Tuurlijk, ik snap het wel, maar dat soort dingen heb ik hiervoor nog nooit in de zwemtopics gelezen. En nu iedereen zwemmen volgt ineens wel. Ja zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te makkelijk.Atletiek is ook 'mijn' sport bijv., maar ik heb echt niet de illusie dat daar bijna alles clean is... Als een 16 jarige vrouw een snellere freestyle-leg zwemt dan Lochte, dan roept dat wel wat vraagtekens op, naast positieve reacties, dat hoort er nou eenmaal bij, ook hier.
En wow, dat maakt het wel bizar hoor, snellere laatste 100 meter dan Lochte...![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef TheArt het volgende:
Oh wacht net niet. Lochte zwom 58,65, Ye 58,68
Ik rekende eerst een tiende verkeerd.
Debielen heb je nou eenmaal wat meer bij de grote evenementen dan normaal in SPT...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap het wel, maar dat soort dingen heb ik hiervoor nog nooit in de zwemtopics gelezen. En nu iedereen zwemmen volgt ineens wel. Ja zeg.
Uhu. Ik ben vooral wielrenner. Dat is mijn sport. Als daar zoiets gebeurt schreeuwt iedereen over dope, terwijl in alle sporten evenveel gepakt wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te makkelijk.Atletiek is ook 'mijn' sport bijv., maar ik heb echt niet de illusie dat daar bijna alles clean is... Als een 16 jarige vrouw een snellere freestyle-leg zwemt dan Lochte, dan roept dat wel wat vraagtekens op, naast positieve reacties, dat hoort er nou eenmaal bij, ook hier.
En wow, dat maakt het wel bizar hoor, snellere laatste 100 meter dan Lochte...![]()
Ssssht. Toe nou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is dit onderdeel zonder Dale Oen...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is dit onderdeel zonder Dale Oen...
Op teletekst staat dat het om 21:50 begint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |