ik vind sport bh's zo kut zittenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Sportbeha's snachts/savonds is wel een aanrader zit comfortabeler dan normale met beugels
ONZ is leuker.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:01 schreef Paul het volgende:
Maar eigenlijk is BenH nachtbagger en ONZ toch hetzelfde?
Ben je niet goed, stel je voor er komt nog visite en jij draagt een plain t shirt zonder bhquote:
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:01 schreef Paul het volgende:
Maar eigenlijk is BenH nachtbagger en ONZ toch hetzelfde?
Communityquote:Op zondag 29 juli 2012 02:02 schreef Dimens het volgende:
Deze wordt het want ik heb een leuk gifje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:02 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
dan trek je een bh aanquote:Op zondag 29 juli 2012 02:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ben je niet goed, stel je voor er komt nog visite en jij draagt een plain t shirt zonder bh
Doe ik nu ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:04 schreef wietparkiet het volgende:
Pumpin so much bass motherfuckers goin deaf
Ooit.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wees eens zo zelfverzekerd en stuur eens een foto van jou. Dan is mijn dag ook weer goed.
Trek die uit danquote:Op zondag 29 juli 2012 02:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind sport bh's zo kut zitten
Ah toe nouquote:Op zondag 29 juli 2012 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een video van de meet van laatst, maar die ga ik dus niet posten
stuur hem even via WA naar mij danquote:Op zondag 29 juli 2012 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een video van de meet van laatst, maar die ga ik dus niet posten
Zijn deze mensen ontoerekeningsvatbaar?quote:
Laten we het zo zeggen, er zijn dan 2 fokkers aan het zingen maar zullen het niet tof vinden als ik die ga postenquote:
Ja geliefd topic om te openen ofzo?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet dat ik een neuk geef. Maar wtf 4 stuks?
welke sport doe je?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb ze alleen aan met sporten anders
Wat voor sporten doe je dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb ze alleen aan met sporten anders
Je maakt me echt ontzettend nieuwsgierig. Donker haar en blauwe ogen. Daar heb ik een zwak voor.quote:
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, er zijn dan 2 fokkers aan het zingen maar zullen het niet tof vinden als ik die ga posten
wie nietquote:Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik sport elke avond met mijn rechteraarm
Verwacht maar niet te veel. Dadelijk valt het tegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je maakt me echt ontzettend nieuwsgierig. Donker haar en blauwe ogen. Daar heb ik een zwak voor.
nicequote:Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
5 x per week hardlopen en in de winter kunstschaats ik
De verwachting die ik heb van meisjes op FOK! is sowieso al niet zo hoog. Meestal valt het allemaal ontzettend mee en iemand met donker haar en blauwe ogen heeft sowieso al een voorsprong.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verwacht maar niet te veel. Dadelijk valt het tegen.
Kunstschaatsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
5 x per week hardlopen en in de winter kunstschaats ik
Die tietjes zitten bijna in haar strot.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:09 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Dimmie, niet voorovergebogen.
Matig.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:09 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Dimmie, niet voorovergebogen.
Ik heb dr msn als je wilt dan niet :Squote:
het valt mij op dat vrouwen op zulke plaatjes altijd een te kleine bh aan hebbenquote:
Is van een Koreaans liedje. Zuid Koreaquote:Op zondag 29 juli 2012 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met een Aziatische ondertitel en zo. Zou kunnen.
Zijn psychiatrische patiëntenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Zijn deze mensen ontoerekeningsvatbaar?
Zo'n fan van Zuid Korea en dan geen Samsung of LG?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is van een Koreaans liedje. Zuid Korea
Spreek met haar af.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:13 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb het meisje gevonden waar ik jaren geleden verliefd op was.
Als marloes coenen of ronda roussey niet meedoen kijk ik nooitquote:Op zondag 29 juli 2012 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn psychiatrische patiënten
Ben je ook Invicta aan het kijken?
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
het valt mij op dat vrouwen op zulke plaatjes altijd een te kleine bh aan hebben
LGquote:Op zondag 29 juli 2012 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n fan van Zuid Korea en dan geen Samsung of LG?
Doe je die opleiding?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] wel zo dan he stelletje viezerikken
LG televisies doen het anders erg goed. Mobiele telefoons zijn wel om te huilen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LG_ naaah iPhone vind ik veel fijner.
nikker je heb een shirt waar beveiliging opstaatquote:
tja het is ook best wel logisch want dan puilen je borsten uit maar ik stoor mij er wel in stilte altijd aanquote:
Ik heb het net aangezet maar ik verwacht er niet veel vanquote:Op zondag 29 juli 2012 02:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als marloes coenen of ronda roussey niet meedoen kijk ik nooit
Kloptquote:Op zondag 29 juli 2012 02:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nikker je heb een shirt waar beveiliging opstaat
Van mij mag het ook wat minder.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja het is ook best wel logisch want dan puilen je borsten uit maar ik stoor mij er wel in stilte altijd aan
kquote:Op zondag 29 juli 2012 02:16 schreef Oceanview het volgende:
Nu ga ik slapen, morgen moet ik een pokkeind rijden.
Dikke tetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:02 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is van een Koreaans liedje. Zuid Korea
Tering, dit doet ook meequote:Op zondag 29 juli 2012 02:15 schreef ChesterPerry het volgende:
vrouwen in vechtsport zijn saai, straatgevechten zijn leuker met chicks
Ja dat zijn net 2 mannen, marloes en ronda, tate zijn milfsquote:Op zondag 29 juli 2012 02:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tering, dit doet ook mee
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Thx, kon ik eerst niet vanwege Belgie. Kwam er pas achter dat je per sms kon betalenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:19 schreef Oceanview het volgende:
Dimens, ik zag deze net terug, ik moest denken aan de reacties.Was lachen moeten we vaker doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was positief. Iedereen was op je aan het wachten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Men noemt dat ook wel timing
[..]
Niet gaan haten hoor
kpop is Korean pop?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 op de 300 mensen vinden kpop leuk lijkt het wel.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:19 schreef Oceanview het volgende:
Dimens, ik zag deze net terug, ik moest denken aan de reacties.Da's in het sexmuseum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dan gewoon; "quote:Op zondag 29 juli 2012 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar wel zegmaar dat je zegt van, "[ afbeelding ] Dikke tetten."
goeie tieten." want dat zijn het.
Ze wilde eerst bovenop zitten 'Ja hij past wel' en maar huilen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen toen ze erop ging proberen te zitten.
Oja begrijpelijk natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendinnetje wilde al naar huis en die was de bob dus.
[..]
Hai oerbeer
"quote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon; "[ afbeelding ] goeie tieten." want dat zijn het.
goeie tieten." want dat zijn het.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze wilde eerst bovenop zitten 'Ja hij past wel' en maar huilen.
Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was positief. Iedereen was op je aan het wachten.
Snowwwwquote:
Lastig lastig, net wat je van users verwaht denk ikquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"[ afbeelding ] goeie tieten." want dat zijn het.
Zonder jou is nachtbagger niet compleet denk ik zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Snowwww![]()
[..]
Lastig lastig, net wat je van users verwaht denk ik
Impossibru.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef ChesterPerry het volgende:
kan het eigenlijk 1 nachtbagger niet over tieten gaan?
waarom zou je dat willenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Zelf vrouwen willen tieten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Ah dan ben ik blij om weer aanwezig te zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonder jou is nachtbagger niet compleet denk ik zo.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan ben ik blij om weer aanwezig te zijn
Ik en krul hebben er geen moeite mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef ChesterPerry het volgende:
omdat ik dat denigrerend en vrouwonvriendelijk vind
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze wilde eerst bovenop zitten 'Ja hij past wel' en maar huilen.
Zo weid is ze ook weer niet dat hadden we haar nog gezegd. MAar ze moest het zo nodig proberen natuurlijk. Heheh helemaal bloeden ik denk dat ze er nog wel een paar dagen last van heeft gehad.quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik en krul hebben er geen moeite mee.
quote:
Was leuke meet moeten we nog een keer doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was een meet van Dimens, Dromenvangertje en ik.
Koppig kind ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Zo weid is ze ook weer niet dat hadden we haar nog gezegd. MAar ze moest het zo nodig proberen natuurlijk. Heheh helemaal bloeden ik denk dat ze er nog wel een paar dagen last van heeft gehad.
Kaartje is wel duur voor die museum man.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was leuke meet moeten we nog een keer doen.
Sorry de volgende keer wacht ik er ng wel even meequote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdorie ik hoopte dat ie daar voorlopig nog niet achter zou komen.
Daarom positief dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan ben ik blij om weer aanwezig te zijn
De volgende keer gaan we naar de tieten en penis van Den Haag. Eens kijken of ze daarop kan zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kaartje is wel duur voor die museum man.
Hmmf.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we naar de tieten en penis van Den Haag. Eens kijken of ze daarop kan zitten.
Ik snap hetttquote:
Bbqqqqqqquote:
Dankjewel, nu moet ik weer wachten tot de volgende nieuweling.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry de volgende keer wacht ik er ng wel even mee
Reistip: Kaboutertje Buttplug.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we naar de tieten en penis van Den Haag. Eens kijken of ze daarop kan zitten.
Geloof er niks vanquote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap hettt
[..]
Bbqqqqqq
[..]
Dankjewel, nu moet ik weer wachten tot de volgende nieuweling.
Die past sowieso. Dat is toch geen uitdaging meer voor Dromenvangertje?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Reistip: Kaboutertje Buttplug.
[ afbeelding ]
Wat een sletquote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Effe een korte samenvatting; wat is er gebeurd?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Da's een kerstman met kerstboompje.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We gingen naar een museum met z'n 3e en daar ging Dromenvangertje dus op die penis zitten. Oceanview en ik deden dus alleen maar alsof het onze penis was maar Dromenvangertje ging toch best wel ver.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Effe een korte samenvatting; wat is er gebeurd?
Van die linker zou je niet zeggen dat het een vrouw is.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
Chester, wat vind je van deze dan?
[ afbeelding ]
Ik werd er emotioneel door.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk van het verhaal.
Daar krijg ik spontaan rillingen vanquote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
Chester, wat vind je van deze dan?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je best ver?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
We gingen naar een museum met z'n 3e en daar ging Dromenvangertje dus op die penis zitten. Oceanview en ik deden dus alleen maar alsof het onze penis was maar Dromenvangertje ging toch best wel ver.
Ja dat klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt. De meeste mensen/users vinden mij erg lief.:P
Daar hoor ik niet bij hoor XDquote:Op zondag 29 juli 2012 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt. De meeste mensen/users vinden mij erg lief.:P
Een beetje wel ja. Natuurlijk lukt dat niet maar ze probeerde het toch zeker.quote:
Bij het ene woord staat hetero en het andere woord staan homo.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:35 schreef Snowbells het volgende:
Wat is her verschil tussen heterozygoot en homozygoot ook alweer
Dan gaat dat never lukken hèquote:Op zondag 29 juli 2012 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Natuurlijk lukt dat niet maar ze probeerde het toch zeker.
Ze had wel d'r broekje nog aan.
Het zijn de zomerse hormonen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:35 schreef Snowbells het volgende:
Waarom denk ik aan biologie op dit tijdstip
3? Whutquote:Op zondag 29 juli 2012 02:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze heeft al drie potentionele dates, laat der met rust.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:37 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk uit met dat soort opmerkingen flips, anders ga ik hoepelen met je oorbellen
Oeh, wanneer?quote:
In Nederland is het in de zomer bijna nooit warmer dan 20 graden.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind 20 graden fijner dan 30 om eerlijk te zijn.
zo warm is het hier toch haast nooitquote:Op zondag 29 juli 2012 02:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind 20 graden fijner dan 30 om eerlijk te zijn.
Je bent 10 jaar ouder dan ikquote:Op zondag 29 juli 2012 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3? Whut
[..]![]()
Ik heb gelijk dus.
[..]
Oeh, wanneer?
Het is of benauwd of gewoon kut hier. Nederlandquote:Op zondag 29 juli 2012 02:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Nederland is het in de zomer bijna nooit warmer dan 20 graden.
Sommige mensen begrijpen het gewoon niet hè.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook, waarom begint iedereen over die voorste twee?
Er is altijd wel wat te klagen over het weer maar over het algemeen hebben we het hier goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is of benauwd of gewoon kut hier. Nederland
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk om een schijfje in een glas water te doen wanneer het een hete zomerdag is.
Na een clash met der vriendjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |