Dus ik van de week met de trein naar Zandvoort aan Zee. Kom ik op een gegeven moment in de buurt van een walgelijke korpsbal (heten die mensen zo?) te staan in de trein. Walgelijke gast met zijn puntschoenen en strakke jeans en golvend halflang haar, zijn Bold-and-the-beautiful" kin en zijn walgelijke Haarlemse "errrrr". Volgens mij had hij inderdaad nog een polo om zn nek hangen en een lichtrose bloes (ik weiger blouse te gebruiken). Of was het gestreept. Weet niet meer. Hij kwam heel "toevallig" een (heel mooi) collega? meisje tegen die overstapte van één trein naar de ander richting Haarrrrlem. Ik kan bijna zweren dat die gladjakker dat gewoon zo heeft iingecalculeerd. Wat een nepperd.
Dat meisje was wel erg mooi ja. Een soort blonde Barbie met veel sproeten, mooi lang blond haar en een overgrote bril op dr mik. Soort vrouwelijke tegenhanger van de gladjakker zegmaar. Ik heb mij verskrikkelijk staan ergeren en k kon ook niet weg in de overvolle trein. "Oh zo interessant" wat ie allemaal te vertellen had. En toen kwam ie nog een oud studiemaatje tegen. En hoe die flikkers mekaar de hand of liever "een stoere poging tot boks of een handklap" geven. Man o man

Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij. Maar het kan toch dat zulke typen bij meerdere mensen niet in de smaak vallen behalve alleen bij kansloze lelijkerds zoals mij?
[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 28-07-2012 20:56:33 ]