quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat is echt geen vrouw toch?
Geweldig wat een kerel. Echt een topper!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Taylor, worstelaar van vroeger
Wereldtopper zelfs. Eén van de beste ooit.quote:
Ik heb een notitieblokje bij de hand genomen om namen op te schrijven voor lelijke of juist mooie sporters die ik ziequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik zag vanmiddag ook echt een lelijke roeier voorbij komen maar weet niet meer wie dat was.
Wel slim!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een notitieblokje bij de hand genomen om namen op te schrijven voor lelijke of juist mooie sporters die ik zie
Ik had er gisteren bij de opening mee moeten beginnen, er liepen best lekkere vlaggendragers mee, maar ik ben ALLE namen alweer vergeten.quote:
Daar liepen er idd een paar bij waarbij ik ook dachtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er gisteren bij de opening mee moeten beginnen, er liepen best lekkere vlaggendragers mee, maar ik ben ALLE namen alweer vergeten.
Op de lelijkerds heb ik niet geletquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar liepen er idd een paar bij waarbij ik ook dacht
Ik pak er ook maar pen en papier bij, dan heb ik ook wat meer te posten hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de lelijkerds heb ik niet geletAls ik er nog eentje zie post ik hem hier, voordat we op ons kop krijgen vanwege SC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |