J.. ben jij gelukkig?of is die vraag al gesteld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |