quote:Op zondag 29 juli 2012 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Is dat D'Ambrosio bij Sky Sports als co-commentator bij de GP2?
Goeie move van Valsecchi, en dat zonder 4 wielen buiten de baanquote:
Nope, ook niet echt regen verwacht toch? Misschien wat lichte regen eind van de middag.quote:
Snap de strategie van het team ook niet. Ze hadden in de afgelopen races ook zeer veel last van de slijtende banden. Waarom ga je dan van start op de softs?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Goeie move van Valsecchi, en dat zonder 4 wielen buiten de baan
dat hoort bij Kalff toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:27 schreef JohnB52 het volgende:
En RTL sluit weer af zonder de uitslag te laten zien....
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:27 schreef JohnB52 het volgende:
En RTL sluit weer af zonder de uitslag te laten zien....
Hoeveel sec achterstand had GvdG?
Echt dramatisch inderdaad. Ik ging op tv kijken, dus ik had alleen de mogelijkheid om naar RTL7 te kijken, maar die Kalff is echt een irritante commentator. Als iemand iets anders doet dan hij zegt, dan is diegene dom of zwak bezig. Of toen Ericsson problemen had, toen "zakte hij weer door het ijs", terwijl Kalff niet eens wist wat er was gebeurd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:11 schreef Haarklip het volgende:
Dat commentaar van KalffSky commentaar is zoveel beter
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:50 schreef Stiggie het volgende:
Als je Kalff hoort ben je blij dat Olav bestaat
Kijk de GP van Brazilië 2007 nog eens terug, waar Massa hem hielp... dat heeft Kimi vast ook gedaan een jaar later, toen Massa(!) kans had op een wereldtitel.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef MoriniStylr het volgende:
+ dat Raikkonen alleen rijd voor zichzelf en geen 2e rijder zal willen worden.
Lijkt me heel stug, Di Montezemelo mag hem nietquote:Op zondag 29 juli 2012 12:23 schreef Nober het volgende:
Kimi naar Ferrari?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/101607
twitter:LewisHamilton twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:41:54Me & @alo_oficial...happy birthday man! http://t.co/y3ELnPBh reageer retweet
twitter:alo_oficial twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:43:12@LewisHamilton thanks man..!!
) reageer retweet
Dat is punt 1, punt 2 is dat Raikkonen zelf ook niet meer terug wil zoals aangehaald in het artikel. Onzin geruchten gebaseerd op niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me heel stug, Di Montezemelo mag hem niet
Geen PS3, Wii of oude Xbox1 thuis? Anders ken ik wel een oplossing daarvoorquote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net nu ik alle reclame weggeklikt heb op vipbox.
Nope. Een oplossing is ook niet echt nodig, ik kijk er toch zelden naar. De race kijk ik ook gewoon weer op tv.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen PS3, Wii of oude Xbox1 thuis? Anders ken ik wel een oplossing daarvoor
Inderdaad ja. Ik moet die in de explorer bekijken en daarop heb ik niks ingesteld, maar wat een boel reclame is er dan in 1 keer.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net nu ik alle reclame weggeklikt heb op vipbox.
Vertel!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen PS3, Wii of oude Xbox1 thuis? Anders ken ik wel een oplossing daarvoor
http://website.navi-x.org/quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Kleine tip voor mensen met een mediacenter/gameconsole die stof staat te vangen tijdens streams:
Was eens op onderzoek gegaan om mijn ''aangepaste'' Xbox1 als flashplayer voor de VT-streams te gebruiken. Nu ben ik uitgekomen bij Navi-X. Dat is een script die gebruikt kan worden in XBMC op de originele Xbox. Maar ook een plugin voor de PS3, Wii en andere Media Centers.
De plugin bevat oa. de Sky sports F1 stream, maar ook meerdere motorsport kanalen. Eigenlijk biedt de plugin nog veel meer interessante zaken maar ik weet niet of die zo uitgebreid in dit topic besproken moeten worden![]()
Maar waar het om gaat is dat je dan de vrije trainingen, GP2 en andere autosport gewoon via je TV kan kijken dmv dezelfde stream als Vipbox![]()
thanks! ga t ff uitzoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://website.navi-x.org/
http://code.google.com/p/navi-x/
[..]
Maar toen was Kimi bij voorbaat al kansloos om de titel te winnen. Ik bedoel alleen dat Kimi niet tekent als 2e coureur.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk de GP van Brazilië 2007 nog eens terug, waar Massa hem hielp... dat heeft Kimi vast ook gedaan een jaar later, toen Massa(!) kans had op een wereldtitel.
quote:Pit to Jenson: “Tyre info, all quick cars are on Option, except WEB who is on Prime.”
Grosjean wil vast wel aan die wens gaan voldoen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:01 schreef Stiggie het volgende:
Zo... ben ik de bui dat ik zeg dat weer eens een dikke crash leuk zou zijn. Is me te lang terug
En anders heb je Maldonado wel die iemand een bandenstapel in wil duwenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Grosjean wil vast wel aan die wens gaan voldoen.
Dat ie Lewis er maar af ketst.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Grosjean wil vast wel aan die wens gaan voldoen.
Vergne maakt daar ook nog een goeie kans opquote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En anders heb je Maldonado wel die iemand een bandenstapel in wil duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |