Materialisme.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe kom jij aan de vrouw dan, dat is de hamvraag voor de mannelijke FOK!ker namelijk...
Je bent een fervent 'wandelaar'? Of via de postorder? Dat laatste moet je mee oppassen, daar zitten bedriegsters tussen.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bent een fervent 'wandelaar'? Of via de postorder? Dat laatste moet je mee oppassen, daar zitten bedriegsters tussen.
Nee, dames zijn uit op m'n geld en auto's.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bent een fervent 'wandelaar'? Of via de postorder? Dat laatste moet je mee oppassen, daar zitten bedriegsters tussen.
Ooh, je hebt veel vrouwen in je fantasiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dames zijn uit op m'n geld en auto's.
Ach ja, toch een soort symbiose dan; jij wilt seks en zij willen statusartikelen. Je kunt het moreel verwerpelijk vinden, in de biologie werk het ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
TS is zo dik, dat hij in geen enkele pakket past.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef chroestjov het volgende:
TS is meerdere malen afgewezen op een dating site omdat hij niet aan het eisenpakket voldoet.
Nog slechter dan die types in de reclame?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Meloewa het volgende:
Altijd opvallend dat de mensen in die reclames zich voordoen als online daters nooit het soort types zijn die op datingssite staan. het is altijd 10 keer slechter.
Probeer nou niet net te doen alsof je zelf nooit op die sites bent geweestquote:Op zondag 29 juli 2012 11:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog slechter dan die types in de reclame?
Nee, ik vind het te duurquote:Op zondag 29 juli 2012 11:10 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Probeer nou niet net te doen alsof je zelf nooit op die sites bent geweest
Als dat voor de hamburgers van McDonald's werkt, waarom dan niet voor online daters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Meloewa het volgende:
Altijd opvallend dat de mensen in die reclames zich voordoen als online daters nooit het soort types zijn die op datingssite staan. het is altijd 10 keer slechter.
Heb je toch niet nodig man.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik op een datingsite zou willen gaan dan zou ik geen idee hebben welke dat zou moeten zijn. Overal zit het vol met hetzelfde tuig en ikvoel me er al snel te goed voor.
Hoe gaat het trouwens met je fitnessdoelen in 2012, TS? Nog veel gecut?(srs)
En dan moet je nagaan dat iedereen zich op het web ook nog eens 10 keer zo goed voor doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Meloewa het volgende:
Wat dat betreft is fok ook net een datingsitequote:Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef foknerd het volgende:
[..]
En dan moet je nagaan dat iedereen zich op het web ook nog eens 10 keer zo goed voor doet
Idd hoe doet hij dat? Geleen en doublet komen echt mijn neus uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe kom jij aan de vrouw dan, dat is de hamvraag voor de mannelijke FOK!ker namelijk...
Mensen die maar 25 euro uitgevenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Idd hoe doet hij dat? Geleen en doublet komen echt mijn neus uit.
Ik dacht dat je in Geleen woonde, nu snap ik het pas!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Idd hoe doet hij dat? Geleen en doublet komen echt mijn neus uit.
Ja, ik had een ander kapsel toen. Ik vond het er ook niet uitzien.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:44 schreef Daniane het volgende:
*lurkt in Juicyhil's fobo*
Verdomme Thom ik herken je niet meer??!!
Mijn complimenten hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 18:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ik had een ander kapsel toen. Ik vond het er ook niet uitzien.
Je verwart je leven op GTA met je echte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Elke keer als ik zo'n dikke man van in de 50-60 met zo'n vrouw zie lopen dan wordt ik misselijkquote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Geelman het volgende:
Rustig heren, als niks lukt kan je nog altijd een bruid in de Filipijnen bestellen!
Ik gelukkig niet, maar ik moet wel zeggen dat ik het een erg leuke bezigheid vind. Het is een soort van Facebook-spel, je zaait wat akkertjes, je zet wat lijntjes uit, je maakt er wat moois van en dan wacht je. En dan, sla je toe als een panter. Bang. Gewoon, bang. En dat herhaalt zich, snap je? Het is wat mensen graag doen, iets maken, polijsten en ermee bezig blijven. Een soort van postzegelverzameling, if you will. Yes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |