Je datum klopt niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je merkt heel snel of je zoiets hebt:
[ afbeelding ]
Wat je trouwens ook kunt doen is een antivirusprogramma installeren en daarmee scannen. Alhoewel dat mijns inziens overkill is, weet je in ieder geval of je geïnfecteerd bent of niet. (Mits het programma de schadelijke software oppakt, natuurlijk.)

Jij hebt je android niet geroot? Loser.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke versie van Android ziet er dan zo uit? Of is dat zo'n rom/geroot ding?

quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt je android niet geroot? Loser.

Firmware downgraden van Gingerbread naar Froyo.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je het niet uitleggen aan me in een pm, zo stap voor stap in Jip en Janneke-taal?

eh tfoee hoe dan ? Kan toch niet heksen.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Firmware downgraden van Gingerbread naar Froyo.
Vervolgens rooten en via boot naar recovery gaan om Dalvik Cache te wipen.
Vervolgens een rom flashen.

Ik ga een uitleg voor je zoekenquote:Op maandag 30 juli 2012 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eh tfoee hoe dan ? Kan toch niet heksen.

Hm. Ik heb even gezocht op XDA naar manieren om te rooten, maar heb geen duidelijke werkende tutorial kunnen vinden. Morgen maar eens verder kijken.quote:

Advanced Ace Hack Kitquote:Op maandag 30 juli 2012 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik heb even gezocht op XDA naar manieren om te rooten, maar heb geen duidelijke werkende tutorial kunnen vinden. Morgen maar eens verder kijken.
Ik heb liever de gewone Android ICS UI. Maar Sense > Touchwiz inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef Fendy het volgende:
Crosspostje uit het S3 topic:
Nu een paar dagen met mijn S3 aan het spelen, maar ik moet heel eerlijk zeggen, HTC Sense wint het dik van de UI van de S3, meer gebruiksgemak, mooier te customizen, betere widgets, veel intuitiever
Ik kom van een Desire HD, wat nog een verouderde versie is ook, maar toch is Sense echt beter dan dat touchwiz in mijn optiek...

Die methode lijkt simpeler dan al die andere methodes die ik tot nu toe heb gezien!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Advanced Ace Hack Kit
http://www.xda-developers(...)t-the-htc-desire-hd/
[..]
Ik heb liever de gewone Android ICS UI. Maar Sense > Touchwiz inderdaad

Toch zou dat mijn gekozen opvolger zijn, had ik die via werk kunnen bestellen. Nu zit ik met die gare S3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren een One X in de handen gehad en ik maar denken dat mijn DHD al groot was; de One X gaat nog een stapje verderdie gaat denk ik echt, echt niet in m'n broekzak passen, DHD gaat nu vaak net

afgezien van geen Sense bevalt de SG3 wel tot nu toe?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Fendy het volgende:
[..]
Toch zou dat mijn gekozen opvolger zijn, had ik die via werk kunnen bestellen. Nu zit ik met die gare S3

Jawel hoor, ik zeurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van geen Sense bevalt de SG3 wel tot nu toe?

Het scheelt maar weinigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
SG3 = 4,8" AMOLED
One X = 4,7" Super LCD
de SG3 is nog groter![]()

hmmm, inderdaad slechts 2,24 x 0,7 x -/- 0,3 en 3g verschilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het scheelt maar weinig
S3 136,6 x 70,6 x 8,6 mm, 133 g
One X 134,36 x 69,9 x 8,9 mm 130g

Ik zou blind voor de One X gaan. Veel mooiere UI...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, inderdaad slechts 2,24 x 0,7 x -/- 0,3 en 3g verschil
wordt wellicht nog lastige keuze!!

maar niet te krijgen via werk, dus maar een SG3?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zou blind voor de One X gaan. Veel mooiere UI...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |