Koppig kind ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Zo weid is ze ook weer niet dat hadden we haar nog gezegd. MAar ze moest het zo nodig proberen natuurlijk. Heheh helemaal bloeden ik denk dat ze er nog wel een paar dagen last van heeft gehad.
Kaartje is wel duur voor die museum man.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was leuke meet moeten we nog een keer doen.
Sorry de volgende keer wacht ik er ng wel even meequote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdorie ik hoopte dat ie daar voorlopig nog niet achter zou komen.
Daarom positief dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan ben ik blij om weer aanwezig te zijn
De volgende keer gaan we naar de tieten en penis van Den Haag. Eens kijken of ze daarop kan zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kaartje is wel duur voor die museum man.
Hmmf.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we naar de tieten en penis van Den Haag. Eens kijken of ze daarop kan zitten.
Ik snap hetttquote:
Bbqqqqqqquote:
Dankjewel, nu moet ik weer wachten tot de volgende nieuweling.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry de volgende keer wacht ik er ng wel even mee
Reistip: Kaboutertje Buttplug.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we naar de tieten en penis van Den Haag. Eens kijken of ze daarop kan zitten.
Geloof er niks vanquote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap hettt
[..]
Bbqqqqqq
[..]
Dankjewel, nu moet ik weer wachten tot de volgende nieuweling.
Die past sowieso. Dat is toch geen uitdaging meer voor Dromenvangertje?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Reistip: Kaboutertje Buttplug.
[ afbeelding ]
Wat een sletquote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Effe een korte samenvatting; wat is er gebeurd?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Da's een kerstman met kerstboompje.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We gingen naar een museum met z'n 3e en daar ging Dromenvangertje dus op die penis zitten. Oceanview en ik deden dus alleen maar alsof het onze penis was maar Dromenvangertje ging toch best wel ver.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Effe een korte samenvatting; wat is er gebeurd?
Van die linker zou je niet zeggen dat het een vrouw is.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
Chester, wat vind je van deze dan?
[ afbeelding ]
Ik werd er emotioneel door.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk van het verhaal.
Daar krijg ik spontaan rillingen vanquote:Op zondag 29 juli 2012 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
Chester, wat vind je van deze dan?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je best ver?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
We gingen naar een museum met z'n 3e en daar ging Dromenvangertje dus op die penis zitten. Oceanview en ik deden dus alleen maar alsof het onze penis was maar Dromenvangertje ging toch best wel ver.
Ja dat klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt. De meeste mensen/users vinden mij erg lief.:P
Daar hoor ik niet bij hoor XDquote:Op zondag 29 juli 2012 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt. De meeste mensen/users vinden mij erg lief.:P
Een beetje wel ja. Natuurlijk lukt dat niet maar ze probeerde het toch zeker.quote:
Bij het ene woord staat hetero en het andere woord staan homo.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:35 schreef Snowbells het volgende:
Wat is her verschil tussen heterozygoot en homozygoot ook alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |